بازسازی ساختمان

آشپزخانه ها و تاثیر بازسازی ساختمان

این یک نمونه از کانترهای اوپن از مد افتاده است. سال‌ها پیش نقاشی ساختمان درست زمانی که آشپزخانه‌ها طرح بازسازی ساختمان و شکل‌شان عوض شده و به مکان‌هایی بدون در و دیوار تبدیل شدند، این سکوهای بلند پای‌شان به میان آمد و طرحی تازه برای حرکت به سوی مدرنیته شدند. اما حالا دیگر این اوپن‌های باریک با ارتفاع بلند هیچ کاربردی ندارند و یک‌جورهایی فقط سد راه نمایش منظره خوشایند آشپزخانه هستند.

کنفرانس جلسه ای است که افراد در خصوص موضوع یا مسئله ای به منظور تبادل نظرات و رایزنی جمع می شوند. انواع کنفرانس ها یا حیطه گرایشی مختلف وجود دارد. کنفرانس آموزشی، تجاری و …. وجود دارد. سالن کنفرانس محلی است که شرکت کنندگان کنفرانس در آن گردهم جمع می شوند. کنفرانس، همایش، کنگره و عبارات معنایی متشابه تنها از نظر هدف و تعداد افراد شرکت کننده با یکیدیگر متفاوت می باشند.

برگزاری کنفرانس و جلسات بخشی از زندگی روزمره صاحبان کسب و کارها شده است و از همین رو بسیاری از مردم بر این باورند که دکوراسیون سالن کنفرانس و اتاق برگزاری جلسات ، می تواند تاثیر زیادی بر روی مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما بگذارد. از دکور اتاق کنفرانس گرفته تا چیدمان و همین طور جزئیات ساده ای که می توان در این فضا در نظر گرفت. هر کدام از این ویژگی ها کمک می کنند تا محیط سالن رنگ نما کنفرانس شما شرایطی داشته باشد که میهمانان شما احساس خوشایندی در حین برگزاری جلسه داشته باشند.

در روند طراحی پروژه ابتدا بررسی ها و تحلیل های اولیه صورت گرفت تا بر اساس پتانسیل های بنا و با توجه به کمبود های ساختمان قبلی بتوان طرح مناسبی ارائه داد . بیشترین معضل ساختمان در حالت قبل از بازسازی، نورگیری در بخش مرکزی ساختمان بود که با توجه به عمق توده ساخته شده نورگیری از شمال و جنوب کافی نبود. با وجود نورگیر مرکزی که در ساختمان قبلی وجود داشت به دلیل جایگیری نا مناسب فضاهای زندگی امکان استفاده از آن وجود نداشت. بنابراین پلان طبقات به طور کلی تغییر کرد و از اول طراحی شد. این معضل نورگیری در زیرزمین نیز دیده می شد.

زیرزمین شامل فضاهای خدماتی استخر، سونا و جکوزی، پارکینگ و سرایداری می شود در حالیکه فضاهای اصلی زندگی واحد دوبلکس مانند آشپزخانه و پذیرایی و نشیمن و نهارخوری و اتاق مهمان در طبقه همکف و اتاق خواب اصلی و اتاق های خواب، اتاق کنیتکس کار و فضاهای وابسته مانند سرویس و آشپزخانه و لاندری در طبقه اول قرار می گیرد.در طبقه دوم نیز یک واحد مستقل با مساحت ۲۰۰ متر مربع و حیاط مستقل آن پیش بینی شده است.

شرکت فنی مهندسی  با هدف ارتقا سطح طراحی و اجرا بر اساس اصول معماری و نقاشی ساختمان شهرسازی فعالیت خود را آغاز نمود و در راستای فعالیت حرفه ای خود در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی تا کنون ارائه گر پروژه های موفق دولتی و خصوصی بوده است.گروه مهندسین معمار با بهره گیری از توان بالای هنری،علمی و فنی تیم طراحی و مهندسین دانش آموخته و آشنا به اصول مدرن معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته است فضاهایی متنوع و کارامد در پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی،تجاری،فرهنگی،مسکونی،صنعتی،اداری و …ارائه دهد.شرکت  در راستای فعالیت های خود تا کنون در پروژه های مختلفی حضور داشته است و با طراحی و اجرای پروژه های موفق کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشته است.

فعالیت دپارتمان معماری  در زمینه ی طراحی و اجرای انواع پلان،نما،دکوراسیون داخلی،نوسازی و بازسازی ساختمان،دکوراسیون منزل،دکوراسیون مغازه،دکوراسیون داخلی و ویترین مراکز تجاری،دکوراسیون اداری،ویلا،رستوران و فست فود،کافی شاپ،مهد کودک و کتابخانه،بانک ها و موسسات،طراحی و اجرای نما،طراحی و اجرای فضای سبز،روف گردن،طراحی حیاط و محوطه،نور پردازی متنوع و کامل می باشد.گروه معماری  ،فعال در زمینه مشاوره،طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی،با کادری حرفه ای و مجرب متشکل از مهندسین معماری،سازه و تاسیسلت ،هنر دکوراسیون داخلی را با علم روانشناسی و جامعه شناسی آمیخته است وبا شناخت دقیق رنگ ها ودر نظر گرفتن نیازهای شما و با تسلط بر علم فنگ سویی و روانشناسی رنگ نما و ادراک محیط و فضا و همچنین سلیقه ی فکری،عاطفی و مذهبی کارفرماهمواره کوشیده است فضایی را طراحی و اجرا نماید که در طول زمان سرشار از انرژی مثبت باشد.

به همین علت نوع کلیک لمینت انتخابی بسیار با اهمیت است، لمینت به کف زیرین خود آسیب نمی زند و می توان تا چند بار آن را جمع و در محل دیگری مجددا نصب کرد، لمینت به راحتی خش بر نمی دارد، لمینت به هیچ عنوان در اثر حرارت سیگار نمی سوزد، فوم زیر لمینت باعث می شود تا هم عایق صدا باشد و هم عایق حرارت و برودت و همچنین اگر شیئی مانند یک لیوان بر روی آن بیافتد به علت انعطاف و نرمی فوم به احتمال زیاد نمی شکند، سرعت نصب لمینت بسیار بالاست به عنوان مثال 100 متر مربع تقریبا در یک روز به اتمام می رسد و بلافاصله پس از نصب بازسازی ساختمان می توان وسایل را بروی آن چید، لمینت ها به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره هستند، لمینت ها نسبت به آب نیز مقاومت خوبی دارند و به راحتی پارکت آب را به خود جذب نمی کنند، البته این به معنای ضد آب بودن لمینت نیست.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com