بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و حمام

بهتر است اول برای خود مشخص کنید که تا چه بازسازی ساختمان میزانی می خواهید نقاشی ساختمان برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی پتینه تان خرج کنید. بهتر است به این قیمت حدودی منطقی برسید. البته این بودجه نهایی باید با توجه به نوع بازسازی تان تعیین شود، اگر بعد از تحقیقات تان معلوم شد که چیزی که شما در نظر دارید با بودجه شما همخوانی ندارد بهتر است که کمی در نوع بازسازی حمام و سرویس بهداشتی تان تجدید نظر کنید. البته یادتان باشد هر چه کار کمتری با تاسیسات مثلا برق کشی ها و لوله های آب داشته باشید، هزینه کمتری هم خواهید پرداخت.

حالا نوبت آن رسیده است که سبک دکوراسیونی حمام و سرویس بهداشتی تان را مشخص کنید. منظورم این است که شما باید مشخص کنید که دوست دارید بعد از بازسازی حمام و سرویس بهداشتی تان چه سبک دکوراسیون ای داشته باشد. این کار را باید قبل از خرید تجهیزات انجام دهید. اگر دوست دارید که حمام و سرویس بهداشتی تان سبک کلاسیک داشته باشد باید تجهیزاتی در همان سبک را انتخاب پتینه کنید. حتی برای سبک دکوراسیونی مدرن هم این مصداق بارز است.

برای این که بدانید هر سبکی چه ویژگی هایی دارد و اصلا چه شکلی است پیشنهاد ما این است که سری به قسمت سبک های دکوراسیونی در مطالب پیمانساز بزنید و مطالب آن ها را با دقت بخوانید. البته در این زمینه عکس ها هم به شما کمک می کنند که برای این کار می توانید به بخش عکس های پیمانساز مراجعه کنید و با انتخاب هر دسته بندی و زدن تیک های مورد نظر که در سمت چپ نشان داده می شود عکس های متنوعی را ببینید که بتوانید تصمیم بگیرید، برای سهولت کار شما ما بعضی از سبک های دکوراسیونی نقاشی ساختمان برای حمام و سرویس بهداشتی را در زیر برای تان قرار می دهیم.

هر چیزی عمر مفیدی دارد؛ به‌خصوص در دکوراسیون خانه و بازسازی خانه که زمان همیشه تاثیرگذار است. گاهی رنگی خاص در سال‌های دور باب بوده و بعد از مدتی همان رنگ یکی از دلایل اصلی دلگیری خانه به حساب می‌آید ( یکی از دلایل تفاوت قبل و بعد از بازسازی خانه ) یا زمانی داشتن کابینت‌های فلزی باب بوده و این روزها یکی از نشانه‌های قدیمی و کهنگی در بازسازی خانه های کلنگی آشپزخانه‌هاست. درواقع با گذشت زمان باید به فکر بازسازی هر خانه‌ای بود. نیاز به تغییر و تحول در هر خانه‌ای همیشه و در هر زمان احساس می‌شود. در این میان رفع ایرادهای اساسی دکوراسیون قدیمی خانه و بازسازی دوباره آن همیشه از دغدغه‌های اعضای خانواده بوده است؛ همچمین تاکید پیمانساز بررسی هزینه بازسازی خانه در پروژه و بعد نقاشی ساختمان دست به زیر و رو کردن خانه می باشد.

رنگ دیوار در نمای خانه حرف اول و آخر را می‌زند. در دکوراسیون‌های قدیمی رسم بر این بوده که صاحبخانه تمامی فضا را به یک رنگ درمی‌آورد و حرفی از نقطه کانونی خانه و دیوارهایی به رنگ خاص هم وجود نداشت؛ بنابراین اگر کسی دلش کمی رنگ خاص می‌خواست با یکی، دو سطل رنگ به جان خانه می‌افتاد حتی اگر قرار بود مانند این خانه دیوارها زرد باشند. این وسط سقفی که با سیمان سفید به صورت پفدار و ذرتی‌شکل درآمده بود – سقف بافت‌دار سیمانی – خودش از دردسرهای بزرگ صاحبخانه بود.

طراحان داخلی برای صاحبخانه توضیح دادند آنچه در این فضا بیشتر از همه آزاردهنده به نظر می‌رسد، شومینه نیست؛ بلکه شومینه حتی یک جورهایی با وجود آرک‌های رومی قدیمی‌اش به فضای خانه هم می‌آید. آنها از خانه ایراد دیگری گرفتند. لوسترها! این چراغ‌های آویزان اصلا مناسب فضای مدرن و آرامی که صاحبخانه در نظر داشت نبودند و باید به هر ترتیبی کنار گذاشته می‌شدند. لوسترها که عوض شدند، پتینه دیگر شومینه آن‌قدر قدیمی و از کار افتاده به نظر نمی‌رسید!

فیروزه ای تداعی کننده آب است بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از کاشی های فیروزه ای برای دیوارپوش و کف پوش استفاده کنید . اما اگر در این حد تمایل به استفاده از فیروزه ای در سرویس بهداشتی ندارید ، توصیه می کنیم برای وسایل جانبی چون حوله ،حتماً این رنگ را در نظر داشته باشید.
طیف های تیره تر این رنگ می تواند به زیبایی همنشین رنگ طلایی شود . برای بازسازی ساختمان ایجاد فضایی دراماتیک توصیه می کنیم رنگ فیروزه ای را با رنگی با زمینه سبز وارد دکوراسیون کنید و از وسایل طلایی در دکوراسیون خانه بهره گیرید .
برای خلق فضایی آرام و رویایی ، فیروزه ای را با رنگ های خنک ترکیب کنید . برای نمونه یاسی، صورتی ، سبز ملایم از گزینه هایی هستند که می توانند به زیبایی و لطافت کنار فیروزه ای بنشینند

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com