بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان فرسوده

فراموش کردن درهای شکسته اولین کاری است که رنگ نما طراحان داخلی به صاحبخانه در بازسازی خانه های فرسوده پیشنهاد دادند. به نظر آنها کمدهای دیواری خوب هستند اما فقط وقتی که درهای قفل‌دار قدیمی‌شان به طاقچه‌هایی با طرح‌های امروزی تبدیل شده باشند. معمولا کمدهای قدیمی چوب تراش‌نخورده‌ای دارند که با کمی سمباده کشی و رنگی براق می‌توان آنها را به طرح چوب‌های امروز نزدیک کرد. باز هم فراموش نشود رنگ سفید همیشه نجات‌دهنده اول و آخر در تبدیل قدیمی‌ها به سازه‌های جدید است.

عموما پارکت در فضاهایی استفاده میشود که طراح میخواهد نوعی گرما به فضا ببخشد ، و فضا را قدری صمیمی تر کند برای مثال در فضایی که نیاز به آرامش است استفاده از پارکت پیشنهاد میشود ، عمدتا پارکت در فضاهای مسکونی پرکاربردتر است به خصوص در کف اتاق خواب ها ، همچنین هرکجا احتیاج باشد که اندکی از حس صنعتی فضا کاسته شود و حس طبیعت به آن نقاشی ساختمان اضافه شود میتوانیم از پارکت استفاده کنیم  ، به یاد داشته باشید که در فضاهای مرطوب از پارکت استفاده نکنید .

این سیستم روشى براى ساخت جداکننده هاى غیر باربر و پوشش نازک کارى دیوار و سقف کاذب با استفاده از اجزاى پیش ساخته است که از قاب نگه دارنده وصفحه گچى نصب شده بر روى آن تشکیل مى شود. در مواردى نیز به جاى صفحه گچى از صفحات سیمانى استفاده مى شود. قاب نگه دارنده اصلى از سازه ها باشکل سرد نورد شده از جنس فولاد گالوانیزه و در برخى کشورها از مقاطع چهارتراش چوبى استفاده  بازسازی ساختمان مى شود. قاب اصلى براى نصب و تثبیت L و U و C مقطع صفحات گچى در نظر گرفته شده و هیچ گونه نقش سازه اى در ساختمان ندارد.

پارکینگ طبقاتی ساختمان های تجاری ، اداری ، مسکونی ، هتل ها ، محوطه سازی ها ، صنایع هوایی ، صنایع نظامی ، صنایع نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی ، نیروگاه ها ، صنایع ریلی و لوکوموتیورانی ، کشتیرانی و دریا نوردی ، کارخانجات صنعتی (قطعه سازی ، صنایع غذایی ، چاپ و بسته بندی ، رنگ و پلاستیک ، صنایع شوینده و پاک کننده ، تجهیزات پزشکی و داروئی ، نساجی ، کشتارگاه ها و…) ، آشپزخانه های صنعتی ، انبار با هر نوع کاربری ، سردخانه ها ، گرمخانه ها.

ساختمان مسکونی ساختمانی قدیمی است با قدمت ۲۰ساله که در محور دسترسی محلی بن بست ۱۰ متری قرار گرفته است .مساحت زمین ۶۵۰ متر مربع و سطح اشغال بنا ۱۴۰۰ مترمربع می باشد . این ساختمان قبل از بازسازی، ساختمانی سه طبقه شامل یک طبقه زیرزمین و دو طبقه مسکونی بود که در طبقه زیرزمین فضاهایی مانند انبار و استخر ودردو طبقه همکف و اول یک واحد دوبلکس مسکونی نقاشی ساختمان قرار داشت.

ایده اولیه طراحی بر مبنای ایجاد فضای ارتباطی حول نورگیر مرکزی است که نور را به مرکز ساختمان هدایت می کند. این فضای ارتباطی علاوه بر برقراری ارتباط فضاها در طبقه همکف، ارتباط عمودی بین دو طبقه واحد دوبلکس را نیز فراهم می کند رنگ نما و به عنوان قلب ساختمان نور و رنگ را در زندگی روزمره ساکنین جاری می کند. در پلان طبقه دوم با عقب نشینی دیوار ها از حد نما در قسمت شمالی تراس و در قسمت جنوبی حیاط اختصاصی و فضای نیم باز شکل گرفته است. فضا های اصلی پلان طبقه دوم در اطراف نورگیر مرکزی قرار گرفته اند و در حقیقت این نورگیر در وسط حیاط مرکزی این واحد است. فضای پله در همان جای قبلی پیش بینی شده و آسانسور به مجموعه اضافه شده است. نورگیری زیرزمین با عقب نشینی دیوار زیرزمین از حد بازسازی ساختمان جنوبی نما تامین شده است.

ا توجه به پیشرفت تکنولوژی در عرصه ساخت و ساز، شرکت بر آن شد تا با ایجاد زیر ساخت های کارا و بهره مندی از خلاقیت و اثر بخشی مدیران برجسته ،با هدف ارتقا سطح طراحی و اجرا بر اساس اصول مهندسی،شرکت را به صورت سازمانی چابک و پویا مطرح نماید.شرکت در راستای فعالیت حرفه ا ی خود تا کنون ارائه گر پروژه های موفق دولتی و خصوصی بوده است.پیمودن این مسیر دشواردر شرکت  با هدف اعتلای کشور عزیزمان جز با توفیق الهی،ارتقا سطح فنی و اجرایی پروژه ها ،میسر نبوده و نخواهد بود.ماموریت خانواده ی اجرای پروژه های دولتی و خصوصی همراه با مناسب ترین هزینه،بالاترین کیفیت در کمترین زمان ،همراه با حصول رضایت کارفرمایان بوده و خواهد بود.

گروه مهندسی  با بهره گیری از توان بالای هنری،علمی و فنی تیم طراحی و مهندسین دانش آموخته و آشنا به روش های مدرن مهندسی جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته پروژه های متنوع و کارامدی را ارائه دهد.با توجه به زمینیه ی فعالیت شرکت  ،این شرکت تا کنون در پروژه های مختلفی حضور داشته و با طراحی و اجرای پروژه های موفق ،کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشته است.فعالیت شرکت  در زمینه عمرانی شامل کلی هی پروژه های ساختمانی دولتی و همچنین مشارکت در ساخت و مدیریت پیمان در پروژه های بازسازی ساختمان خصوصی می باشد.شرکت نقش خود را در ارائه خدمات مهندسی به شرح ذیل اعلام می دارد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com