بازسازی ساختمان

رنگ صورتی و تعیین رنگ مناسب

رنگ صورتی: رنگ صورتی از طیف قرمزهاست که با ترکیب با رنگ سفید به دست می‌آید. نماد بازسازی ساختمان عشق و آرامش و لطافت است و اثر آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده‌ای دارد. هرچند به طور دائم نباید از این رنگ استفاده کرد، چراکه استرس و بی‌تابی به همراه می‌آورد. از این رنگ در ترکیب با رنگ‌های سرد یا خنثی استفاده کنید و حجم کمی از آن را به کار ببرید، مانند دیوار راهروها که زیاد قسمت دیداری را درگیر نکند.
رنگ آبی: از رنگ‌های سرد است.این رنگ، آرامش‌دهنده و لذت‌بخش است. در برخی حس سرد و انزوا ایجاد می‌کند ودر برخی حس آرامش. این رنگ دارای ویژگی ضداضطراب و تسکین‌بخشی نیز می‌باشد. سیستم عصبی را آرام می‌کند و جلوی اشتها را می‌گیرد. از این رنگ و رنگ‌های دیگر در همین طیف می‌توانید در ورودی اورژانس‌ها، همچنین اتاق انتظار بیماران استفاده کنید.
در قسمت آخر به شرح اثر رنگ‌های دیگر در دکوراسیون داخلی مراکز درمانی می‌پردازیم.

در قسمت های پیشین این مطلب  به چهار ایده توصیه شده برای طراحی و دکوراسیون داخلی مطب پزشکان و اتاق های انتظار اشاره کردیم و راهکارهای ایجاد حس اعتماد و توانایی ارتباط برقرار کردن را بیان کردیم، اکنون به سه مورد آخر اشاره می کنیم:

۵- گیاهان می توانند برای اتاق های انتظار مطب های پزشکان یک پدیده لذتبخش و دلچسب باشند. مطالعات ثابت کرده است گیاهان قادرند احساسات شخصی درخصوص حس زندگی و امنیت را افزایش دهند . سلامت گیاهان و ظاهر آن ها می تواند نشانه ای از حس فداکاری یا انسانیت پزشک و گروه شاغل در فضای مطب یا بیمارستان ها باشد. هنگامی که بیماران متوجه سلامت و رونق گیاهان در مطب پزشک خود می شوند، این پیام را دریافت می کنند که پزشکشان به سلامت آن ها نیز واقعا اهمیت می دهد.

۶- اطمینان حاصل کنید که هنگام دکوراسیون داخلی مطب به آرامش و نیازهای بیماران توجه کرده اید. یک جالباسی برای آویزان کردن کت بیماران در نظر بگیرید . با آن ها با احترام و خوش برخورد رفتار کنید و مراقب باشید که همیشه چند جعبه دستمال کاغذی روی میز، در دسترس است. دسترسی به آب، مانند مخزن آب آشامیدنی یا آب سردکن در اتاق انتظار، حس بسیار خوبی را منتقل می کند. مواد خواندنی بازسازی ساختمان جذاب و به روز ، مانند کتاب ها و مجله ها را به تعداد کافی روی میز قرار دهید.

۷- آخرین مورد، البته به طور قطع نه کمترین مورد، اهمیت به سلامت بیماران است که از مهم ترین و ضروری ترین مواردی است که هر شخص هنگام دکوراسیون مطب پزشکان یا تهیه تسهیلات پزشکی باید به آن توجه کند، زیرا اتاق های انتظار می تواند بستری مستعد برای تولیدمثل میکروب های ویروسی بیماران مریض باشد.

کنار هم قرار دادن رنگ‌های اصلی. در این نوع طراحی دو یا سه رنگ خالص در یک فضا در کنار هم قرار می گیرند. در این تکنیک همه رنگ‌ها اولیه و ثانویه در کنار هم قرار می گیرند. با این وجود، امروزه طراحان از ترکیبی از همه این رنگ‌ها استفاده می کنند. نکته: از یک روند خوب استفاده کنید که در آن نتیجه ترکیب رنگ‌ها مشخص و رنگ‌های گرم و سرد در آن تعریف شده باشند.

