بازسازی ساختمان

خانه ای زیباتر با پتینه کاری

بعد از خرید سین‌ها، نوبت به چیدن می‌رسد که همیشه بازسازی ساختمان سردرگم می‌شوید در چه ظرفی سین‌های‌تان را بچینید تا سفره زیباتر شود. گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید سفره هفت‌سین سال‌های پیش برای‌تان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. خبر خوب اینکه اگر در میان انبوه کارهای آخر سال و دور تند آن روزها، فکری برای سفره هفت‌سین خود نداشتید، نگاهی به مجموعه‌ای بیندازید که می‌توانید با آموزش دیگری از هنر پتینه در کمتر از یک روز یکی از سفره‌های زیبا برای آغاز سال جدید را آماده کنید.

گیاهان گلدانی تاثیر بسیار زیادی بر نشاط و سرزندگی افراد در محیط خانه می گذارد. نتایج بسیاری از تحقیقات علمی نشان می دهد میکروب هایی که هوا را آلوده می کنند در نزدیکی محیط هایی که گیاهان گلدانی قرار دارند به میران بسیار کمتری وجود دارند. به ویژه در زندگی شهری و پرترافیک امروزی که نفس کشیدن در هوایی پاک به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است داشتن گیاهان سرسبز در دکوراسیون منزل بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

شما که فکر نکردید با چند نمونه از تکسچر دیوار به امان خدا می‌گذاریمتان؟ برای معرفی چندین نمونه طراحی دکوراسیون پذیرایی با دیوار های خاص و زیبا آماده باشید! همان طور که در این مطلب خواهید دید رایج‌ترین منابع برای انتخاب تکسچر از مصالح پایدار پتینه مانند کاشی و فابریک می‌آیند که این میل را در تو به وجود می‌آورد تا جلو بروی و لمسشان کنی. راه‌های دیگر برای نشان دادن تکسچر می‌تواند جالب‌تر باشد؛ برای مثال از تزیین دیوارهای سه بعدی تا اینستالیشن‌های هنری که تمام سطح را می‌پوشانند. موضوع دیگر میزان بودجه است – گزینه‌ای که با تکرار نقوش یا تغییرات رنگی لطیف می‌تواند منجر به ساخت تکسچرهای مفهومی شود. آیا برای پیدا کردن بهترین تکسچر که مناسب دیوارهای اتاق نشیمن خانه‌تان باشد هیجان‌زده هستید؟

مسلما مهم ترین قسمت هر آشپزخانه ای کابینت های آن است، در حقیقت این کابینت است که مشخص کننده سبک طراحی آشپزخانه می باشد. کابینت ها در هر سبکی که انتخاب شوند، آشپزخانه نیز همان سبک را بخود می گیرد. کابینت های نقاشی ساختمان مدرن، مانند تمامی لوازم طراحی شده در سبک مدرن، ظاهری کاملا ساده و بدون کوچکترین جزئیات دارند برخلاف کابینت های کلاسیک که همراه با حاشیه های برامده و منبت کاری شده هستند. درب کابینت های مدرن صاف و بدون هیچگونه برآمدگی است در صورتی که تنها یک خط باریک و کوچک، مرز بین کابینت ها را مشخص بازسازی ساختمان می کند. شکلهای زیر به وضوح این موارد را نشان می دهند.

در سنت ایرانی و معماری ایرانی آینه کاری و گچبری ها جایگاه ویژه ای داشته اند. اگر شما نیز از طرفداران معماری ایرانی هستید می توانید با وارد کردن آینه کاری به سبک سنتی، نشانی از علاقه خود را همیشه جلوی پتینه چشم داشته باشید. آینه کاری با شیشه های رنگی و اشکال هندسی یادآوری از گذشته است و مناسب سبک کلاسیک و سبک سنتی در دکوراسیون خانه است.

با انتخاب طیف خاصی از رنگ برای گلدان ها و یا جنس خاصی برای آن ها به سادگی می توانید چیدمان گلدان در آپارتمان خود را به شیوه ای مدرن انجام دهید و گالری شخصی خودتان را داشته باشید. این چیدمان بهترین ایده برای شلف ها و یا ویترین های ددکوری فضای خانه شما می باشد.

