بازسازی ساختمان

رنگ های متفاوت در نقاشی ساختمان

رنگی که در دکوراسیون داخلی به کار می‌رود، بسیار در قدرت بصری تاثیر می‌گذارد بازسازی ساختمان و می‌تواند یک فضا را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، پرعمق‌تر، باریک‌تر یا پهن‌تر جلوه دهد، یعنی رنگ بر ابعاد تاثیرگذار است، برای مثال باید در قسمت‌های مختلف مراکز درمانی، رنگ‌های متفاوت به کار برد؛ برای مثال برای قسمت‌های باریک، مثل اتاقک فیزیوتراپی باید از رنگ‌های روشن استفاده کرد تا فضا بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسدو برای اتاق‌های سرد و بی‌روحی چون ام‌آرآی یا عکس‌برداری‌های طولانی از رنگ‌های گرم و تیره‌تر بهره برد. البته باید در نظر داشت که تاثیرات رنگ‌ها بر افراد، مطلق نیست و در هر فردی با توجه به خصوصیات فردی و نوع فرهنگ او متفاوت است، اما در هر حال نمی‌توان تاثیر رنگ‌ها را بر روح و روان افراد، انکار کرد هرچند تاثیرات این رنگ‌ها نسبی باشد، بازهم نمی‌توان از توجه و دقت، کناره گرفت و هوشمندی در انتخاب رنگ‌های مراکز درمانی را از دست داد، زیرا مکان‌های درمانی که جایی برای کاهش دردهای بیماران هستند، قابل اغماض نیستند، در قسمت بعدی به روانشناسی و مراکز درمانی خواهیم پرداخت.
گیاهان یک مکمل بسیار عالی برای دکوراسیون هر فضایی هستندو مطالعات نشان داده است که گیاهان می‌توانند در دکوراسیون مطب دندانپزشکی و اتاق‌های انتظاری که احساس سرد و خشک دارند، احساس شور و نشاط و هیجان به وجود آورند. از گیاهان و گل‌هایتان مراقبت کنید. ظاهر و سلامتی آنها، جایگاه مهمی از عملکرد شما می‌سازد. گیاهان سالم و پررونق این پیام را انتقال می‌دهند که دکتر و تیم پزشکی، بازسازی ساختمان افراد مراقب و متوجهی هستند. همچنین از گل‌ها و گیاهان مصنوعی یا دائمی که تمایل به جذب گرد و خاک دارند پرهیز کنید.
۵- امکانات فراهم شده در بازسازی مطب دندانپزشکی برای بیماران، توجه و مراقبت پزشک را نشان می‌دهد.
اطمینان حاصل کنید که آسایش و نیازهای بیماران خود را هنگام نوسازی اتاق پذیرشتان به وسیله اضافه کردن امکانات بیمارپسند در نظر گرفته‌اید و به آن توجه کرده‌اید، امکاناتی مانند ایستگاه کامل نوشیدنی‌ها، قفسه کت، جعبه دستمال‌کاغذی، و ضدعفونی‌کننده دست‌ها. همچنین اطمینان حاصل کنید که یک مجموعه وسیع از کتاب‌ها ومجله‌های خواندنی به روز را برای بیماران تهیه کرده‌اید. با توجه به این نکات می توانید در بازسازی مطب دندانپزشکی غوغا کنید و فضایی آرام و امن ایجاد کنید.

هنگامی که دکوراسیون اتاق پذیرش تان را طراحی می‌کنید، به تمام حواس توجه کنید. همان‌طور که رنگ‌ها می‌توانند اثر آرامش‌بخش داشته باشند، موسیقی هم می‌تواند همان اثر را داشته باشد. پخش یک موسیقی آرام ، مواد شیمیایی را در ذهن آزاد می‌کند و با ترشح برخی هورمون‌ها به رسیدن مغز به حالت آرامش و لذت کمک می‌کند. از موسیقی استفاده کنید که با آلات موسیقی نواخته شده است و بی‌کلام است. موسیقی نه‌تنها می‌تواند اثر مثبتی روی بیماران داشته باشد، باید خوشحال باشید که به همان اندازه روی کارکنان مطب نیز موثر است و اثر مثبت دارد. در مطالعات اخیر که در مقیاس گسترده‌ای صورت گرفته است، ۸۷٪ از تاجران اذعان داشته‌اند که موسیقی بی‌کلام، اخلاق و عملکرد کارمندان را بهبود بخشیده است.

