بازسازی ساختمان

انتخاب صحیح شغل نقاشی ساختمان

در یک انتخاب شغل صحیح و درست، عوامل مختلفی از جمله بازسازی ساختمان ویژگی های شخصیتی، ارزش ها، علایق، نقاشی ساختمان مهارت ها، شرایط خانوادگی، شرایط جامعه و … برای هر فرد باید در نظر گرفته شوند. یکی از مهم ترین این عوامل ویژگی های شخصیتی می باشد. شناخت درست شخصیت هر فرد فرآیندی پیچیده و محتاج به تخصص و زمان کافی است. البته هر فردی ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد، حتی افرادی که به نوعی تیپ شخصیتی مشابه دارند، باز هم در برخی موارد با یکدیگر متفاوت هستند.

به طور کلی همیشه افراد موفقی از تیپ های شخصیتی مختلف در تمام مشاغل هستند و نمی توان دقیقا اعلام کرد که فقط تیپ های شخصیتی خاصی هستند که در این شغل موفق می شوند. اما طی تحقیقاتی که صورت گرفته تیپ های شخصیتی ای که برای این شغل معرفی می شوند، عموما این کار را بیشتر پسندیده و رضایت شغلی بیشتری در آن داشته اند.

علی حسین‌زاده، مدیر وب‌سایت نقاشی ساختمان نمونه هم در گفت‌وگو با اقتصادنیوز با بیان این مطلب که انتخاب نقاش و توجه به قیمت پتینه اجرای کار دو مساله مهم و اساسی در نقاشی ساختمان است به اقتصادنیوز بیان کرد: در سال‌های اخیر شغل نقاشی ساختمان از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ساماندهی شده و برای نقاشان ساختمانی که از اعضای اتحادیه نقاشان ساختمان بوده و مهارت لازم در زمینه نقاشی ساختمان را دارند کارت مهارت فنی‌حرفه‌ای صادر می‌شود. این اتفاق علاوه بر اینکه پیامدهای خوشایندی برای این حرفه به دنبال دارد به مشتری این امکان را بازسازی ساختمان می‌دهد با درخواست ارائه کارت فنی حرفه‌ای از نقاش ساختمان از میزان مهارت او اطلاع پیداکرده و با آرامش خاطر بیشتری کار خود را به نقاش بسپارد.
نقاشی ساختمان
وی در ادامه عنوان کرد: قیمت نقاشی ساختمان هم مساله‌ای است که اغلب محل اختلاف کارفرما و نقاش ساختمان می‌شود. بارها با این مشکل روبه‌رو شده‌ام که اغلب کارفرمایان بهترین کیفیت را با کمترین هزینه می‌خواهند که این امر محال پتینه بوده و هیچ‌گاه اجرا نمی‌شود. کار نقاشی ساختمان باقیمت پایین چیزی جز هزینه مضاعف در آینده نزدیک نیست.

وی در این مورد تصریح کرد: اتحادیه هزینه هر مترمربع نقاشی بارنگ روغنی را 16 هزار تومان و هر مترمربع پلاستیکی را 12 هزار تومان عنوان کرده است.

حسین زاده افزود: توجه داشته باشید که همواره قیمت مصوب اتحادیه نقاشان ساختمان از قیمتی که نقاش ساختمان به شما پیشنهاد می‌دهد بسیار بالاتر است و این اتفاق به دلیل رقابتی بودن بازار کار نقاشی ساختمان و همچنین درخواست اغلب همشهریان مبنی بر اجرای نقاشی ساختمان باقیمت پایین رخ می‌دهد.

این فعال ساختمانی در خاتمه اظهار کرد: درخواست اجرای کار باقیمت پایین نقاش را مجبور می‌کند برای اینکه در بازار رقابتی بماند، تن به اجرای کار بی‌کیفیت دهد؛ بنابراین به مشتری توصیه می‌شود از صرف هزینه بالا در نقاشی ساختمان به‌منظور دریافت کار باکیفیت و دوام و پایداری بالا خودداری نکند یا به عبارت ساده‌تر کیفیت را فدای هزینه نکند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com