بازسازی ساختمان

نقاشی های اتاق کودک و رنگ های شاد

قرار نیست که نقاشی ساختمان اتاق کودک ما همیشه به همراه نقاشی های والت دیزنی و یا تصاویر ورزشی، بر روی دیوارها یا روتختی های آن باشد. فقط کافی است که جایی برای نشان دادن جوایزی که او دریافت کرده و نیز علایقش باشد. از آنجایی که این علایق در کودکان مدام تغییر می کند، بهتر است به خواسته هایشان اهیمت داده شود. اما اجازه ندهید این رفتارها همراه آنها رشد پیدا کند.

همیشه در هنگام انتخاب کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه شما سوالاتی وجود دارد که باید هم از طراح کابینت ها و هم از خودتان بپرسید. در این مطلب می خواهیم شما را در این راه کمک کنیم تا به طرح و تصوری مشخص در طراحی حرفه ای آشپزخانه خود برسید.

در دو بخش اول مروری بر اصول ابتدایی کابینت و نصب آن خواهیم داشت. اهداف بازسازی ساختمان شما را از داشتن کابینت و میزان وسعت آن را مشخص و شما را با دیدی جدیدتر نسبت به آن آشنا می کنیم. به گفته کارشناسان کاری که شما باید انجام دهید این است که نسبت به تصور خود به فهم اولیه ای دست یابید تا پس از آن بتوانید قدم بعدی را بردارید: طراح کابینت خود را انتخاب کرده و کارتان را شروع کنید.

حالا بیایید به تصاویری که ساخته اید نگاهی بیاندازیم. از بین تصاویری که دارید یکی را انتخاب کرده و دلیل این گزینش را بیان کنید. برای مثال می توانید نمونه کابینت هایی را در همین مقاله ببینید. تعیین کنید که دقیقا چه چیزی در این تصویر و به خصوص کابینت های آن توجه شما را بیشتر جلب کرده است:

اینها ساده ترین کابینت هایی هستند که تا به حال دیده اید و هیچ فضایی برای نمایش و زوایای قابل مشاهده در آن وجود ندارد یا حتی به نظرتان بیاید که کابینت باید صاف و براق بوده و پوششی کاملا سفید رنگ و یا استایلی اروپایی داشته باشد که چارچوب مشخصی نخواهد داشت. درهای آن کاملا صاف بوده و دسته های آن بسیار بزرگ باشند. حتی امکان دارد شما جذب دکوراسیون و فضایی پتینه شوید که سومندگرتر باشد، به گونه ای که برای مثال طرحی U شکل و پس زمینه ای با دیوارپوش هایی یکسان داشته باشد. شاید هم جزو افرادی باشید که از سقف های بلند و پنجره های افقی لذت می برند.
قطعا با نگرانی هایی رو به رو خواهید شد که بعضی از آنها به بهتر شدن روند کاری شما منجر شده و بعضی نمی شوند. امکان این وجود دارد که طراح شما از بعضی انتظارات شما منحرف شده و فاصله بگیرد. در این شرایط شما باید بفهمید که چرا این اتفاق افتاد. از او پرس و جو کنید اگر پاسخی مناسب و قانع کننده داد که مشکلی نخواهد بود اما ممکن است عکس آن عمل کرده و باعث نارضایتی شما شود در این بازسازی ساختمان شرایط قبل از اینکه کار را شروع کند می توانید یک شانس دوباره به او ببخشید.

بعد از طرح اولیه امکان ایجاد تغییراتی وجود دارد. یک طراح حرفه ای و خوب در عین شنیدن ایده های شما قطعا امکان ایجاد این تغییرات را برای شما توضیح خواهد داد.

دکوراسیون داخلی خانه ای بدون نورپردازی قوی ، هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت . در این مقاله گشتی در دو آپارتمان خاص خواهیم داشت که تیم خلاقی از طراحان و هنرمندان CG در شرکت ویاردی ساخته‌اند. هر کدام از پتینه این آپارتمان‌ها به قدری زیبا طراحی شده است که سوای دیگر آثار ایستاده‌اند اما شاید چشمگیرتر از هر چیزی در این آپارتمان‌ها نورپردازی‌شان باشد. پس بیایید نگاهی به طراحی این دو آپارتمان بیاندازیم که از شدت روشنایی حساب شده‌ و نورپردازی مجلل استفاده کرده‌اند.

از دیوارپوش های چرم می توانید روی دیوار های منزل استفاده کنید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم به دلیل اینکه چرم از نظر بصری سنگین و گیراست، فقط روی قسمتی از دیوار فضای مورد نظرتان دیوارپوش چرمی نصب کنید. قسمت هایی مانند پشت میز تلویزیون، بالای تختخواب، قسمتی از دیوار پذیرایی و ناهارخوری به عنوان نقطه کانونی و … از جمله فضاهایی هستند که علاوه بر کاربردی بودن می توانند با بازسازی ساختمان انتخاب پوشش چرم، نقطه عطفی در هر منزلی باشد.

اگر علاقه قلبی شما داشتن یک میز قهوه خوری است  اما انتخاب مبلمان عثمانی جایگزینی ارزان تر است پس آن را انتخاب کنید.اینکه هدف خود را در همه مراحل بدانید و مطابق آن انتخاب کنید بسیار حائز اهمیت است البته سعی کنید ذهن خود را محدود نکرده و تنها یک راه حل را مورد نظر قرار ندهید همه چیز را خوب بررسی  کرده و در تصمیمات خود منعطف باشید.

با فضایی که می بینید به خوبی متوجه این نکته خواهید شد. زمانی که از چراغ های هالوژن با نور ملایم در قسمت طاقی سقف استفاده می کنید، تابلوهای های هنری به شکل ویژه ای به چشم می آیند. به عنوان منبع نوری غیرمستقیم نیز نورهای پتینه تاکیدی سقف کاذب گرمای خوبی به طراحی داخلی داده است. کابینت مدرن های گلاس یا high gloss نوع جدیدی از کابینت ها هستند که روکشی شفاف و براق بروی درب آنها کشیده می شود. این روکش باعث می شود نور از سطح کابینت ها بازتاب یابد و به همین خاطر درب های کابینت بعنوان منبع روشنایی در آشپزخانه نیز بکار می روند. این روش در آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است خصوصا اگر کابینت های گلاس برنگ سفید انتخاب شود، زیراباعث روشن شدن محیط آشپزخانه شده و فضای آنرا از چیزی که هست بزرگتر نشان می دهد. کابینت مدرن های گلاس نیاز به مراقبت بیشتری دارند زیرا سطح آنها خط و خش را بخود جذب می کند.

به گفته گروه شیشه و آینه گلستان فضای پذیرایی به علت حس و حال متفاوتی که پتینه دارد نیازمند استفاده از دکوراتیوهایی است که زیبایی بیشتری به آن ببخشد. آینه کاری در دکوراسیون پذیرایی انتخابی درست است که روشنایی و درخشش را به فضای داخلی آورده و دکوراسیون منزل شما را با موارد دیگر متمایز می کند.

استفاده از دکوری های چوبی بر روی دیوار، فضای دیوار داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد و تنوع بصری فضا را افزایش می دهد. خالی نگذاشتن دیوار ها و هویت دادن به آن ها با استفاده از تزیینات متنوع می تواند به ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش کمک کند، بازسازی ساختمان در این قسمت نمونه هایی از طراحی ها و ایده های مختلف اجرا شده بر روی دیوار آورده شده که بسیاری از این ایده ها را می توان به راحتی در خانه اجرا کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com