بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و انتخاب شما

بعد از اینکه درمورد امکانات کابینت به اطلاعات اولیه ای دست یافتید می توانید تصور خود از آن بازسازی ساختمان را محقق کنید. اگر انتخاب شما جزو گزینه های موجود و آماده بود احتیاجی به تعیین طراح برای کابینت نداشته و کاری که می بایست انجام دهید در نظر گرفتن زمان و هزینه لازم برای نصب آنها خواهد بود. اما در اکثر مواقع و به طور قطع در تمامی مواردی که محصول نیمه سفارشی است باید کابینت را امتحان کرده و به طور کامل با محاسبه و برنامه ریزی نصب کنید.

این کابینت ها قطعا به طور ویژه ای ساخته شده و از تکنیک هایی برای ایجاد فضایی بیشتر استفاده کرده اند. برای مثال می توانید همراه با ایجاد زیبایی و حاشیه سازی برای کابینت های خود در بالای طبقه های پایینی نیز کمدی تعبیه کنید.

برای جزیره آشپزخانه خود نیز می توانید از درهای بادبزنی در کنار سینک و یا قسمتی که کابینت ها به اتمام می رسند نیز استفاده کنید. محدوده ای که هود شما قرار می گیرد نیز می تواند رو به روی سقف قرار بگیرد. همچنین نقاشی ساختمان ممکن است به ترکیب کابینت های سبز رنگ و گرانیت طوسی سفیدی که در بالای آن قرار می گیرد هم علاقمند باشید.

امکان این وجود دارد که با شرایطی مواجه شوید که کاملا با رویا و ایده آل خود فاصله بگیرید. این در شرایطی است که طراح شما به نظرات شما گوش نداده و کار خود را انجام دهد. در این زمان می توانید با گروهی دیگر درمورد این موضوع بحث کنیتکس و گفتگو کنید. گاهی صحبت و گفتگو با فردی خارج از پروژه مثل سازنده یا معمار می توانند راهکار بسیار مناسبی به حساب آید.

در دکورسیون منزل، چیدمان وسایل حمام و جای دادن وسایلی مانند حوله ها، آرایشی ، بهداشتی و وسایل تزیینی در کمد ها و قفسه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. در این قسمت ایده هایی برای طراحی قفسه های دست ساز و کمد های کوچک بازسازی ساختمان آورده شده که با تقسیم بندی داخلی این کمد ها به راحتی می توانید وسایل حمام و سرویس بهداشتی خود را سازمان دهی کنید.

موج خرید از الان آغاز شده  تا شب عید؛ تا همان لحظه که آدم‌ها شتابان طول و عرض خیابان‌ها را طی می‌کنند تا آخرین جامانده‌ها را بخرند و خودشان را برای تحویل سال آماده کنند. این هیاهو آنچنان جذاب است که همه دوست دارند، سهمی در آن داشته باشند. حتما شما هم وسوسه شده‌اید که از همین امروز به خرید عید بروید. یکی از این خریدها تهیه وسایل سفره هفت‌سین است که معمولا از آن دسته از خریدهاست که چند روز مانده به عید هول‌هولکی انجام می‌شود.

در زمینه دیوارپوش چرم طراحی های متفاوتی صورت گرفته است. تنوع این محصول به حدی رسیده که گاهی تشخیص آنها از پنل های کامپوزیتی و کاغذ دیواری مشکل است. دسته ای از دیوارپوش های چرم به صورت پنل های سه بعدی طراحی نقاشی ساختمان می شوند. در بعضی از آنها نگین و سنگ های زیبا کار می شود که سبب شکوه بیشتر این دیوارپوش ها می شود. امکان نورپردازی در این پانل ها کمک فراوانی به جلوه و زیبایی آنها می کند. به دلیل اینکه بازتاب نور در چرم خیلی کم است، نورپردازی کمک می کند فضا از یکنواختی دربیاید و به شکوهی ویژه دست یابد.

