بازسازی ساختمان

رنگ و مواد شیمیایی مضر

علاوه بر این هوای آلوده، ما روزانه لوازمی را با کنیتکس خود به خانه می آوریم که از مواد شیمیایی مضری تشکیل شده اند نقاشی ساختمان که مرور زمان میکروب هایی را در هوا پخش می کنند و بر سلامت روحی و روانی ما تاثیر می گذارند. گیاهان گلدانی مانند کاکتوس ها، شمعدانی، بنفشه آفریقایی، ارکیده، سانسوریا، عبایی و درخت بونسای از بهترین مدل های گیاهان گلدانی برای منزل و آپارتمان ها هستند. کاکتوس ها به دلیل بازسازی ساختمان راحتی، نیاز کمتر به نگهداری و زیبایی فوق العاده ایی که در هنگام رشد به خود می گیرند یکی از پرطرفدارترین گیاهان گلدانی در بین خانه دارهای سرتاسر جهان است.

طبیعی و زیباست. این اتاق نشیمن با فضای باز و با تخته‌های چوبی کشیده و روکش سنگی سخت ، چشم‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. طراحی آشپزخانه و اتاق نشیمن در امتداد هم اما متفاوت از یکدیگر است، چوب تا سقف آشپزخانه ادامه یافته و از سنگ در دیوارپوش (backsplash) آن استفاده شده است. کاشی های آشپزخانه با طرح های ساده از زمان های گذشته تا به امروز جزء پرطرفدارترین مدل کاشی ها به شمار می روند از این مدل کاشی ها می توانید برای پوشاندن کف و دیوار های آشپزخانه استفاده کنید. کاشی های ساده در ابعاد مختلفی تولید می شوند و اگر شما تمایل دارید محیط آشپزخانه تان به فضایی شاداب و آرامش بخش تبدیل شود می توانید از کاشی های ریز با انواع رنگ های براق و روشن استفاده نمایید. کاشی های ریز برای بخش بالایی کانتر آشپزخانه مناسب تر هستند و همچنین از این مدل کاشی ها برای فضای خالی بین کابینت های پایین و بالایی استفاده بازسازی ساختمان می شود.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن یک سری اصول و قوانین دارد که اگر به صورت کامل و درست اجرا شود نتیجه کار یک آشپزخانه فوق العاده شیک و زیبا خواهد شد. این قوانین بسیار ساده هستند و برای فهم آنها لازم نیست چیزی را فرا بگیرید. در این مطلب می خواهم ویژگی های اصلی آشپزخانه های مدرن را برشمارم که در تمام جهان ثابت و پذیرفته شده هستند. در حقیقت فقط با پیروی و تقلید از این ویژگی ها شما هم می توانید ظاهر شیک آشپزخانه های مدرن را در خانه خود به ارمغان آورید. همانطور که می دانید آشپزخانه های مدرن جوابی هستند در راستای شلوغی زندگی شهری که در آن بهتر است برای راحت زندگی کردن، از تجملات گذشت و سادگی در پیش گرفت. در نهایت همین سادگی بقدری می تواند زیبا و آرامش بخش باشد که در خانه های لوکس و میلیاردی پر شده با لوازم سلطنتی و باشکوه هم نمی توان مشابه آنرا ایجاد کرد. اگر شما هم طالب چنین سبک نقاشی ساختمان زندگی هستید پس حتما با ما همراه باشید.

با ورود به خانه می توان برداشت کلی از دکوراسیون، طراحی و حتی شخصیت و ذهنیت صاحب خانه داشت. استفاده از آینه کاری در ورودی خانه نشان دهنده این است که طراح قصد داشته تا فردی که به خانه وارد می شود متوجه تفاوت و شخصیت ویژه خانه شده باشد. استفاده از آینه کاری خصوصا در دیوار ورودی حس خوبی به فضای ورودی می دهد.

همان طور که می بینید برای چیدمان گلدان در آپارتمان تان می توانید از ایده ها و خلاقیت های خود کمک بگیرید. با ترکیب اشکال مختلف از گلدان ها در کنار هم  و یا ایجاد یک هارمونی و ترکیب رنگ خاص در بین آن ها و یا حتی انتخاب گلدان هایی با متریال مختلف می توانید مجوعه ای از دکوری های خاص برای کتابخانه و قفسه و یا شلف های خود در نظر بگیرید و ظاهر دکوراسیون خود را متمایز کنید.

