بازسازی ساختمان

ترکیب رنگ ها در زیباسازی فضای داخلی

روی میزهای جلو مبلی تان می توانید از ترکیب سه عنصر گلدان و قندان پتینه و شمعدان استفاده کنید. البته باید به این نکته دقت کنید که بهتر است رنگ قندان و پایه های شمعدان تان یکی باشد و گل های داخل گلدان تان نیز از طیف همین رنگ ها استفاده شود تا هماهنگی بین اجزای تزیین میز جلو مبلی چشم نوازتر باشد.

اگر عادت دارید که مدام بنویسید و نوشت افزار های تان بندِ جان تان هستند پس چرا از آن ها برای تزیین میز جلو مبلی تان استفاده نکنید. قلم های خوشنویسی دوات و مرکب و کاغذهای گلاسه می توانند چهره میز شما را دگرگون کنند و به آن ها چهره ای نو ببخشند. مطمئن باشید که این وسیله ها می توانند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنند.

یادتان باشد که راه های زیادی برای تزیین میزهای جلو مبلی وجود دارد. حتی اگر فقط از دو عنصر کتاب و گلدان برای تزیین میز استفاده می کنید، می توانید چیدمان آن ها را هر روز عوض کنید، لزومی ندارد که همیشه چیدمان آن ها یک شکل باشد، بازسازی ساختمان یک روز همه عناصر را در مرکز بگذارید، یک بار گوشه سمت راست را انتخاب کنید، یک بار کناره ی میز را انتخاب کنید. می بینید، تزیین میز جلو مبلی نقاشی ساختمان می تواند یک تفریح هر روزه برای شما باشد.

استفاده از گیاه بامبو یکی از ساده ترین ایده ها برای آوردن چوب بامبو ها به فضای دکوراسیون داخلی شما می باشد. این بامبوها را می توانید به صورت شاخه ها بلند در گلدان های شیشه ای بزرگ با کمی آب نگهداری کنید و یا داخل خاک بکارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

ایده ی دیگری که می توانید در تزیین با چوب بامبو داشته باشید، استفاده از آن برای دیوار راه پله می باشد، با این ایده می توانید فضای راه پله خود را منحصر به فرد کنید و از داشتنش لذت ببرید.

در کنار انتخاب رنگ مناسب و لوازم دکوری شیک که جزء عناصر اصلی اتاق نشیمن هستند وجود قفسه ها و شلف هایی برای تمیز و مرتب نگهداشتن این مکان ضروری است. در این مطلب با مدل های قفسه و شلف چوبی مخصوص اتاق نشیمن آشنا خواهیم شد که از لحاظ کاربردی و شیکی در سطح بسیار مطلوبی قرار می گیرند.همانطور که در مطالب پیشین اشاره کردیم، طراحی و چیدمان دکوراسیون اتاق بازسازی ساختمان نشیمن تماما در مورد پیدا کردن تعادل مناسب بین کاربرد و شکل و نمای این اتاق است.

فضاهای بسیار باریکی در گوشه و کنار آشپزخانه وجود دارد که در نگاه اول شاید پرت به نظر برسد اما اگر قرار است خودتان کابینت‌های‌تان را سفارش بدهید این فضاها را دریابید و از آن بهترین استفاده را ببرید. گول ظاهر کوچک این مدل کابینت‌ها را نخورید؛ وسایلی رنگ نما که آنها در خودشان جا می‌دهند خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

بعضی‌ها دوستدار تمام‌عیار رنگ‌ها هستند. کسانی مانند نقاش‌ها وجود رنگ‌های شاد را در خانه‌شان الزامی می‌دانند و گذراندن وقت در چنین اتاقی به آنها شادابی می‌دهد؛ فقط یادتان باشد در انتخاب طرح و رنگ‌های روتختی و وسایل داخل اتاق با توجه به طراحی و رنگ اتاق دقت کنید تا باعث شلوغ‌تر جلوه دادن فضا نشود؛ چون این کار بیشتر باعث بهم ریختن ذهن‌تان می‌شود بازسازی تا اینکه دید جالبی به اتاق شما ببخشد.

در اتاق‌هایی با نور کم سعی کنید از روتختی و دکوری‌هایی با  رنگ‌های روشن بیشتر استفاده کنید تا آرامش و دلبازی را به چیدمان اتاق‌تان بیاورید. برای این منظور تا جایی که می‌شود از رنگ‌های تیره کمتر استفاده کنید چون نه‌تنها باعث کوچک نشان دادن فضا می‌شود بلکه کاری می‌کند که شما از بودن در آنجا فراری شوید. اما در اتاق‌هایی با نور مناسب محدودیت استفاده شما از رنگ‌ها کمتر است.

کاغذ دیواری از رایج ترین دیوارپوش های مورد استفاده می باشد، اما نصب آن عیوب دیوار را نمی پوشاند و همچنین نسبت به خط و خش مقاوم نیست و در صورت نصب نادرست امکان اصلاح ندارد و و زیبایی و جلوه آن به شدت کاهش میابد و در برابر رطوبت مقاوت ندارد و امکان اعمال خلاقیت پایینی دارد به همین دلیل ممکن است شما بارها یک طرح کاغذ دیواری را در مکان های مختلفی ببینید و برایتان خسته کننده شود .

پنل های تیره به شما حس آرامش القا می کنند، اما از طرفی اتاق های بزرگ را کوچک نشان می دهند، طرح های سفید و یا تکراری می توانند فضا را روشن تر و فضاهای کوچک را بزرگ تر جلوه می دهند و فضا را منحصر به فرد کنند و ترکیب پنل های تیره و روشن در کنار زیبایی و حس ساختمان بسیار خوب تمام این خصوصیات را به همراه می آورد.

بیشتر مردم فکر می کنند برای داشتن یک خانه با دکوراسیون و طراحی زیبا نیاز به یک طراح دکوراسیون حرفه ای دارند اما اینطور نیست و این کار با محصولات گروه ایده آل پنل بسیار آسان است. به نظر می رسد، دکوراسیون خانه هایی که در ان زندگی می کنیم، نقش زیادی در کاهش استرس و حس شادابی بیشتر به ما داشته باشد. به هر حال، برای خیلی ها، حدود نیم یا دو بازسازی سوم فعالیت های روزانه، در خانه سپری می شود و یک سوم یا نیمی از فعالیت های روزانه در بیرون خانه انجام می شود. پس ناگفته پیداست که محل زندگی ما که بیش ترین زمان را در آن سپری می کنیم، نقش بسیاری در سبک زندگی ما و عادات و رفتار و گفتار ما دارد.

مثلا در جایی که بوی خوش به مشام می رسد، مطالعه و کار کردن و خوابیدن راحت تر است به نسبت جایی که مملو از بوهای تند و زننده است. حتی اگر این بو ها، برای سلامت ما مضر نباشد. یا مثلا در اطاقی که عکس های کم تری رنگ نما به دیوار دارد، مطالعه و خواب با آرامش بیش تر و حواس جمعی بهتری همراه است تا اطاقی که پر از تصاویر گوناگون ریز و درشت باشد.

دکوراسیون خوب انرژی مثبت، دکوراسیونی منظم است. دکوراسیونی است که هیچ چیز بی دلیل ساختمان در جایی رها نشده است و برای هر چیزی، جاای خاصی مشخص شده است. وقتی شما چنین فرهنگی را در دکوراسیون داخلی خانه خود پیاده کنید، آرام آرام فرهنگ نظم و انضباط در شما نهادینه می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com