بازسازی ساختمان

چیدمان منزل و تجربه یک نقاشی مناسب

طراحی بازسازی ساختمان به نام جنت ویتسُون (Jeannette Whitson) در این باره می گوید: “بهتر است برای چیدمان منزل تان کمی  نقاشی ساختمان سازش را هم تجربه کنید.” او در مورد تجربه خود دراین باره می گوید، یک بار دلم می خواست که برای خانه جدیدم در نشویل، یک تخته عریض آنتیک را برای طراحی بخشی از آن به کار ببرم، اما واقعیت این بود که خانه من برای مزین شدن به آن نوع تخته کوچک بود بنابریان تخته مناسب تری را تنها با پرداخت ۳ دلار تهیه کردم و آن را برایم رنگ مناسبی زنند و این چیزی بود که برای خانه من مناسب تر بود. نتیجه کار هم خیلی خوب از آب درآمد.

دکوراسیون داخلی خانه ای بدون نورپردازی قوی ، هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت . در این مقاله گشتی در دو آپارتمان خاص خواهیم داشت که تیم خلاقی آن را ساخته‌اند. هر کدام از این آپارتمان‌ها به قدری زیبا طراحی شده است که سوای دیگر آثار ایستاده‌اند اما شاید چشمگیرتر از هر چیزی در این آپارتمان‌ها نورپردازی‌شان باشد. پس بیایید نگاهی به طراحی این دو آپارتمان بیاندازیم که از شدت روشنایی حساب شده‌ و نورپردازی مجلل استفاده کرده‌اند.

جو نای (Joe Nye) که خود طراح است معتقد است هیچ چیزی نمی تواند به اندازه چیدمان مبل ها یک اتاق در مقابل هم، در دکوراسیون ناکارآمد باشد. زمانی که مبل ها درست در مقابل هم و خصوصا بدون فاصله کافی چیده می شوند، پتینه آن مسیر برای رفت و آمد راحت سد می شود. البته در مواردی خاص می توان این کار را انجام داد.

نمونه ای از چیدمانی را که در تصویر ملاحظه می کنید، توسط جو نای و برای یک دکوراسیون اسپرت، در نظرگرفته شده است. همان طور که ملاحظه می کنید مبل ها و کاناپه های بدون پشتی به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که راحت بتوان از فواصل آن عبور کرد.

برای رسیدن به منظره خیالی خود باید در ابتدا از تمامی بررسی های انجام شده خود مطمئن شوید. قطعا گزینه های مختلف دیگری نیز پیش روی شما قرار خواهد گرفت:

برای مستحکم سازی کابینت ها می توانید از چوب و یا تخته سنگ استفاده کنید. هم چنین کف زمین با رنگ تیره و سقف سفید و یا استفاده از فلز برنج در لوازم خانه نیز از موارد پیشنهادی دیگری خواهد بود که باید در آنها به اتفاق نظر برسید.

به این نکته توجه داشته باشید که برای هرکدام از تصمیماتی که در زیبا و خاص تر کردن بازسازی ساختمان دکوراسیون آشپزخانه خود خواهید داشت باید آزمون و خطا را نیز در نظر بگیرید تا از تناسب آنها با فضا داخلی خود مطمئن شوید.

یک فکر بکر! در نورپردازی مدولار این سقف از فرم Y به گونه‌ای استفاده شده است که انتهایشان به هم چسبیده تا این تقسیمات بسیار خوب که همچون مسیری سطح سقف اتاق نشیمن را پوشانده‌اند نور را همه جا پخش کنند. بعلاوه اطراف اتاق با نورپردازی مخفی، از پنل سقف، روشن می‌شود. آن سوتر در فضای ناهارخوری چند چراغ کوچک آویزان مثل قطره‌های باران بالای میز دیده می‌شوند.

دیوارهای سفید بزرگ و پرده‌های سیاه و مهیج جاذبه‌ای مینیمالیستی  پتینه دارند و راه پله منحصر به فرد اتاق با پنل‌های موزاییک کاری شده نظرها را جلب می‌کند. نورپردازی مخفی باعث شده به نظر برسد این اینستالیشن هنری از درون می‌درخشد.

