بازسازی ساختمان

طراحی اتاق های نشیمن و نقاشی منزل

جفری بیلهوبر (Jeffrey Bilhuber)، طراح اتاق نشیمنی نقاشی ساختمان که مشاهده می کنید بازسازی ساختمان در مورد چیدمان منزل می گوید: “همواره از مراحل چیدمان اتاق های خانه تان از ایده ای که خاص خودتان است به گونه ای استفاده کنید که از آن لذت ببرید. در انجام این کار خلاق باشید. زمانی که هراس انجام دادن این کار را از خود دور کنید، خود به خود، از انجام آن هم لذت می برید.” بله تغییر دکوراسیون پتینه کار چندان راحتی به نظر نمی رسد اما وقتی استرس انجام آن از بین برود، خیلی هم دوست داشتنی می شود.

یک فکر بکر! در نورپردازی مدولار این سقف از فرم Y به گونه‌ای استفاده شده است که انتهایشان به هم چسبیده تا این تقسیمات بسیار خوب که همچون مسیری سطح سقف اتاق نشیمن را پوشانده‌اند نور را همه جا پخش کنند. بعلاوه اطراف اتاق با نورپردازی مخفی، از پنل سقف، روشن می‌شود. آن سوتر در فضای ناهارخوری چند چراغ کوچک آویزان مثل قطره‌های باران بالای میز دیده می‌شوند.

چنین کاری به شما کمک می کند که همه چیز طبق محدوده ذهنی شما پیش رفته و مانند تصویری که در ذهنتان دارید قرار گیرد. لزوما اینطور نیست که به پاسخ تمام سوال هایتان برسید اما حداقل باید  در رو به رویی با شکل نهایی کابینت های پتینه خود به شما کمک کند؛ بنابراین از فرصت پیش آمده استفاده کنید تا تصویری مشخص از آنچه می خواهید در ذهن ایجاد شود.

اگر سبک و استایل برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید از منابع و سایت هایی که مناسب این کار هستند و یا از ایده هایی در خانه های دوستانتان، تلویزیون و یا مجلات استفاده مفیدی داشته باشید. نکته قابل اهمیت این است که بتوانید نمونه ای خاص از کابینت را انتخاب کنید که برایتان جذاب و مناسب باشد.
معمولا اشتباه رایجی که صورت می گیرد این است که افراد پتینه زمان کافی و لازمی را برای مرور طرح خود اختصاص نمی دهند و خیلی سریع تصویب کرده و امضا می کنند. در بیشتر موارد طراحان بعد از اولین ملاقات با شما حدود یک هفته  برای ایجاد اولین طرح وقت صرف می کنند. کاری که شما باید در این زمان انجام دهید این است که بعد از تحویل گرفتن طرح اولیه، زمان مناسب و کافی را برای بررسی بخش های مختلف کابینت اختصاص دهید. حداقل، طرح مورد نظر باید دارای یک پلن کف بوده و همه چیز را از بالا مشخص کند. بعضی از طراحان نیز از روش های ۳d برای مشخص کردن بازسازی ساختمان طرح خود استفاده می کنند تا فضاها به طور کامل مشخص گردند.

دیوار پوش های متنوعی به همین منظور در بازار وجود دارد. شما می توانید با سلیقه و کاربری تان یکی را انتخاب کنید. یکی از دیوارپوش هایی که از گذشته تا به حال مورد استفاده قرار گرفته، دیوارپوش هایی از جنس چرم است. خیلی از مبلمان یا تزئینات به کار رفته در دکوراسیون های زیبا بسیار آسان ساخته می شوند کافیست از آن ها ایده گرفته و خودتان بسازید .اگر در ساخت آنها مشکل دارید اینترنت منبع بسیار خوبی برای ایده گرفتن و یاد گرفتن از طریق فیلم های آموزشی خواهد بود پس دست به کار شوید تا علاوه بر رضایت از هنرمندانه ساختن  اشیاء مورد  نقاشی ساختمان علاقه و بالیدن به ایده ارزان قیمت و خلاقانه خود از دکوراسیون خود لذت ببرید.