دکوراسیون فروشگاه تجاری، امری بسیار مهم و ظریف است، چراکه مراکز تجاری با سودآوری روزانه ارتباط مستقیم دارند. در فروشگاه‌های کیف و کفش، تنها حجم زیادی از این اجناس مهم نیست، حتی در برخی موارد می‌تواند اثر عکس هم داشته باشد. برای داشتن یک فضای خوب و جذب مشتری ابتدا باید دکوراسیون و طراحی مناسب و ایده‌آلی داشته باشید. ابتدا سعی کنید فضای بیرون فروشگاه را جذاب و گیرا بسازید، چراکه اولین قدم برای ورود مشتری، جلب مشتری به درون مغازه است. دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش باید مطابق با نوع کیف و کفش، طراحی شود، برای مثال فروشگاه کفش‌های اسپرت باید ویترینی پرهیجان، انرژی‌زا، شاد و جذاب داشته باشد و فروشگاه کفش‌های مجلسی یا رسمی، باید از نمایه‌ای رسمی و با ابهت برخودار باشد. سعی کنید از بی‌نظمی و قرار دادن درهم اجناس و شلوغی بیش از حد جلوگیری کنید. فضای شلوغ، ذهن مشتری را خسته می‌کند. فروشگاه را به بازسازی ساختمان مبل‌های راحتی مناسب و کافی آذین کنید که مشتری‌ها بتوانند با خیال راحت بر آن بنشینند. سعی کنید از آینه‌های قدی مناسب استفاده کنید تا مشتری بتواند خود را در آینه ببیند و برای خرید کردن تصمیم بگیرد، زیرا اگر خود را به طور واضح نبیند، دچار شک و تردید می‌شود، قفسه‌های کیف و کفش را از هم جدا کنید و اجازه بدهید هرکدام مختص خود باشند. سعی کنید رنگ‌های متفاوت را جدا از هم قرار دهید تا مشتری بتواند راحت‌تر ببیند و بهتر تصمیم بگیرد. سعی کنید هر گوشه از فروشگاه را با پوسترها و تابلوهایی از برند، مزین کنید. نورپردازی مناسب یکی از عواملی است که در رشد و سودآوری شما به شدت موثر است . نور مناسب توجه مشتری را به خود جلب و او را برای خرید کردن ترغیب می کند . با یک طراحی مناسب در محل کارتان ، متحول شوید.

بازسازی ساختمان

این لمینیت از بلوط سفید تهیه شده که به حق جذابیت و زیبایی خاصی به اتاق بخشیده و متناسب با سبک مدرنِ وسایل منزل، ترکیب شده است. ترکیب سیاه و سفید باعث بی انتها شدن مکان می شود. اینکه چطور این دو رنگ را با هم ترکیب کنید، تصمیم شماست. اما آن چیزی که آنرا شیک تر جلوه می دهد، لمینیت خاکستری است که رنگی مابین سیاه و سفید است. اگر شما از چندین طرح متفاوت از لمینیت به صورت التقاطی  در کفپوش دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، می توانید یک فضای متنوع و زیبایی بیافرینید.

اندازه های لمینیت کف، از اندازه استاندارد بزرگتر است، این کف پوش ها و استفاده از متریال های چوبی در اتاق، حس روستایی به ویلا داده است.  با نگاه کردن به این آشپزخانه، نوعی آرامش احساس می شود، انتخاب مکان آشپزخانه با توجه به نورگیرها و انعکاس نور روی کفپوش، باعث بزرگتر جلوه کردن آشپزخانه شده است. این تکنیک طراحی در طراحی مد ریشه دارد. در دهه ۱۹۶۰ طراحان بریتانیایی و دیگر طراحان اروپایی دو یا سه رنگ خالص را انتخاب کرده و در کنار هم به کار می بردند. این تکنیک گسترش یافت، اما چند سال پیش دوباره ظهور کرد، اما نه در صنعت مد. بازسازی ساختمان بسیاری از طراحان داخلی امروزی چند رنگ روشن را در کنار هم قرار می دهند تا اتاق‌ها را از نظر بصری جذاب و دیدنی کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com