دیوارها یکی از عناصر اصلی منازل هستند. اینکه چه نوع پوششی برای دیوارهای منزل تان انتخاب کنید، ملزم به دانستن چند نکته مهم است؛ نکاتی مانند نوع کاربری فضا، میزان بودجه، سبک مبلمان و نقش دیواری که قصد پوشش آن را دارید.

سفارشی کردن اتاق نشیمن با ایده های هنرمندانه راه حلی ارزان قیمت برای ایجاد احساس خوب از فضا است به طوریکه کاملا به فضا احساس تعلق کرده و به جای استفاده از وسایل و ابزارهای در اختیار و با سبک های رایج  با تغییر نگاه به آن ها وسیله ای متفاوت خلق کرده که منحصر به فرد تر بوده و واقعا بازتابی از شخصیت شما باشد.

نور مناسب در دکوراسیون منزل می تواند هویتی تازه به آن ببخشد و با استفاده از روشنایی در فضا می توانید آن را به نحو بهتری نشان دهید. کمبود روشنایی در منزل یکی از شکایات اساسی صاحبان خانه از فضای داخلی شان است. با وجود اینکه نورهای نقطه ای و کاربردی بازسازی ساختمان در فضاهایی مانند آشپزخانه، حمام و اتاق خواب وجود دارد، اغلب کمبود نور مناسب در کلیت فضای خانه دیده می شود.

استفاده از آینه در دکوراسیون منزل همیشه هویت و شخصیتی متفاوت به خانه می دهد و در هر فضایی که به کار برده شود، به عنوان عنصر شاخص توجه را به خود جلب می کند. استفاده از شیوه های جدیدی از آینه کاری در فضای پتینه داخلی می تواند به گونه ای باشد که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ بوده و به ویژگی های برجسته و خاص آنها نیز بیافزاید.

با انتخاب گلدان هایی ساده با طرح و نقش های عامیانه و دست ساز و چیدمان آن ها دریک ویترین چوبی می توانید حال و هوای سبک روستیک را به فضای دکواسیون خود بیاورید. همچنین می توانید از گلدان های پتینه کاری شده که بازسازی ساختمان حال و هوای قدیمی و عتیقه را با خود دارد برای این سبک استفاده نمایید.

شاید انتخاب یک رنگ و یا محبوب بودن آن نسبت به رنگ های دیگر کمی سلیقه ای باشد و مشخص کردن یک رنگ به عنوان زشت ترین رنگ جهان کمی دور از ذهن و اغراق آمیز باشد، اما محققان استرالیایی به تازگی تحقیقی علمی در زمینه معرفی بدترین رنگ های دنیا پتینه از دید مردم ارائه داده اند که امروز در اینجا به معرفی این رنگ ها می پردازیم با ما همراه باشید تا با هم زشت ترین رنگ های دنیا را بشناسیم.

در دکوراسیون پاییزی رنگ ها بیشترین تاثیر را در زیبایی و جذابیت فضای داخلی شما دارد. یکی از ساده ترین راه حل های آوردن رنگ های پاییزی به دکوراسیون استفاده از میوه های خوش رنگ پاییزی است. کافی است ظرف بزرگی از این میوه ها تهیه نقاشی ساختمان کنید و روی میزتان قرار دهید و به استقبال پاییز بروید.

7. هنوز هم در اکثر خانه‌های ایرانی رنگ غالب قهوه‌ای است! از چوب گرفته تا روکش مبلمان و تم رنگ فرش. یکی از حسن‌های تنوع زیاد لوازم خانگی این است که دست دکوراتورها برای طراحی خانه‌ها پتینه بازتر شده؛ مثلا این سبک میز و کنسول‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای ساخت قابل سفارش است و حتی در برخی فروشگاه‌ها هم نمونه‌های مشابه  آن را پیدا خواهید کرد؛ البته با بازسازی ساختمان صرف هزینه‌ای بیشتر.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com