گاهی اوقات ابعاد فضا موجب محدودیت استفاده از وسایل نورپردازی و منابع نوری در آن می شود. برای مثال در دکوراسیون غذاخوری، یک لوستر سقفی باعث می شود فضا کوچکتر به نظر برسد. به همین جهت به جای آن نورهای نقطه ای را به کار ببرید تا وسایل و لوازم دکوری نیز برجسته تر شوند.

آینه کاری از ویژگی های منحصر به فردی است که از زمان گذشته در معماری ایرانی و خانه های قدیمی استفاده دیده می شود. با چسباندن قطعات کوچک آینه در اشکال هندسی متفاوت کنار هم شاهکار آینه کاری پدید می آید. هنرمندان آینه کار با برش شیشه به شکل های متنوع، درخشش و تلالو آینه و بازتاب آن را به فضای داخلی وارد کرده و در عین حال باعث جذابیت بیشتر فضا پتینه می شوند.

می توان گفت مهمترین خصوصیت آینه در فضای داخلی بزرگ و روشن کردن فضا است. درخشش نور و بازتابی که از آینه به فضا دارد، باعث می شود روشنایی خانه بیشتر شود و در عین حال به دلیل انعکاسی که از محیط اطراف خواهد داشت، باعث می شود فضای منزل شما بزرگتر به نظر آید.

با انتخاب گلدان های سفید لعاب کاری شده با رنگ های ملایمی همچون سفید به سادگی می توانید چیدمان گلدان در آپارتمان تان را به سبک وینتیج داشته باشید. با انتخاب لوازم جانبی مثل پرده های حریر ، مبلمان زنانه و نرم ، پارچه های گلدار می توانید به حس و حال سبک وینتیج و عاشقانه در فضای دکوراسیون تان قوت ببخشید.

پرده یکی از تزیینات و در عین حال از ملزومات هر فضا است و به همه بخش های دکوراسیون خانه شما زیبایی می بخشد. یکی از فضاهایی که در خانه به علت کارکرد ویژه اش به پرده مناسب نیاز دارد، آشپزخانه است. ایده های پتینه گوناگونی برای پرده آشپزخانه وجود دارد که می تواند آشپزخانه را دنج تر و جذابتر کند. همچنین می تواند شما را برای رسیدن به ظاهری از دکوراسیون آشپزخانه که می پسندید، نزدیکتر کند. پس اگر در برنامه دکوراسیون خانه خود می خواهید پرده آشپزخانه خود را تعویض کنید، ما را دنبال کنید تا ایده هایی برای پرده آشپزخانه را به شما معرفی کند:

سالی که گذشت در زمینه طراحی لوازم دکوری مدرن، سال بسیار خوبی بود زیرا طرح های بسیار بازسازی ساختمان شیک و منحصر بفردی وارد بازار شدند. امروزه در طراحی مدرن اندکی از فرم های آنتیک و قدیمی نیز استفاده می شود و به همین خاطر طرح هایی متفاوتی نسبت به نقاشی ساختمان گذشته ظاهر شده اند. بعلاوه استفاده از این طرح ها در دکوراسیون خانه ها نیز روز به روز در حال افزایش است بنظر می رسد مردم نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا دلشان واقعا برای روزهای خاطره انگیز گذشته تنگ شده است.

9. کوسن‌هایی به رنگ ارغوانی و بنفش محیط هر خانه‌ای را زنده پتینه می‌کنند. این درست که این رنگ کوسن را به راحتی نمی‌توان با سایر دکوری‌های خانه هماهنگ کرد اما گاهی داشتن یک اکسسوری با رنگی کاملا متفاوت از آنچه در خانه دارید فضای زندگی‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com