بازسازی ساختمان

جنس پارکت در بازسازی آپارتمان

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پارکت در معماری داخلی ، پارکت از جنس بازسازی آپارتمان چوب افراست. این نوع چوب نسبت به تغییرات آب و هوا محکم و پایدار است و ظاهری بسیار جذاب و خیره‌کننده دارد. این پارکت به دلیل رنگ روشنش، تشعشعات نور خورشید را منعکس می‌کند و نور بیشتری را به فضای خانه می‌پاشد و این به زیبایی دکوراسیون منزل شما بسیار کمک می‌کند. این پارکت‌ها دارای سایه روشن‌های محوی هستند و به علت نوع و ظاهرشان دیرتر از دیگر جنس‌های چوب، کثیف می‌شوند و در بازه زمانی نسبتا طولانی‌ای تغییر رنگ می‌دهند و از شکل می‌افتند

رنگ‌های سرد: رنگ‌های سرد به رنگ‌هایی می گویند که در دایره رنگ‌های سرد قرار می‌گیرند، مانند رنگ سبز و آبی. هر رنگ خنثی‌ای که با این رنگ‌ها ترکیب شود به سمت خانواده رنگ‌های سرد متمایل می‌شود و هر رنگ خنثی‌ای که با رنگ‌های گرم ترکیب شود از خانواده سرد دور می‌شود، برای مثال ترکیب رنگ خاکستری با رنگ آبی، رنگ سردی را به وجود می آورد. از رنگ‌های سرد بیشتر برای کاهش هیجان و استرس استفاده می‌کنند. در بخش‌هایی که با استرس و اضطراب زیادی همراه است، استفاده از این رنگ‌ها می‌تواند هیجانات منفی را کنترل کند. استفاده از این رنگ‌ها بازسازی ساختمان در هر نوع مکان‌ پراسترس یا کسل کننده ای  بسیار مناسب است و به کاهش استرس و بیقراری کمک می‌کند. در قسمت بعدی به دیگر اصطلاحات رنگی در دکوراسیون داخلی می پردازیم.

اتاق پذیرش، اولین و تاثیرگذارترین فضا در عملکرد شما است. اتاق انتظار درخصوص شما و عملکرد شما چه می‌گوید؟ پایان سال، بهترین زمان برای تاثیرپذیری از دکوراسیون این فضاست. به این علت که ما اغلب، وسایل  را به صورت روزانه می‌بینیم ، برایمان عادی است از چیزهای کوچکی که در نگاه مراجعان آشکار است و به آن توجه می‌کنند، چشم‌پوشی می کنیم؛مانند مجله‌های تاریخ گذشته، دیوارهای رنگ و رو رفته و آثار هنری کم‌رنگ شده و پژمرده. آیا کسی را می‌شناسید که به دور شما دیوار اعتمادی بکشد و به شما بازخورد صادقانه‌ای بدهد و به شما این قوت قلب را بدهد که فضای اتاق پذیرش شما نیاز به هزینه زیادی برای بازسازی ساختمان ندارد. ما در اینجا ۵ ایده سریع و ارزان برای نوسازی اتاق پذیرشتان ارائه می‌دهیم.
۱- رنگ‌ها بر خلق و خو  به شدت تاثیرگذارند :
یکی از سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌های تغییر اتاق پذیرش، به کار بردن رنگ سفید است. انتخاب رنگ اتاق پذیرش یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که شما برای دکوراسیون مطب می‌گیرید. انتخاب رنگ دیوارها، بیماران را جذب می‌کند و حال و هوای خاصی را برای دفتر شما به وجود می‌آورد و با بیمارانتان حرف می‌زند. با رنگ سفید برای دیوارها خداحافظی کنید. از رنگ‌های گرم، خنثی و جذب‌کننده بازسازی ساختمان استفاده کنید، به‌طوری که بتواند احساس تنش و استرسی که بیماران برای قرار ملاقات با پزشک دارند را کاهش دهد و آرام کند.
۲- موزیک ، آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده است.

