بازسازی ساختمان

پرمصرف ترین رنگ در این نوع: نیم نقاشی ساختمان پلاستیک می باشد کنیتکس که رنگ نیم پلاستیکی که استاندارد باشد در مقابل آب مقاوم هستند (قابل شستشو نیستند) وهزینه پائینتر وسرعت اجرای بالاترونداشتن بو وشیک بودن و…. باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع رنگ بشود.

دیده شده که حتی در ساختمان های گران قیمت هم به لحاظ شیک بودن رنگ پلاستیک (نیم پلاستیک) مصرف می شود و کارفرما بعد از 2 یا 3 سال با صرف زمان و هزینه کمتر نسبت به رنگ روغنی : دیوارهای ساختمان خود را تغییر رنگ می دهند بازسازی ساختمان و روحی تازه به فضای زندگی خود می دهند.

رنگ پلاستیک (طبق عرفی که معمول شده نقاشان و کارفرمایان رنگ نیم پلاستیک را رنگ پلاستیک می نامند و کارفرمائی که قصد سفارش رنگ پلاستیک داشته باشد سفارش رنگ پلاستیک قابل شستشو می دهد) هم مانند رنگ روغنی پتینه سازگاری بالائی نسبت به اجرا بوسیله غلطک دارد.

رنگ پلاستیکی که بوسیله قلم اجرا شود دارای رش قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد ورنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری گان اجرا شود حالت مخملی زیبا وشکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد.لاقه به یک رنگ دلیل به کار بردن آن به تنهایی یا استفاده بیش از حد آن نیست. هر چقدر هم یک رنگ شما را به وجد بیاورد، دیدن آن به کرات و بدون ترکیب شدن با رنگ‌های دیگر شما نقاشی ساختمان را خسته خواهد کرد. بهتر است برای تکراری نشدن رنگ دلخواهتان و رسیدن به نتیجه ایده‌آل، از ترکیب چند رنگ هارمونیک و هماهنگ استفاده کنید. یادتان باشد برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه لزوما احتیاجی ندارید که راه‌های پرهزینه و زمان بر را انتخاب کنید، درحالی‌ که می‌توانید با یک تغییر کوچک فضایی نو و متفاوت خلق کنید. درنظر گرفتن رنگ‌های جدید برای فضا، بهترین راه تغییر دکور با صرف مبلغ ناچیزی است. بهتر است انتخاب این رنگ‌ها متناسب کنیتکس با روحیه و شرایطی که در آن هستید صورت بگیرد.

برای مثال اگر منزل‌تان کوچک است سعی کنید از رنگ‌های روشن نقاشی ساختمان استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به‌نظر بیاید. حتی اگر درصدد تغییر دکوراسیون کلی خانه نیز هستید، نخستین قدم را در جهت تعیین رنگ‌های مذکور بردارید، مطمئنا انتخاب وسایل و پتینه مبلمان با دانستن قطعی رنگ‌های مورد نظر بسیار ساده‌تر و نتیجه کار دلچسب‌تر خواهد بود. کمی خلاقیت داشته باشید! شاید برخی رنگ‌‌ها را به تنهایی دوست نداشته باشید ولی همین رنگ‌‌ها در همنشینی با رنگ‌های دیگر جلوه بسیاری برایتان خواهد داشت. می‌توانید از ترکیب‌های زیر نیز ایده بگیرید.
سفید، نارنجی و قهوه‌ای
زیاد گرمایی نباشید

کنیتکس

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به رنگ سفید علاقه دارید، یک رنگ نما پیشنهاد خوب برای شما، استفاده از ترکیب نارنجی و قهوه‌ای روی زمینه سفید است. نارنجی و قهوه‌ای از جمله رنگ‌های بسیار گرم محسوب می‌شوند پس در استفاده از آنها زیاده روی نکنید به‌خصوص اگر کف‌پوش خانه‌‌تان چوب، پارکت یا سرامیک تیره است. کف تیره احتیاج به مبلمان روشن دارد و روی کف روشن، مبلمان تیره و رنگی بیشتر خودنمایی می‌کند. برای تزئین مبلمان روشن و ساده تعداد زیادی کوسن رنگی تهیه کنید و از تنوع رنگی آن‌ها لذت ببرید. گزینه دیگر این‌ است که رویه تشک یک یا 2 مبل تک‌نفره‌‌تان را نقاشی ساختمان نارنجی یا قهوه‌ای درنظر بگیرید و این‌بار آن‌ها را با کوسن‌های سفید ساده بیارایید. فقط دقت داشته باشید که در استفاده از یک رنگ و به‌خصوص یک رنگ گرم افراط نکنید، زیرا به مرور زمان باعث خستگی‌‌تان می‌شود.
زیتونی، بژ، سفید و قهوه‌ای
طبیعت آرامش بخش

بژ روشن یا سفید به‌عنوان رنگ غالب در کنار سبز زیتونی و قهوه‌ای ترکیبی آرامش بخش و دکوراتیو به شما می‌دهد. طیف‌های مختلف رنگ بژ و زیتونی را در کوسن‌‌ها واکسسوری‌‌ها به کار برید. اگر می‌خواهید با این سبز ترکیبی گرم‌تر داشته باشید از بازسازی ساختمان کمی رنگ نارنجی یا صورتی به جای رنگ بژ استفاده کنید. تلفیق سبز و قهوه‌ای طبیعت را تداعی می‌کند و کسانی که به این رنگ‌ها کنار هم علاقه دارند ذاتا طبیعت‌گرا هستند. این ترکیب رنگی برای هر اتاقی از خانه قابل استفاده است، بنابراین آزادانه تصمیم بگیرید که این آرامش و زیبایی را در کدام بخش خانه می‌خواهید. اگر تنوع رنگی را زیاد نمی‌پسندید، می‌توانید از قهوه‌ای و سفید به‌طور عمده استفاده کنید و رنگ‌های نقاشی ساختمان مکمل را کمتر به کار برید.

رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو: نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد و در صورتی کنیتکس که سطح کار ناصاف  و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل) : باید سطح کار روغن الیف درجه 1 (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس 1 یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود وهزینه روغن زدن وبتونه کشی جداگانه محاسبه شود.

رنگ پلاستیک فاقد بو می باشد وسرعت خشک شدن بالائی دارد.

کلا در منازل ایرانیان رنگ پلاستیک برای سقف ها استفاده می شود که علاوه بر کاهش هزینه پتینه به واسطه عبور راحت گرما و رطوبت هوا از رنگ پلاستیک: این نوع رنگ برای سقف مناسب تر از رنگ روغنی می باشد.

در سالهای گذشته که رنگ پلاستیک استاندارد نقاشی ساختمان عرف نبود کارفرمایان سفارش رنگ کردن منزل بوسیله گل سفید می دادند که عبارت بود از تکه های گلی سفید رنگ که باید خرد میشد و چند روز در آب خیس می خورد و بعد از حل شدن (به سختی حل میشد) و گذشتن رنگ نما از صافی با لعاب (سریش حل شده در آب) مخلوط می شد و باز هم از صافی عبور می کرد و بعد بوسیله قلم و یا پمپ های سمپاشی بر روی سقف و دیوار اجرا می شد.

البته استفاده از گل سفید تا حدود زیادی منسوخ شده و بازسازی ساختمان وقت و انرژی که صرف آماده کردن گل میشود و نیز کیفیت پائین و در ضمن قیمت بالای گل سفید استفاده از این پوشش را منسوخ کرده (البته بعضی از کارفرمایان مسن هنوز هم سفارش گل زدن برای ساخت های قدیمی را دارند)

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com