بازسازی ساختمان

پروژه و تجربه های موفق ساختمانی

توصیه من در زمانی که با سازنده کابینت کار می کنید این است که به سازنده و طراح خود اعتماد کنید. سازنده و طراحان خوب و حرفه ای هزاران پروژه و تجربه های موفقی دارند که در نتیجه آنها مشتریان زیادی رضایت کافی داشته اند؛ بنابراین سعی می کنند رضایت شما را نیز جلب کنند. کابینت سازان خوب و موفق را می توانید به راحتی پیدا کرده و بشناسید، چنین افرادی می توانند به آسانی با شما به توافق بازسازی ساختمان برسند. توصیه من این است که بعد از تعیین طرح کابینت خود از سازنده کابینت توصیه و پیشنهاد دریافت کنید.

مدل های میز پذیرایی چند تکه و مدولار گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که می خواهد در اتاق نشیمن و پذیرای خود تحول و تنوع ایجاد کنند. زیرا با چنین مبلمانی می توانید هر از چند گاهی نوع چینش میز را تغییر بدهید تا با همین کار ساده، جلوه ای متفاوت در دکوراسیون اتاق بوجود آورده باشید. اگر با محدودیت فضا روبرو باشید می توانید آنها را به راحتی در گوشه ای قرار بدهید و در مواقع مورد نیاز با چیدن آنها کنار یکدیگر میزی کامل برای پذیرایی از مهمانانتان در اختیار داشته باشید.

همچنین اگر خواستار طر های مدرن و از طرفی با شکل بتنی هستند مدل زیر با طرحی موزاییکی و بتن مانندی که دارد کاملا برای شما مناسب خواهد بود. این میزها در رنگ های بسیار متفاوتی عرضه می شوند، همچنین پایه ها و فریم میز نیز می تواند از جنس چوب های مختلف یا حتی از جنس فلز سفارش داده شود.

سفره آرایی فقط آراستن غذا و تزیین سالاد و ماست نیست بلکه چیدمان صحیح میز و رعایت اصول آن از موارد مهمی است که حتما باید رعایت شود. در مهمانی های رسمی نحوه سرو غذا و چیدن میز شام یا ناهار یا سفره متفاوت با مهمانی های خانوادگی و خودمانی است . در مهمانی های رسمی باید یک سری نکات را در چیدمان رعایت کنید البته در چیدمان میز مهمانی های خانوادگی نیز رعایت اصول بازسازی ساختمان و نکات پایه چیدمان میز و آراستگی آن خالی از لطف نیست .

توجه داشته باشید که بهترین فصل برای خرید و رشد گیاهان گلدانی فصل بهار است. گیاه را باید در بهار به صورت نهال خریداری کنید تا سریع تر با آب و هوای آپارتمان سازگار می گردد.

توصیه می شودقبل از خرید گیاه به مطالعه کتاب هایی در مورد خصوصیات و ویژگی های مدل های متنوع گیاهان گلدانی و آپارتمانی بپردازید. گلدان های شمعدانی هم در بین علاقمندان به گیاه جایگاه ویژه ایی دارد. هم اکنون که در فصل زمستان بهتر است گلدان شمعدانی را به دکوراسیون پتینه منزل اضافه کنید و در محیطی نوردار، نه گرم و نه سرد مانند راه پله ها قرار دهید.

این دیوار از ردیف عمودی و تناوب رنگی برای ایجاد نمایی راه و فضایی روستایی کمال استفاده را برده و با کنار گذاشتن هر شی بلند یا آویختن تابلو ، هیجان بصری را فراهم کرده است. نورپردازی دراماتیک و رنگ‌های خنثی به این اتاق نشیمن منحصر به فرد فضایی رازآلود و در آن روحی آرامش‌ دهنده بخشیده است.

کتابخانه را می توان عنصری تاتیر گذار در قلب خانه معرفی کرد، هر فضایی که با مجموعه ای از کتاب ها و کتابخانه های چوبی طراحی شده باشد، محیطی امن و آشنا را در اختیار کاربر قرار می دهد. گاه می توان از قفسه های کوچک برای قرار گیری کتاب ها و تزیین فضای داخلی استفاده کرد و گاهی نیز اختصاص دادن یک دیوار به کتابخانه ای بزرگ تاثیری شگرف در فضای خانه می گذارد. در این قسمت نمونه هایی بازسازی ساختمان از این کتابخانه های دوست داشتنی آورده شده است.