بازسازی ساختمان

همان طور که در مطلب پیشین بیان شد، هر مکانی، بسته به نوع فعالیت و جایگاهش، دکوراسیون خاص خود را می طلبد و برای چیدمان آن مکان باید ظرافت ها و نکاتی را رعایت کرد، زیرا هیچ دو مکانی نمی تواند واکنش مساوی و مشابهی داشته باشد. درخصوص دکوراسیون مطب پزشکان و اتاق های انتظار نیز باید مواردی را رعایت کرد؛ چراکه این مکان، مکان دلهره آور و استرس زایی است. در مطلب پیشین، ۲ ایده کلیدی از هفت ایده را بیان کردیم، اکنون به ۲ نکته دیگر می پردازیم؛
۳- دکوراسیون مطب پزشکان با قاب های دانشنامه هایشان، گواهی نامه هایشان، جوایزشان و دیگر برگه های معرفی و دستاوردهای پزشکی شان، راه بسیار قوی و قدرتمندی برای رسیدن به اعتماد و احترام بیماران است. یک روش مشابه برای اعتمادسازی و ایجاد ارتباطات شخصی، به نمایش گذاشتن یک تابلو اعلانات با عکس ها، کارت های تعطیلات، یادداشتی از سپاسگزری های بیماران یا انواع دیگری از نوع ارتباطات است که پزشک با بیماران داشته است.
۴- در دکوراسیون مطب ، رنگ ها و لوازم چیدمان را به گونه ای انتخاب کنید که حس آرامش بازسازی ساختمان بخشی را ایجاد کند. شاید شما بخواهید درخصوص ارتباط میان رنگ و حالات روحی، تحقیق بیشتری کنید و بیشتر بدانید؛ برای مثال، مطالعات ثابت کرده است که رنگ آبی یا فیروزه ای، اگر به عنوان رنگ اصلی و غالب در اتاق به کار رود می تواند اثر آرامش بخشی داشته باشد؛ زیرا باعث کاهش فشار خون می شود؛ از سوی دیگر، رنگ آبی تیره یا جوهری به تنهایی، اثر عکس دارد. رنگ آبی تیره، احساس غم و اندوه را برمی انگیزد؛ از این رو در دکوراسیون داخلی در انتخاب رنگ ها دقت و احتیاط کنید.

حیط کار هر فرد، یکی از مهم ترین مکان‌هایی است که هر شخص، مدت زمان طولانی‌ای را در آن سپری می‌کند. دکوراسیون اداری مجلل می‌تواند فضایی با ابهت و پرشکوه را به چشم بنشاند. پهن کردن فرشی خوش نقش بر کف پوشی هم رنگ و هماهنگ، استفاده از مبلمانی سلطنتی و با شکوه، متقارن با فرش و کف پوش و به همین نسبت، پرده‌هایی همسو و هم آواز با دیگر دکوراسیون داخلی ، پنجره‌هایی با بعد بزرگ و نورپردازی طبیعی، نصب تابلوهایی نفیس و کلاسیک و قرار دادن اشیاء عتیقه بر روی قفسه‌های کار شده منبت و استفاده از رنگ شکلاتی، کرم یا قهوه‌ای، بژ در دکوراسیون ، فضایی مسحورکننده و رویایی را خلق می‌کند. استفاده از دکوری‌های چوبی که کار دست باشد یا تابلوهای رنگ روغن کلاسیک، جذابیتی افزون را به فضا می‌بخشد. قرار دادن کتاب‌های نفیس در قفسه‌های خوش تراش کار شده، بازخور فهم و اندیشه شما است، قرار دادن گلدان‌ها گل بامو یا گل کاکتوس نیز می‌تواند انرژی مثبت بیشتر به فضا بپراکند. در دکوراسیون اداری اتاق مجلل می توانید با کمی اندیشه و خلاقیت و تمرکز بر نور و بافت و حجم ، با استفاده بجا و مناسب، فضایی رویایی و خیره کننده خلق کنید. توجه داشته باشید که نوع انتخاب اشیا و چیدمان احجام می تواند به شدت بر افکار افراد تاثیر داشته باشد و به آن ها احساس امنیت یا ترس و دلزدگی از کنار شما قرار گرفتن را منتقل کند . دکوراسیون معقول و منطقی در ساختار و چیدمان به شما و فضای حضورتان ابهت می بخشد بازسازی ساختمان و می تواند شما را به اهدافتان نزدیک کند . از این رو با درک و شناخت صحیح عناصر موجود در دکوراسیون می توانید فضایی مسحور کننده خلق کنید و اندیشه و تفکراتتان را به رخ بکشانید .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com