بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل و ساختمان

بسیاری از افراد وقتی به رنگ آمیزی دیوارها و انتخاب وسایل برای پتینه چیدمان هستند آن را به نوعی با روشنای روز مطابقت می دهند اما این نکته مهم را فراموش میکنند که بیشترین ساعات استراحت و استفاده حداکثری از داخل منزل در شب است که از نور های مصنوعی استفاده می شود.
تصور غلط ۱۰: اتاق خواب کودکان باید فقط از طرح های رنگی سرد بچه های اولیه باشد.
در اکثر طراحی اتاق های کودکان از رنگ های سرد و روشن از جمله آبی آسمانی ، سبز ، زرد کرم و … استفاده می کنند تا ایجاد شادابی شود اما باید توجه داشت که هزاران رنگ گرم و ملایم دیکر وجود دارد که از نظر رواشناسان برای اتاق های کودکان نیز بهتر است از این نوع رنگ ها استفاده شود تا کودکان در محیطی با رنگ های طبیعی تر بزرگ شوند.

امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر. هرچند استفاده از میلگرد و رابیتس و متعاقب آن گچ یا سیمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول این مدت نحوه طراحی داخلی بویژه طراحی دکوراسیون سقف دستخوش تغییرات زیادی شده است. سابق بر این طرحها همگی یک چهارچوب خاصی داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعی منظم,دایره یا بیضی ویا تلفیقی از این اشکال بسیار متداول بود اما امروزه طراحان داخلی سعی دارند کمتر از قرینه سازی پتینه استفاده نمایند و یا به بیان بهتر سبکهای کلاسیک رفته رفته جای خود را به سبک های مدرن داده اند

منظور فضاهایی هستند که برای تامین رفاه کارکنان و مراجعین در ساختمان اداری بازسازی ساختمان پیش بینی شده و در کنار فضاهای گروه ۱ و ۲ شکل می‌گیرند. مانند نمازخانه، غذاخوری، آبدارخانه، فروشگاه تعاونی، مرکز کمک‌های اولیه ،سرویس‌های بهداشتی و موارد مشابه.

گروه 4 فضاهای پشتیبانی

منظور فضاهایی هستند که برای پشتیبانی فعالیت‌های و خدمات اداری پیش بینی شده و به طور غیر مستقیم درکنار فضاهای گروه ۱ و ۲ و ۳ شکل می‌گیرند. مانند تعمیر گاه لوازم، تعمیرگاه خودرو، انبارهای اصلی، فرعی و اسقاطی، رختکن و دوش کارکنان خدمات، اتاق‌های نظافت، بارانداز، توقفگاه، تاسیسات مرکزی و کنترل آن در طبقات و موارد مشابه.

برای جواب این سوال تنها جمله “من یک حمام جدید نیاز دارم” کافی نیست. شما باید کاملا مشخص کنید که به چه چیزی در نهایت نیاز دارید. باید کاملا پیش خودتان تصور کنید که حمام ایده آل شما چه شکلی است. چه نوع تجهیزاتی را مایل هستید تا در آن استفاده کنید. شما باید برای خودتان مشخص کنید آیا این حمام قرار است یک حمام مستر باشد؟ آیا این حمام حمامی است که فقط مهمان ها  پتینه از آن استفاده می کنند؟ یا شاید اصلا قرار است که این حمام فقط حمام کودک باشد؛ همه این پرسش ها در فرآیند بازسازی حمام و سرویس بهداشتی شما تاثیر گذار است.

ممکن است که شما پیش خودتان فکر کنید که می توانید بازسازی حمام و سرویس بهداشتی تان را خودتان بدون کمک اهالی فن متخصص در زمینه بازسازی سرویس بهداشتی و حمام انجام دهید، پس بگذارید تا چند نکته را با شما در میان بگذارم، اول این بازسازی ساختمان که این کار ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد، ممکن است در این راه صدمه هایی به تجهیزات وارد کنید و هم چنین ممکن است که در نهایت کار از کیفیت پایینی برخوردار شود.

مسیر یابی لوله کشی ها می تواند شما را به دردسر بیاندازد و حتی ممکن است نصب کاشی ها هم به درستی صورت نگیرد. ممکن است که اگر از اهالی فن کمک نگیرید هزینه های تان برای این بره زمانی کاهش پیدا کند اما مطمئن باشید در نهایت حمامی پر از اشکال و ایراد خواهید داشت که بعدا خرج زیادی روی دست تان خواهد گذاشت.

معمولا آشپزخانه‌های قدیمی کابینت‌های زیادی با فضای جاسازی فراوان دارند اما مشکلی که این روزها در بازسازی منازل مسکونی که همه با آن دست به گریبان هستند نمای قدیمی و از مد افتاده آنهاست. مانند مشکل این خانه که صاحبخانه دیگر از دست کابینت‌های درب و داغان آن خسته شده و قصد داشته یک کار تازه انجام دهد؛ البته با حفظ همان میزان فضا! چند دهه پیش اوج استفاده از ایده‌های نقاشی ساختمان طراحی داخلی در نوسازی خانه های قدیمی به کار بردن کمدهای توکار دیواری بود. این کمدهای دیواری یک‌جورهایی بار اصلی نمای فضای داخلی را به دوش می‌کشیدند و گاهی حتی وظیفه جداسازی فضاهای خانه مانند جدا کردن نشیمن از پذیرایی را نیز برعهده داشتند. این روزها دیدن این کمدهای دیواری توکار برای خیلی‌ها جالب است و نوستالژیک. اما این کمدها فقط زمانی به زیبایی خانه در بازسازی آپارتمانهای قدیمی کمک می‌کنند که نشانی از کهنگی نداشته باشند و بازسازی ساختمان به قول معروف به‌روز شده باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com