بازسازی ساختمان

طراحی و اولویت های دکوراسیون

اکثر ما از خانه های خود و طراحی آن احساس خوشایندی نداریم،حمام ایراد دارد، بازسازی ساختمان قفسه ها کم جا هستند،و بازسازی آشپزخانه جز اولویت های امسال نمی باشد.اگر به تازگی منزل خود را جابجا کرده اید یا از دکوراسیون منزل خود خسته شده اید میتوان این مشکلات را با انجام و مطالعه نکات به صورت موقف برطرف کرد تا با زمان و بودجه مناسب علاوه بر بازسازی آشپزخانه، بازسازی خانه را به طور کامل انجام داد:
1-نقاطی از خانه که احساس خوبی به آن ندارید را با لوازم و وسایل دیگر جایگزین کنید
اگر کاغذدیواری شلوغی در اتاق پذیرایی دارید، آن را با یک قاب عکس خانوادگی بپوشانید و یا اگر نمی دانید با قفسه ای که صاحبخانه قبلی آن را نصب کرده و جای مناسبی ندارد، چکار کنید، می توانید تصویر مورد علاقه خود را جایگزین آن کنید تا زیبایی به ارمغان بیاورد.
2-گیاهان و گل ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارند
وجود گیاهان علاوه بر زیبایی موجب سلامتی و شادابی افراد خانواده کنیتکس می باشد.سهم پتینه گل در خانه را جدی بگیریم و با توجه به ظاهر و فوایدشان از آنها استفاده کنیم
3-اشکلات کوچک را برطرف کنیم
این اشکلات شامل لق بودن دستگیره، سوراخ های کوچک،لامپ های شل و سوخته و …. می باشند که به راحتی قابل بر طرف می باشند
4-وقتی شک به استفاده از وسایل دارید از جعبه استفاده کنید
اگر فضای شما برای کارهای ضروری روزمره تان کوچک است، درهم ریختگی ها را محصور کرده تا بسیار کوچکتر به نظر برسند. یک جعبه بسیار زیبا روی میز قهوه خود برای مجلات و کاتالوگ ها، یکی برای کلیدها و دستکش ها در ورودی خانه و یکی کنار تخت خود برای جواهرات، عینک و کتاب هایی که قبل خواب مطالعه می کنید، قرار دهید.

بازسازی ساختمان
5- تعدادی از بالش ها را عوض کنید
اگر به دنبال راهی مناسب و ارزان برای زیبا کردن تختخواب خود هستید، رنگ نما حتما این راه را امتحان کنید
6- فضاهایی برای گفتگو ایجاد کنید
خیلی مهم است که تمام مبلمان اتاق نشیمن رو به تلویزیون نباشند. چیده شدن بازسازی ساختمان صندلی ها به دور هم در یک نقطه باعث ایجاد رابطه نزدیکی بین اعضای خانواده و مهمانان شده و افراد را به گفتگو تشویق می کند. نقاشی ساختمان تلویزیون عضوی از خانواده نیست!
7- همسایه های تان را دعوت کنید
اگر به تازگی وارد شهری شده اید و در خانه خود احساس راحتی نمی کنید، سعی کنید همسایه های نزدیک خود را بشناسید و با برگزاری یک مهمانی صمیمی خاطره های شادی در ذهن تان ثبت کنید.
8- هر روز تختخواب خود را مرتب کنید.
این کار اولین و مفیدترین گام برای آغاز روزی پر نشاط و ایجاد عادت های خوب در طول روز خواهد بود.
9- به پیاده روی (یا رانندگی) بروید
اگر محیطی را دوست ندارید، بهتر است هر از چند گاهی بیرون بروید. فکر خود را راحت کنید. با ماشین خود به بخشی از شهر که تا به حال آن را ندیده اید بروید. ممکن است یک نیمکت پارک، یک کافی شاپ یا یک کتاب فروشی پیدا کنید که باعث شود پتینه حس بهتری داشته باشید.
10– تفکر مثبت داشته باشید
اگر نداشتن ماشین ظرفشویی شما را اذیت می کند، به این فکر کنید که با دست شستن ظرف ها می تواند برای سلامت کودکان شما بهتر باشد. اگر اتاق خوابی کم نور دارید، اینگونه بیاندیشید که نبود نور، خواب راحت تری را در شب برای شما رقم بازسازی ساختمان خواهد زد. از اینکه اتاق غذاخوری ندارید ناراحت هستید؟ اما شما فقط فضای کمتری برای ریختن آشغال، جارو کشیدن و مبله کردن دارید./ کنیتکس
منبع:goodhousekeeping
اصول بازسازی ساختمان,قرارداد بازسازی ساختمان,عکسهای بازسازی ساختمان,بازسازی درب ساختمان,بازسازی رومالی ساختمان,طراحی بازسازی ساختمان,کادر بازسازی ساختمان,سوال بازسازی ساختمان,کتاب بازسازی ساختمان,بازسازی داخل ساختمان,بازسازی ساختمان قم,تزییناتی و بازسازی ساختمان,بازسازی آسان ساختمان,نمای ساختمان بازسازی,بازسازی ساختمان کاتالوگ,”کتاب بازسازی ساختمان”,بازسازی ساختمان گلستان,دکوراسیون بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان وسائل,فن بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان اصفهان,پمپ بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان الیکا

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com