بازسازی ساختمان

صرف بودجه در بازسازی ساختمان

میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آذینی اظهار کرد: بازسازی ساختمان نقش بندر در تجارت کاملاً کلیدی است و سهم زیادی از رشد تجاری  یقینا مرهون توسعه بنادر است و امروز سواحل به عنوان مهمترین نمایشگاه‌های مجلل برای معمـاران بین‌المللی شناخته شده تبدیل شده اند که در سال های اخیر نشان موفقیت های بزرگی برای شهرهای بندری  شده است.

وی افزود:  با توجه به اینکه ساختمان قدیمی گمرگ بندر کوهستک در سال ۱۳۸۰ بعنوان آثار ملی  ثبت میراث فرهنگی  شده و از ارزش و قدمت بالایی برخوردار است و نشان می دهد که مردم این منطقه از گذشته تاکنون یکی از محور های اصلی زندگی آنان تجارت و صید و صیادی از دریا بوده است.

ایزدی پور بیان کرد: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و درخواست های مکرر مردم شهر بندر کوهستک و جامعه تجار و صیاد این بندر قدیمی، زمینه رشد، شکوفایی و توسعه بیشتر این بندر هم در قالب صیادی و تجاری  فراهم شود برای  اینکه هر چه نقاشی ساختمان اشتغالزایی بیشتری در جامعه صورت گیرد یقینا ضریب امنیت در آن جامعه افزایش خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک ابراز کرد: در همین خصوص هیاتی که از گمرگ ایران و شهید باهنر  برای بازدید و سرکشی از اسکله و تاسیسات شهر بندر کوهستک حضور یافتند قرار شد با همکاری و هماهنگی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان با گمرگ  مبنی بر بازسازی ساختمان قدیمی گمرگ و استفاده از  آن در آینده ای نزدیک اقدام شود.

این مسئول یادآور شد: شهر بندر کوهستک دارای ظرفیت و قابلیت بسیار مناسبی به منظور اشتغالزایی و کمک به تولید ثروت و تأمین معیشت مردم برخوردار است و با اندکی توجه و حمایت های ملی می تواند با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه موجود زمینه های اشتغالزایی تجاری، صید و صیادی و گردشگری  فراوانی را فراهم کند.

فرماندار شهرستان سیریک اذعان کرد: ظرفیت‌های بکر و بی نظیر موجود در شهر بندر کوهستک بخصوص در حوزه گردشگری فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم است تا بتوانند با استفاده از این موقعیت خدا دادی با برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت زمینه شکوفایی و اشتغالزایی فراهم کنند و درآمد زایی خوبی داشته باشند.

فرماندار شهرستان سیریک با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر سواحل مکران در افزایش تجارت با کشورهای همسایه  اظهار کرد: بندر کوهستک با  سواحلی شنی و ماسه ای بسیار زیبا ، بکر و گردشگری برخورداری از طبیعت و درختان خودرو ، رنگ نما نزدیکی با مرکز استان و شهرستان های همجوار و دسترسی به آب های آزاد ظرفیتی بسیار بکر برای جذب گردشگر را فراهم کرده است.

ایزدی پورخاطرنشان کرد: سواحل بکر خدادادی فرصتی بی نظیر برای جذب سرمایه گذاران و توسعه و عمران شهرهای بندری است تا بتوانند از این موهبت  الهی  استفاده لازم در راستای ایجاد جامعه ای اقتصاد محور داشته باشند.

فرماندار سیریک تصریح کرد: با توجه به برنامه ملی و راهبردی توسعه سواحل مکران و ایجاد طرح های سرمایه گذاری در محدوده سواحل مکران باید بیشترین تلاش را برای رشد و توسعه شهرستان  از محل اعتبارات و سرمایه گذاری های توسعه سواحل مکران داشت.

ایزدی پور عنوان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و براساس برنامه پنج ساله ششم توسعه همه سواحل بویژه سواحل مکران در دستور کار دولت است و انتظار می رود با نگاه به دریا شاهد پیشرفت دریا محور و دگرگونی منطقه در آینده ای نزدیک باشیم.

شهرستان ۴۳ هزار نفری شهرستان سیریک دارای ۲ بندر صیادی و تجاری ، دومین اسکله بزرگ استان کنیتکس بعد از شهید رجایی و ۵ بندرگاه کوچک صیادی در نوار ساحلی است .

شهرستان سیریک در ۱۷۵ کیلومتری  شرق مرکز استان و در امتداد دریای خلیج فارس و دریای عمان قرار دارد.

این شرکت در مدت زمان فعالیت خود همیشه بر آن بوده است که با ارتباط با مهندسین برجسته داخلی و بین المللی و همراه با دانش روز جهان و استفاده از تجهیزات ، مصالح و امکانات برتر در سطح کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا ( آلمان ، فرانسه ، ایتالیا و…) در زمینه طراحی ، محاسبات سازه ، برق ، مکانیک و ساخت و همچنین طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ارائه خدمات نماید.

لازم به ذکر است متخصیصن این شرکت ، ذوق ، سلیقه و معماری ناب و بازسازی ساختمان اصیل ایرانی و همچنین استفاده از تولیدات داخلی با کیفیت برتر را نیز در سرلوحه کارهای خود دارد و به حداقل رساندن هزینه ها را اگر چه مستلزم بررسی علمی ، عملی و صرف وقت شود ، بر خود واجب می داند.

درنهایت به استضار می رساند این شرکت اولین و تنها ارائه کننده خدمات مهندسی و طراحی می باشد که موضوع تحت پیمان خود را پس از تحویل ، گارانتی نموده و در طول مدت بهره برداری جوابگوی هرگونه رنگ نما نقص و ایراد احتمالی در پروژه می باشد

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com