بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و رنگ مکمل

نقاشی ساختمان رنگهای مکمل اگر با هم ترکیب شوند تیره یا خفه به نظر میرسند، ترکیب فام های غیرمکمل فام جدیدی را نتیجه میدهد. از آنجا که رنگهای حد وسط، رنگهای ترکیب شده اند، ویژگی هائی که در آن رنگها موجود است روی نتیجه نهائی تأثیر میگذارد. اگر رنگها کنتراست تیره – روشنی داشته باشند (که تقریباً همه هم دارند)، سطح ایجاد شده بافت دار به نظر می رسد. آمیخته بصری زرد، که رنگی روشن است و قرمز که تیره تر است یک سطح نارنجی ناهموار و نسبتاً زبر را نتیجه میدهد. ترکیب فام های مشابه با تیره – روشنی یکسان، سطح فوق العاده زنده و پرتحرکی ایجاد می کند.

هر رنگ به گونه ای عمل میکند که گویا زمینهای برای دیگری است. بر تفاوتها تأکید می شود، اما این تفاوتها جزئی تر از آنند که به صورت سطوح رنگ جدا از هم دیده شوند. هر چیزی که با تکه های کوچک از رنگهای نزدیک به هم پوشانده شده باشد یک انرژی از سطح خود ساطع می کند و با آن میرقصد، که هرگز با یک رنگ واحد ممکن نیست.

رنگی ملیح و براق، گریزاننده میکروب ها و علامت پاکی است. لباس سفید باعث میشود بازسازی ساختمان انسان آنگونه که هست جلوه گر شود و از طرفی نوعی اثر دلگشا و روحانی دارد.
در اسلام استفاده از رنگ سفید در لباس فراوان توصیه شده است. تازه عروسان سفید می پوشند تا مظهر معصومیت و پاکی باشند. رنگ سفید نور را منعکس می کند و رنگ تابستانی محسوب می شود.

نقاشی ساختمان

رنگ سفید برای دکوراسیون و مد پرطرفدار است چون یک رنگ روشن و ملایم است، و با همه چیز تناسب دارد. با وجود این، آلودگی روی رنگ سفید سریع مشخص می شود و به همین دلیل پاکیزه نگاه داشتن آن دشوارتر از سایر رنگهاست. پزشکان و پرستاران لباس سفید می پوشند که نشان دهنده استریل بودن (ضدعفونی شدگی) است.
تاثیر رنگ مشکی

برخلاف رنگ سفید، سیاه، رنگی ساکت و ساکن است و پتینه ضمن عدم ایجاد هر گونه تحریک روانی و جسمانی باعث کاهش سایر فعالیت ها میگردد و سستی و کندی را حاصل میکند. تسخیرکننده و متأثر کننده است، لذا توصیه شده که از پوشیدن لباس سیاه مگر در مواقع لزوم خودداری شود. مشکی رنگ سلطه و قدرت است. این رنگ برای مد پرطرفدار است چون شخص را لاغرتر نشان می دهد. همچنین شیک بازسازی ساختمان و بادوام است.

رنگ مشکی همچنین نشان دهنده اطاعت و فرمانبرداری می باشد، کشیش ها رنگ مشکی می پوشند تا اطاعت خود را از خداوند نشان دهند. بعضی از کارشناسان مد می گویند لباس مشکی پوشیدن برای زن به معنی فرمانبرداری از مرد است. لباس مشکی می تواند مقهور کننده باشد، یعنی کسی که لباس مشکی می پوشد منزوی یا شریر به نظر می رسد.

رنگ آبی موجب افزایش فعالیت های حیاتی سلول ها میگردد، انسان در مواجهه با این رنگ احساس آرامش مطبوعی میکند. تماس مداوم با این رنگ حتی در سطح وسیع ایجاد خستگی یا اثر سوء ندارد، لذا میتواند در محیط کار و زندگی مورد استفاده قرار گیرد، حرارت اضافی بدن را کاهش میدهد، آرام کننده و طراوت بخش سیستم اعصاب است.
تأثیر رنگ سبز

در حال حاضر پر طرفدارترین رنگ برای دکوراسیون سبز است که مظهر طبیعت است. برای چشم، سبز ملایم ترین رنگ است و می تواند قدرت دید را افزایش دهد. رنگ سبز نشاط آور و آرامش بخش است. مردم انتظار دارند افرادی که در تلویزون ظاهر می شوند  نقاشی ساختمان در ” اتاقهای سبز رنگ” باشند تا آرامش یابند.

بیمارستانها اغلب از رنگ سبز استفاده می کنند چون این رنگ به بیماران آرامش می دهد. در قرون وسطی پرندگان سبز رنگ بودند که مظهر باروری است سبز تیره مربوط به مردان و محافظه کارانه است و نشان دهنده ثروت پتینه است.  برای محیط کار و زندگی بسیار مناسب است. و اثر مفرح و ملایمی دارد که تماس مداوم با آن اشکالی ایجاد نمیکند.

در این تقسیم بندی، دسته  اول و آخر، اهمیت بیشتری دارند. اهمیت نقوشی دسته اول به سبب سندیت تاریخی آنها است، به عنوان مثال بازسازی استوپه امروتی به کمک نقش برجسته های یافت شده مربوط به نمای این استوپه انجام شده است یا از طریق همین روایت های نقاشی شده بر اجزاء استوپه ها چنین بر می آید که در اوایل رواج آیین بودا، تقدیس او از طریق نمادهای غیرشماییلی انجام می شده که بعدها و در قرن اول هم تحت تأثیر هنر یونانی .ایرانی شکل تازهای یافته است – پیکره های دل انگیز یکشی که منشأ ودایی داشته و در هنر هندی فراوان دیده میشود به آن دلیل بازسازی ساختمان اهمیت دارند که این نقوشی به هنگام رواج مجسمه سازی به صورت مستقل از معماری و به معنای یونانی آن، به رنگ نما عنوان مدل هایی برای مجسمه های ایزدان نگهبان و بوداسفان و بعدتر نیز به عنوان منابعی برای کهن ترین پیکره های انسانی بودا به کار گرفته شدند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com