بازسازی ساختمان

رنگ های پلاستیک و نقاشی

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

رنگ‌های پلاستیک بر پایه رزین امولسیونی پلی وینیل استات (Polyvinyl acetate) نوعی لاتکس – کوپلیمر ساخته می‌شود و نقاشی ساختمان  باید مطابق استاندارد شماره ۲۸۹ موسسه استاندارد ایران باشد. این رنگ جزء گروه رنگ‌های پایه آبی است.

رنگ‌های پلاستیک به دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک تقسیم می‌شوند و حلال آنها آب می‌باشد. لازم به توضیح است که برخلاف ادعای برخی از تولیدکنندگان رنگ، تجربه نشان داده که رنگ‌های تمام پلاستیک، قابلیت شستشوی کامل و %۱۰۰ را ندارند.
کاربردهای رنگ پلاستیک

برای پوشش سقف و دیوارهای داخلی ساختمان به کار می‌رود. با توجه به پتینه اینکه این رنگ کاملاً قابل شستشو نیست در اکثر مواقع دیوارها را رنگ روغنی و سقف‌ ها را رنگ پلاستیک میزنند که دور از دسترس بوده و کمتر کثیف می‌شود.

قرمز، پرشورترین و تندترین رنگ است که سبب سریعتر شدن ضربان قلب و تنفس می شود. رنگ قرمز جلب توجه می کند و کسی که قرمز می پوشد ملیح تر به چشم می آید. چون قرمز رنگ تندی است، در مذاکرات و درگیریها نمی تواند کمکی به مردم بکند. ماشین های قرمز اهداف مورد نظر دزدها می باشند. معمولاً رنگ قرمز در دکوراسیون برای تاکید مورد استفاده قرار می گیرد.

نقاشی ساختمان

دکوراتورها بر این ایده اند که مبلمان قرمز محشر است چون جلب توجه می کند. نبض بازسازی ساختمان را سریع میکند، فشار خون را بالا میبرد، تنفس را افزایش میدهد، نیروبخش، محرک، تسکین دهنده برخی بیماریهای پوستی، در کوتاه مدت روان شخص را تحریک میکند؛ رنگ قرمز میتواند زمینه ساز و یا محرک شهوت و آشفتگی در انسان باشد.
توجه به این نکته در استفاده از رنگ قرمز در طراحیها ضروریست که : رنگ قرمز برای مدت کوتاهی برای انسان خوشایند است ولی پس از مدتی آزاردهنده شده و باعث اذیت روانی و ایجاد خستگی میشود.
تأثیر رنگ آبی

آبی، رنـگ آسمان و اقیانوس یکی از پرطرفدارترین رنگهاست. این رنـگ مانند رنگ قرمز سبب عکس العمل متضاد می شود. آبی، رنـگ صلح و آرامش است و سبب می شود بدن مواد شیمیایی آرامش بخش تولید کند، پس اغلب در اتاق خواب از این رنگ نما استفاده می شود. رنـگ آبی می تواند سرد و یأس آور هم باشد. مشاوران مد توصیه می کنند در مصاحبه های شغلی رنگ آبی بپوشید چون رنگ آبی نشان دهنده وفاداری پتینه است. افراد در اتاقهای آبی فعال ترند. بررسی ها حاکی از آن است که وزنه برداران در سالنهای ورزشی آبی رنگ قادرند وزنه های سنگین تری را بلند کنند.

در بررسی هنر شبه قاره هند، به دشواری بازسازی ساختمان می توان تفاوت خاصی میان هنر دینی و غیر دینی قائل شد، چرا که اساساً در تاریخ این سرزمین هنر همواره در خدمت دین بوده است. در هنر هندی به طور کلی سه فرم عمده برای هنر در نظر گرفته    می شود. معماری، پیکرتراشی و نگارگری. با توجه به کثرت ادیان در شبه قاره هند، گرایشهای متنوع هنری تحت تأثیر باورهای دینی مختلف به وجود آمده است، اما عمده ترین و مشهورترین موجود به سبب اهمیت و نفوذ آیین بودا و دین هندو، در خدمت به این دو دین شکل گرفته اند. نظر به اهمیت و ضرورت وجود فضاهای مقدس و آیینی در نقاشی ساختمان تمدنهای دینی، در هند نیز معماری به عنوان مهمترین فرم هنری در خدمت ادیان و مذاهب شکل گرفته در این سرزمین بوده است. نکته قابل توجه در بررسی این فرم ها به عنوان هنر دینی، اهمیت پیکرتراشی در هنر دینی هند است. به نظر می رسد لازمه ی بازنمایی خدایگان متعدد و الهه های بیشمار آنها سبب اهمیت پیکرتراشی شده است.

تابش نور خورشید به میزان زیاد در طول روز و در سال تغییر می کند و متاثر از شرایط مختلف جوی است. تابش نور خورشید می تواند در روزهای مختلف حتی با در نظر گرفتن دو روز پیاپی تا حدود 10 برابر تفاوت داشته باشد که رنگ نما  این میزان در مقایسه ی روزهای آفتابی تابستان با روزهای ابری زمستان به بیش از 50 برابر می رسد.

از این گذشته در اروپای مرکزی میزان تابش نور خورشید در روزها و فصل ها با زمان اوج استفاده از انرژی مطابقت ندارد، در آلمان سه چهارم تابش سالانه نور در فصل تابستان اتفاق می افتد و انباشت انرژی حاصل از آن احتیاج به وسایلی با دقت بالا دارد، این چنین مشکلاتی باعث اعمال محدودیت هایی از نظر تکنیکی و اقتصادی در استفاده از انرژی خورشیدی می شود. برای استفاده بهینه از انرژی خورشیدی در ساختمان ، دو عامل نقش اساسی دارند :یکی از این عوامل میزان نورگیری نمای ساختمان است، مثل زاویه و سطح نما، و عامل دیگر نبود سایه است. خورشیدی بازسازی ساختمان جذب شده، ترکیبی از تابش های مستقیم و غیر مستقیم خورشید است که بر اثر انعکاس از سطوح ساختمان و آسمان پدید می آید. در اروپای مرکزی حدود 50% از تابش ها از نوع تابش غیرمستقیم اند; این درصد در مناطق شهری و صنعتی به علت پدیده دود و مه متفاوت است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com