کنار هم قرار دادن رنگ‌های مکمل. اگر از رنگ‌های متضاد در چرخه رنگ به‌درستی استفاده شود تاثیر بسیار خوبی در دکوراسیون داخلی خانه خواهد گذاشت. برای مثال صندلی ای زرد-سبز در این اتاق بسیار زیبا در کنار نقاشی قرمز- بنفش قرار گرفته‌اند. نکته: رنگ‌هایی که دارای شدت یکسانی هستند را در کنار هم قرار دهید. اگر رنگ اصلی شما روشن است، رنگ‌های دیگر را نیز روشن انتخاب کنید. اگر رنگ اصلی شما پاستلی است رنگ‌های دیگر را نیز پاستلی بگیرید. کنار هم قرار دادن رنگ‌های مشابه. استفاده از رنگ‌هایی که در چرخه رنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند یک ترکیب لطیف و نرم ایجاد می کند. این دیوار سبز باکنسول و وسایل بنفش هماهنگی بسیار زیبایی برقرار کرده است. نکته: یک رنگ را به‌عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید و از دو رنگ بازسازی ساختمان دیگر برای عناصر دیگر موجود در فضا استفاده کنید.

کنار هم قرار دادن رنگ‌های خنثی. سیاه و سفید عموما به‌عنوان رنگ‌های خنثی شناخته می شوند. کنتراست رنگی آن‌ها تاثیر عمیقی در فضا ایجاد میکند. در این آشپزخانه مدرن، تمیز، و پیچیده از هر دوی این رنگ‌ها به میزان درستی استفاده شده است. نکته: وقتی با پالت سیاه و سفید کار می کنید، سعی کنید اشیای تزئینی را به رنگ‌ خالص انتخاب کنید تا در فضا تنوع ایجاد شود. استفاده از وسایل تزئینی. اگر ترجیح می دهید دیوارها دارای رنگی خنثی باشند، از این تکنیک در اشیای تزئینی استفاده کنید. استفاده از گل‌دان‌ها یا تابلوهای نقاشی با یک رنگ روشن راه ساده‌ای برای زندگی بخشیدن به یک اتاق بی روح است.

یکی از چشمگیر ترین و ارزان ترین بخش های دکوراسیون اتاق خواب کودک، دیوارها هستند. از هر متدی که استفاده کنید، رنگ، کاغذ دیواری ، عکس برگردان یا ترکیب این ها، کاری ارزان خواهد بود، و کوچک ترین تغییر و اعمال سلیقه ای در آن به چشم می آید. از انتخاب ترکیب رنگ مورد علاقه خودتان شروع کنید. سپس تم یا طرح مورد نظر را انتخاب کنید. شاید بخواهید نوزاد دلبندتان در یک اتاق با تم و طرح جنگلی بخوابد، یا شاید یک فضای مدرن تر و حرفه ای تر به رنگ طوسی بخواهید. رمز موفقیت در این کار لایه بندی رنگ و تم کلی با طرح های مختلف و سایه ای از رنگ های زیبا است. یک اتاق طوسی رنگ را با کوسن های ارزان نقره ای با رگه های لرزان و براق تزئین کنید. در اتاقی با تم جنگل یک مبل یا صندلی چوبی استفاده کنید تا روی بازسازی ساختمان فضای جنگلی تاکید کند. برای صرفه جویی در این مرحله می توانید فقط یکی از دیوارهای اتاق را دکوراسیون و تزئین کنید، مثل دیوار پشت تختخواب کودک.
بازسازی ساختمان
این روزها خرید گهواره یا تختخواب کودک کاری طاقت فرسا است. با وجود این همه رنگ، اندازه، ارتفاع و مدل پتینه متنوع و مختلف چطور می توان تصمیم گرفت؟ آیا قیمت بیشتر به معنای کیفیت بهتر است؟ به طور خلاصه خیر. اگر توانایی خرید گهواره ۳ میلیون تومانی دارید، مجبور به این کار نیستید. مهم ترین ویژگی این وسیله امنیت آن است. تختخواب هایی که از طرف سازمان های کنترل کیفیت و سازمان سلامت مربوطه آزمایش و تایید شده باشند، بهترین انتخاب هستند. وقتی از امنیت گهواره مطمئن شدید، مدلی را انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق هماهنگی داشته باشد. به طور مثال گهواره های سورتمه ای سنتی هستند، اما انواع ساده تر با مشخصات کمتر، مدرن هستند. ارتفاع تخت را براساس قد و اندام شخصی که از نوزاد شما مراقبت می کند انتخاب کنید. خم شدن روی یک گهواره کوتاه برای کمر یک فرد قدبلند آسیب به همراه دارد. از گهواره هایی با مشخصات بیشتر هم دیدن کنید تا بازسازی ساختمان بعدها استفاده های دیگری از آن ببرید، مثلا گهواره ای با کشوی همراه یا قابلیت تبدیل به تختخواب کودک.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com