لوستر با کلاهک بزرگ سیاه رنگ زمانی که در بالای میز ناهارخوری گرد و سفید رنگ قرار می گیرد، ظاهری متفاوت داشته و نور زیادی را برای این قسمت به وجود می آورد. این لوستر نه تنها میزان نور کافی و مورد نیاز فضا را تامین می کند، بلکه به عنوان عنصری شاخص برای معرفی فضا نیز شناخته می شود.

در طراحی کابینت آشپزخانه مدرن فقط از چوب استفاده می شود، پتینه برخی چوب طبیعی هستند و برخی دیگر تخته چندلا یا همان ام دی اف. مسلما اگر از لحاظ مالی در مضیقه نیستید، چوب طبیعی بهترین انتخاب پیش رو است چرا که علاوه بر زیبایی وصف ناپذیر، کیفیت و دوام بسیار بالاتری هم دارند پتینه اما در مواردی که بحث محدودیت مالی در میان است، کابینت های ام دی اف بی رقیب خواهند بود. کابینت های ام دی اف از لحاظ ظاهری تنوع بیشتری نسبت به مدل های چوب طبیعی دارند و از لحاظ دوام و استحکام نیز چیزی کم ندارند اما در صورت خرابی، تعمیر آنها تقریبا غیر ممکن است.

دیوار کنار راه پله درون فضای داخلی پتانسیل خوبی برای استفاده از آینه کاری دارد. با این کار علاوه بر  اینکه راه پله را عریضتر و بزرگتر جلوه می دهید، نمایی کلی از فضاهای اطراف را نیز می توانید درون آینه مشاهده کنید. استفاده از آینه در راهرو و راه پله های باریک و تاریک راهکاری بسیار مناسب است.

با اضافه کردن پرده به آشپزخانه و با فیلتر کردن نور خورشید، سایه ایجاد می شود. استفاده از والان های چین خورده یکی از ایده هایی است که می توان برای سبک های دکوراسیون مختلف به کار برد. پرده تزیینی در قسمت جلو کوتاهتر به کار برده شده و در بازسازی ساختمان قسمت پشتی پرده ای اغلب از جنس حریر یا پارچه نازک برای عبور نور نصب می شود.

از آنجایی که سنگ مرمر برای هر خانه داری، در لیست خریدهای حتمی قرار دارد در شکل زیر مدل میزی طراحی شده با سنگ مرمر را آورده ام که هم جنبه دکوری داشته و هم جنبه کاربردی. مدل های زیر، قسمت رومیزی از سنگ مرمر کاملا طبیعی تهیه شده به این معنی که مصنوعی و مهندسی شده نیست، از انجایی که مرمر سنگین است، پایه های میز از جنس فلز هستند تا از لحاظ ایمنی و استحکام  پتینه در شرایط مطمئنی قرار بگیرد. قرار دادن چنین میز در گوشه ای از منزل بهمراه یک گلدان یا آباژور زیبا می تواند دکوراسیون اتاق را بکل متحول کند.

خیلی از کمدسازها پیشنهادهای جالبی برای شما دارند. می‌خواهید فضای مناسبی برای رختخواب داشته باشید؟ آویزهایی مناسب برای لباس‌های داخل کمدتان می‌خواهید؟ ضمن اینکه نیازهای‌تان را به این افراد می‌گویید حتما به تجربه‌های آنها هم گوش کنید و بخواهید نمونه کارهای با کیفیت و سطح قیمتی متفاوتی را که اجرا کرده‌اند نشان‌تان دهند.

به جای یک حوله، چند حوله در دستشویی بگذارید و آنها را از رنگ‌های رنگ نما متنوع انتخاب کنید. می‌توانید همه را از یک خانواده رنگ (مثلا طیف آبی) انتخاب کنید یا از رنگ‌های متضاد (مثلا قرمز، آبی و زرد) کمک بگیرید تا فضای پرانرژی‌تری بازسازی ساختمان داشته باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com