همیشه لازم نیست چیدمان کلکسیونی گلدان ها را به فضای خاصی مثل ویترین اختصاص دهید بازسازی ساختمان و یک مجموعه ی عظیم از گلدان ها را در دکوراسیون خود جای دهید گاهی همانند تصویر می توانید فضای بالایی کابینت ها و کمد های خود را با خطی از گلدان های تک رنگ پر کنید و جلوه ای تازه به دکوراسیون داخلی تان ببخشید.

پرده مدل اپرای اتریشی بهتر است برای پنجره های کوچک استفاده شود. پارچه حریر این مدل پرده به آشپزخانه زیبایی می دهد. با دو نوار می توان این مدل پرده را جمع کرد. در پنجره دیگری که در تصویر میبینید پرده ضخیم و بلندی که روی زمین کشیده شده است، در ترکیب با حریر مکمل پرده پنجره دیگر آشپزخانه است.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، بسیاری از لوازم دکوری امروزی براساس موضوعات جذاب خلق شده در دنیای سرگرمی ساخته شده اند. در چند سال اخیر موج داستان های ابرقهرمانی بسیار بیشتر از قبل دنیا را در بر گرفته و جای تعجبی ندارد دکوری هایی مرتبط به داستان های ابرقهرمانی به دکوراسیون داخلی منازل راه پیدا کنند. در کشور خودمان ایران هم افراد بسیار بسیار زیادی به این شخصیت ها علاقه دارند، در نتیجه وجود دکوری ها مرتبط به موضوع و شخصیت مورد علاقه شان می تواند موجب شادی آنها بشود. در شکل های زیر تعدادی از جالب ترین طرح های پتینه دکوری شخصیت های داستانی را مشاهده می فرمایید.

این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته است. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌بینیم هم مشهود است. قبل‌ترها اکثر خانم‌ها دکوری‌هایی مثل گل‌های مصنوعی، انواع کریستال، وسایل آنتیک و… را با توجه به سبک دکوراسیون خانه‌شان خریداری می‌کردند  اما چند سالی است که آنقدر تنوع اکسسوری‌ها زیاد شده که سبک‌های جدیدی در دکوراسیون چه توسط دکوراتورها و چه خانم‌های با سلیقه خلق می‌شود. این تنوع باعث شده انتخاب‌های‌مان همچون گذشته محدود نباشد. افزایش فروشگاه‌های لوازم خانگی، دیدن سایت‌های مختلف دکوراسیون، مجله‌ها و حتی مشاهده عکس‌ها و سبک زندگی افراد حاضر در شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا همه برای داشتن دکوراسیونی نقاشی ساختمان زیباتر تلاش کنند.

مراحل کار به این صورت است که کمدسازها به منزل‌تان می‌آیند، فضا را اندازه می‌گیرند، نمونه کارهای‌شان را نشان می‌دهند و بعد مطابق با فضاهایی که می‌خواهید در کارگاه قفسه و کمدها را می‌سازند. در مرحله بعد قطعات ساخته شده را به منزل شما می‌آورند و همانجا سوار می‌کنند. تازه می‌توانید ابعاد دقیق را تلفنی به آنها بگویید تا طراحی کنند و مدل سه‌بعدی را برای‌تان بفرستند تا در صورت تایید شما ساخته شود؛ بازسازی ساختمان البته اگر خانه‌تان قدیمی است و قوس، دیوارهای کج و زاویه‌های غیر استاندارد   دارد که امکان جاگذاری قفسه وجود ندارد ، حتما زمانی را به مراجعه حضوری پتینه آنها اختصاص دهید.

اگر نگران ریختن خاک و کثیف شدن سرویس بهداشتی‌تان هستید، می‌توانید سراغ تراریوم (تنگ‌های شیشه‌ای دارای خاک و گیاه) بروید؛ این‌طوری خاک از داخل تنگ بیرون نمی‌ریزد. اگر هم گل‌هایی داشته باشید که در آب زنده می‌مانند، می‌توانید آنها را در همان لیوان روشویی بگذارید و کمی خاک ژله‌ای رنگی  هم داخل آن بریزید. فیتوس برای این کار انتخاب خیلی خوبی است. برای روزهایی که مهمان بازسازی ساختمان دارید، می‌توانید به چند شاخه گل زینتی در یک گلدان آب هم فکر کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com