بازسازی ساختمان

معمارها و طراحی منحصر به فرد

وقتی زمان طراحی کابینت ها فرا می رسد همه به سراغ معمارها، طراحان، سازندگان و به خصوص طراحان کابینت و مراکز فروش آن می روند. همه این افراد می توانند در طراحی کابینت به شما کمک کنند اما چگونه می توانید یکی از آنها را به درستی انتخاب کنید؟

در این زمان نباید فقط به عنوانِ کاری این افراد توجه کنید بلکه موضوع قابل اهمیت بررسی سوابق و تجربه های موفق آنهاست. در این شرایط باید مشخص کنید که این نمونه ها با آنچه که می خواهید مطابقت و شباهت دارد یا نه؟ همچنین می توانید با مشتریان قبلی آنان نیز گفتگو کرده و از درصد رضایت آنها چه در طول زمان کار و چه عملکرد نهایی آن آگاه شوید.

کار شما این است که به سراغ بهترین پیشنهاداتی که مناسب شماست بروید. در نظر گرفتن مقدار هزینه ای که صرف می کنید نیز قطعا می تواند نصیحتی از جانب سازنده و طراح شما باشد. برای اینکه از کیفیت نهایی کار خود به اطمینان برسید بازسازی ساختمان می توانید به پیشنهاد طراح و سازنده به سراغ کابینت سازی بروید که شهرت و محبوبیت بیشتری دارد.

برای مثال در شکل زیر مدلی را مشاهده می کنید که از طرحی کاملا مدرن برخوردار است و در ترکیب با مبلمان مدرن اتاق نشیمن یا پذیرایی بهترین جلوه را ایجاد می کند.  این میز سه تکه ای است و در قسمت زیرین هر کدام از قطعات، قفسه هایی برای نگه داری مجلات، کتاب ها و ژورنال ها در نظر گرفته شده تا محیط نشیمن همیشه مرتب و تمیز بماند.

این اتاق نشیمن زیبا با استفاده از پنل‌های چوبی افقی و عمودی ، بر بافت غلبه کرده است تا به شکل هوشمندانه‌ای کانون مرکزی بسازد و چشم‌ها را متوجه اثر هنری کند. خط تمام پنل‌های چوبی عمودی با زیرکی محل استراحت را از نقاط دیگر اتاق جدا می‌کند.قطعا برای نصب این دیوارپوش، مانند دیگر دیوارپوش ها باید زیرسازی مناسبی انجام شود. در صورتی که از دیوارپوش های چرمی که به صورت رول عرضه می شوند استفاده می کنید، باید گفت که زیر ساز آن فرقی یا کاغذ دیواری ندارد. پس کار نصب را با خیالی آسوده به نصاب ها بسپاریدو اگر از پنل یا تایل های چرمی بازسازی ساختمان استفاده می کنید، باید از نصاب پنل های کامپوزیتی کمک بگیرید؛ چون این پنل ها به دیوار پیچ و رول پلاک می شوند.

از کاشی و سرامیک برای پوشاندن کف و دیوار آشپزخانه استفاده می شود امروزه کاشی ها و سرامیک های آشپزخانه در انواع مدل های متنوع تولید می شوند و اگر شما طرح و رنگ کاشی ها و سرامیک را به شیوه ای اصولی انتخاب کنید فضایی مدرن و متفاوت در آشپزخانه منزل تان بوجود می آید.

دکوراسیون آشپزخانه مثال خوبی از فضاهایی است که نیازمند سیستم های نوری جداگانه و متنوع است. نمونه آشپزخانه ای که می بینید دارای روشنایی شامل هالوژن ها، لامپ های زیر کابینت و چراغ های سقفی است. ترکیب نوری متفاوت حس و حالی مختلف بوجود می آورد.