نکته مهم دوم در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، دستگیره ها هستند، این موضوع از چشم عده بسیار زیادی مخفی می ماند در صورتی که هیچ چیز مانند دستگیره های کابینت نمی تواند بر سبک طراحی یک آشپزخانه تاکید کند. دستگیره های مدرن ساده و خطوط مستقیم و صاف هستند و طول زیاد و عرض کمی دارند. به توصیه طراحان مدرن، هر چه طول دستگیره های کابینت بیشتر و بلندتر باشد، ظاهر آن مدرن تر خواهد بود. بنابراین سعی کنید برای کامل شدن ظاهر کابینت های مدرن خود از دستگیره های کشیده و براق فلزی استفاده کنید.

برای چیدمان گلدان در آپارتمان تان یک سبک خاص را در نظر بگیرید، این سبک می تواند هنر پتینه شرقی در طراحی گلدان ها باشد و یا مینا کاری و گلدان های لعابی ایرانی که در کنار هم ظاهر خاصی به دکوراسیون داخلی شما می بخشد و با نگاه کردن به آن ها به سادگی به آن کشور و حال و هوای دکوراسیونی اش سفر کنید.

5. مبلمانی با گوشه‌های گرد فضا را منعطف می‌کند و آرامش‌بخش‌تر است. اما فراموش نکنید که در یک فضای کوچک و مربعی، حضور یک میز گرد فضای زیادی را اشغال می‌کند. در چنین فضایی بهتر است با الهام از همان فضای مربع‌شکل میز تهیه کنید. حتما می‌دانید که ترکیب چوب و فلز همیشه خوب از آب در می‌آید.

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید و کارتان را به یک کمپانی معتبر بسپارید، کمدسازها با متریال و هزینه‌های مختلف این کار را برای شما انجام می‌دهند. این را بسنجید؛ اینکه قرار است سال‌ها در این خانه زندگی کنید، مستاجر هستید یا به‌زودی نقل مکان می‌کنید. مسلما اگر نمی‌خواهید محل زندگی‌تان را تغییر دهید به قول قدیمی‌ها هرقدر پول بدهید آش می‌خورید. پس خساست نکنید چون نقاشی ساختمان بعدا متوجه دلیل هزینه بیشتری که پرداخته‌اید، می‌شوید.

کمد هر خانه‌ای براساس نیازهای همان خانواده طراحی می‌شود. ممکن است شما بخواهید برای روسری‌ها، لباس‌های مختلفی مثل پوشش محل کار، لباس شب و… فضاهای مجزایی داشته باشید یا برای اسباب‌بازی‌های پتینه کودک‌تان قفسه‌هایی با ابعاد متناسب سفارش دهید. کافی است آنچه می‌خواهید را به آنها بگویید تا مطابق با نیازهای شما طراحی انجام شود.

اگر حمام‌تان خیلی کوچک نیست، یک پرده حمام می‌تواند چهره آنجا را عوض کند؛ حتی اگر واقعا لازمش ندارید. با این کار درواقع شلوغی دوش و وسایل حمام را از چشم دیگران پنهان کرده و یک دیوار پارچه‌ای جذاب به یک سوی حمام‌تان اضافه می‌کنید.بازسازی ساختمان در انتخاب نوع پرده حمام به رنگ کاشی و وسایل آنجا توجه کنید.

شما مجبورید فکرهای جدی برای مرتب کردن سرویس‌های بهداشتی که معمولا خیلی کوچک است و پر از خرت و پرت‌های ریزه میزه کنید؛ مثلا برای حوله‌ها می‌توانید از سبدهای کوچک حصیری کمک بگیرید. رخت‌های کثیف را هم اگر در حمام نگه می‌دارید، به جای ریختن در سبدهای پلاستیکی در سطل‌های حصیری بریزید؛ این‌طوری هم رطوبت درون‌شان نمی‌ماند و هم جلوه زیبایی به حمام‌تان می‌دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com