قطعا شما هم پرده هایی را دیده اید که بعد از نصب ثابت هستند و نمی توان آنها را باز و بسته کرد. پیشنهاد می شود پرده عمودی کناره های پنجره را ثابت و با رنگی هماهنگ با دکوراسیون آشپزخانه قرار دهید و برای اینکه مدلی متفاوت داشته باشید بازسازی ساختمان پرده متحرک را هم با در نظر گرفتن ترکیب رنگی فضا، به گونه بالارونده طراحی کنید که از بالا به پایین باز و بسته شود.

3. گلدان‌های سرامیکی با انواع رنگ، طرح و فرم‌های مختلف در بازار به راحتی پیدا می‌شوند. امروزه این گلدان‌ها تبدیل به یکی از جزییات اصلی خانه‌هایی با سبک‌هایی مثل مدرن و پست‌مدرن شده است. ضمن اینکه نوع سنتی این فرم گلدان‌ها با رنگ‌هایی مثل فیروزه‌ای و طرح‌های اسلیمی هم گزینه مناسبی برای خانه‌هایی با سبک‌های سنتی است.

به نظر می رسد به غیر از گلدان ها، کتاب ها هم عضو جدا نشدنی برای تزیین میزهای جلو مبلی هستند. شما می توانید از کتاب ها به عنوان پایه ای برای دیگر عناصر تزیینی استفاده کنید. مثلا می توانید گلدان های کوچک و بزرگ را روی آن ها رنگ نما بگذارید و هر بار هم چیدمان آن ها را عوض کنید. خود چیدمان کتاب ها هم می تواند به عنوان یکی از گزینه های تزیین میز های جلو مبلی در نظر گرفته شود.

نی خیزران چه در خاک چه در آب می تواند جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون شما ببخشد. کافی است یکی ز آن ها را برای دکوراسیون فضایی مانند نشیمن خود انتخاب کنید و از داشتنش در فضای داخلی خود لذت ببرید. همیشه کابینت‌های کنج، مخصوص بی‌اهمیت‌ترین وسایل است. به خاطر زاویه‌ای که وجود دارد و گذاشتن و برداشتن وسیله از آن سخت است اما اگر کمی هزینه کنید و یک سبد چرخان بخرید خیلی راحت می‌توانید مثل یک کابینت عادی از آن استفاده کنید.

پنل هایی بارنگ های روشن و خنثی اتاق را روشن تر و بزرگ تر جلوه می دهند و مثل همیشه سفید جزء اولین گزینه ها است. از کاربردهای این تکنیک در دکوراسیون می توان به دکور فضاهای تجاری و مغازه ها اشاره کرد، که با ایجاد پس زمینه ای خنثی بازسازی ساختمان ، محصولات بیشتر و بهتر به نظر می رسند و در عین حال زیبایی بصری دیوارها حفظ می شود.

داستان از این قرار است که سبک زندگی مردمان روزگار ما، به واسطه ماشینی شدن و صنعتی شدن زندگی، خیلی پر استرس، تنش زا و مملو از انرژی های منفی شده که زندگی با طراوت و شاد و اجتماعی مردمان حتی نیم قرن پیش را برای ما خاطره کرده است! امروزه انسانها خواهان ایده های جالب حتی برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی هستند که حس راحتی ایجاد کند که نتیجه آن سلامتی و فعالیت خوب روزانه است. قرمز ، رنگ گرم و پرانرژی است که کنیتکس کاربرد بیشتری در دکوراسیون اتاق پذیرایی خانواده های جوان دارد و از جمله مواد تاثیر گذار استفاده از رنگ قرمز در بخشی از دیوار های پذیرایی است که می تواند محیطی گرم را دراتاق نشیمن شما به وجود آورد گرچه نمی توان نقش رنگ قرمز را در بخشیدن نشاط در فصل های بازسازی ساختمان گرم سال نیز کتمان کرد اما شایان به ذکر است که استفاده از رنگ قرمز در فصل های سرد سال محبوب تر است .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com