رنگ در کابینت های مدرن تا حد زیادی سلیقه ای است اما بیشتر از رنگ های سرد در آشپزخانه های مدرن استفاده می شود. رنگ هایی مانند خاکستری، سفید و سایه های روشن از سبز، آبی و بنفش در دسته رنگ های سرد قرار می گیرند. شدت کم این رنگ ها باعث می شود اثری لطیف و آرامش بخش در فضا ایجاد کنند. در کابینت های مدرن می توانید به میزان کمی از ترکیب رنگ ها نیز استفاده کنید مثلا ترکیب سفید و سبز خیلی خوب در آشپزخانه مدرن جواب می دهد. اگر هم خیلی از سرد بودن محیط خوشتان نمی آید اضافه کردن رنگ چوب یا همان قهوه ای روشن تا حد بازسازی ساختمان زیادی فضا را متعادل خواهد کرد.

با ورود به خانه می توان برداشت کلی از دکوراسیون، طراحی و حتی شخصیت و ذهنیت صاحب خانه داشت. استفاده از آینه کاری در ورودی خانه نشان دهنده این است که طراح قصد داشته تا فردی که به خانه وارد می شود متوجه تفاوت و شخصیت ویژه خانه شده باشد. استفاده از آینه کاری خصوصا در دیوار ورودی حس خوبی به فضای ورودی می دهد.

با اضافه کردن پرده به آشپزخانه و با فیلتر کردن نور خورشید، سایه ایجاد می شود. استفاده از والان های چین خورده یکی از ایده هایی است که می توان برای سبک های دکوراسیون مختلف به کار برد. پرده تزیینی در قسمت جلو کوتاهتر به کار برده شده و در قسمت پشتی پرده ای اغلب از جنس حریر یا پارچه نازک برای عبور نور نصب می شود.

استفاده از سنگ در لوازم دکوری یک ایده بسیار جالب است. میزی که در نقاشی ساختمان شکل زیر مشاهده می کنید از بتن ساخته شده اما شکل ظاهری اش به سنگ های گرانیتی شباهت دارد، این کار باعث شده زیبایی خود میز چند برابر شود. از انجایی که بتن یا بتون، از ترکیب خرده ریزه های سنگ، ماسه، شن و سیمان با آب بدست می آید عنصری از طبیعت شناخته می شود و به همین خاطر وقتی شیءایی بتنی را در دکوراسیون منزل خود قرار می دهید، درست مانند زمانی که از چوب واقعی استفاده می کنید، حسی از زیبایی و آرامش بخشی طبیعت در فضا پخش می شود.

یکی از بهترین لوازم دکوری مدرن در منزل، آینه ها هستند بخصوص زمانی که از آینه هایی به شکل هندسی صحبت می کنیم. آینه های هندسی شکل مانند مربع، مثلث، پنج ضلعی و… تاثیر بسزایی بروی هنری نشان دادن دکوراسیون خانه می گذارند. مدل آینه هایی که در زیر مشاهده میکنید طراحی بسیار خاص و منحصر بفردی دارند، بعضی مدل ها دیره ای، فریمی بسیار نازک به رنگ طلا دور خود دارند که جلوه ای کاملا لوکس به فضا می دهند. این آینه ها در اندازه های مختلفی، از نمونه های بسیار کوچک گرفته تا بزرگ تولید می شوند و می توانند به صورت ترکیبی یا تکی بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند.

در تزیین منزل با چوب بامبو می توانید از نی های بامبو در قالب یک پارتیشن استفاده کنید، می توانید آن ها را به صورت منظم و یا نامرتب کنار هم بچینید و یک پارتیشن منحصر به فرد و خاص داشته باشید. کابینتی که رنگ نما مربوط به قابلمه‌هاست همیشه جزو نامرتب‌ترین‌ها است؛ مخصوصا اگر سرویس ماهیتابه و قابلمه زیادی در خانه داشته باشید. ایده‌هایی مثل این باعث می‌شود تا جلوی ‌مهمان‌ها از باز کردن در کابینت‌ها پشیمان نشوید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com