بازسازی ساختمان

صاحب خانه و سفارش بازسازی

صاحب خانه ها اغلب تصور غلط پتینه دارند که باید در داخل خانه قرینه ای وجود داشته باشد ، بازسازی ساختمان مثلا وقتی رنگ دیوار سمت راست سفید است باید رنگ طرف چپ نیز سفید باشد خنثی لازم نیست که فقط از خانواده رنگ بژ و قهوهای مایل به زرد ساقه باشد می توانید برای خنثی کردن از رنگ های طلایی گرم، قهوه شتر غنی، رنگ کرم روغنی که خود چند خنثی است استفاده شود و به هیچ نوان خسته کننده نیز نمی باشد. استفاده از آنها را در رابطه با سیاه و سفید، هدر خاکستری، و قهوه ای شکلاتی برای قرار دادن پیچ و تاب های جدید باعث ایجاد خنثی های مثبت شود.

 

پس از آنکه مدت زمان زیادی از عمر ساختمان و یا آپارتمانی که در آن زندگی می کنیم می گذرد، این گذر زمان باعث می شود که مکان زندگی دچار پوسیدگی و همچنین خرابی گردد که این موارد می تواند از جمله پوسیدگی لوله های فاضلاب و خرابی سقف و دیوار،پوسیدگی لوله های شوفاژ و خرابی کف ساختمان، مستهلک شدن کاشی های حمام و سرویس بهداشتی،سیاه شدن رنگ دیوار،قدیمی شدن کمد نقاشی ساختمان دیواری ها،خراب شدن شیرهای آب،فرسوده شدن کابینت آشپزخانه و غیره …  که تمامی اینها باعث می شود که برای بازسازی ساختمان و یا بازسازی آپارتمان خود اقدام کنیم.

منظور‌‌ فضاهایی هستند که کار اصلی اداری مستقیماً در آنها انجام می‌شود. مانند اتاق‌های کارشناسی یک یا چند نفره، سالن‌های کار گروهی، اتاق‌های جلسات، بایگانی جاری (در ارتباط با کار اداری)‌، محل دستگاه فتوکپی، انبار روزمره ، پتینه لوازم مصرفی و موارد مشابه.

گروه 2فضاهای وابسته فرعی

منظور فضاهایی هستند که برای تسهیل و خدمات رسانی انجام کار پیش بینی شده و در کنار فضاهای گروه یک شکل می‌گیرند. مانند سالن اجتماعات، کتابخانه، کلاس‌های آموزشی، مرکز تلفن، اطلاعات‌، نگهبانی‌، مراکز تهیه میکروفیلم‌، رایانه‌، تکثیر، بایگانی راکد و موارد مشابه.

تصمیم به بازسازی یک فضای داخلی، یک تصمیم کاملا جسورانه است. همه ما خوب می دانیم که بازسازی دردسر های خاص خودش را دارد و وقتی تصمیم به بازسازی می گیریم یعنی واقعا به یک تغییر قاطعانه در دکوراسیون داخلی خانه ما نیاز داریم. بازسازی فضای داخلی خانه هم می تواند شامل کل فضای داخلی خانه شود، هم می تواند فقط یک فضا را هدف بگیرد. بعضی فضاها مانند نشیمن دردسر زیادی برای بازسازی ندارند، اما بعضی از فضاها مانند حمام و سرویس بهداشتی به دلیل درگیر بودن با تاسیسات خاص معمولا پر دردسر تر اند. این مطلب شما را با مراحل بازسازی حمام و سرویس بهداشتی آشنا می کند تا اگر تصمیم داشتید از شر وسایل قدیمی حمام و سرویس بهداشتی تان خلاص شوید و این فضاها را بازسازی کنید بدانید که باید چه کاری انجام دهید و چه چیزی را مد نظر قرار دهید و اصلا قرار است که با چه چالش هایی روبرو شوید. پس این مطلب کاربردی از پیمانساز را از دست ندهید.

چه بخواهید و چه نخواهید بازسازی حمام و سرویس بهداشتی چیزی نیست که خودتان از پس آن بر بیایید، مگر آن که خودتان جزو اهالی فن این زمینه باشید. یادتان باشید اگر تکلیف تان با خودتان مشخص باشد، به طور مثال بدانید که دقیقا به چه تجهیزاتی نیاز بازسازی ساختمان دارید و آن ها را از کجا می توانید تهیه کنید کلی جلو می افتید و کار راحت تری با اهالی فن این حوزه خواهید داشت.

اما در نظر داشته باشید که اهالی فن متخصص در زمینه بازسازی حمام و سرویس بهداشتی نقاشی ساختمان می توانند گزینه های بهتری را برای شما روی میز بگذارند، به طور مثال تجهیزاتی را به شما معرفی کنند که دوکاره هستند و کار شما را پتینه راحت تر می کنند. بنابر این مشورت با این افراد می تواند به نفع شما تمام شود.

بعد از تهیه نقشه های اجرایی و اطمینان پیدا کردن از جزئیات و همه کارهایی که باید انجام شود می توانید با اطمینان عملیات بازسازی حمام و سرویس بهداشتی تان را شروع کنید. البته هر چه این نقشه ها جزئیات بیشتری داشته باشند و به قول معماران و طراحان خیلی دیتیله کار شده باشند شما در طول عملیات بازسازی با چالش های کمتری مواجه خواهید شد.

صاحبخانه از آن آدم‌هایی بوده که به مسترروم یا همان اتاق‌خواب‌های بزرگ امروزی علاقه خاصی داشته است. او برای رسیدن به این هدف یک قسمت از پارکینگ را به مساحت خانه‌اش اضافه کرده اما دیگر حال و حوصله‌ای برای باقی کارهایش نداشته است؛ به‌خصوص اینکه واقعا نمی‌دانسته با کاشی‌های کف چه کند. مشکل کاشی‌های قدیمی و حجم زیاد خرابی‌های در و دیوار در بازسازی خانه های فرسوده فقط  بازسازی ساختمان باید به دست یک کارشناس حرفه‌ای حل می‌شد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com