بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان و اجرای درست

بعضی ها به دنبال مکانی منحصر به فرد با امکانات استفاده از نورطبیعی و …هستند بازسازی ساختمان والی آخر همه اینها در بازسازی آپارتمان نیازمند یک طراحی واجرای درست می باشد.

توجه : گاها پیش آمده که همسایه ها بعلت سر صدا مخالفت می کنند وبعضی وقتها کار را می خوابانند دراین مواقع نیاز به مجوز دارید که  شرکت آدا مجوز بازسازی آپارتمان شما درکمترین زمان دریافت می کند .

گاها پیش آمده که همسایه ها بعلت سر صدا مخالفت می کنند وبعضی وقتها کار را می خوابانند دراین مواقع نیاز به مجوز دارید که  شرکت مجوز بازسازی آپارتمان درکمترین زمان دریافت می کند .

بازسازی آپارتمان
1- برآورد هزینه ها را به صورت ریزوشفاف سازی دراختیار کارفرما قرار می دهد تا برای بازسازی آپارتمان خود تصمیم درست بگیرد
2- سرعت در انجام کار در عین حال با کیفیت
3- استفاده از نیروی کارآمد و متخصص
4- استفاده از طراحان دکوراسیون داخلی  ومهندسین اجرای  باچندین سال تجربه اجرای در امر بازسازی آپارتمان در کشور های اروپایی وایران
5- تحویل  به موقع بازسازی ساختمان در تاریخ مشخص شده در صورت که مقصر شاحته شود پرداخت ضر وزیان به کارفرما

بر اساس مطالعات انجام شده رنگ‌ها اثر مستقیمی روی اشتها دارند. رنگ‌های پتینه گرم مانند زرد روشن، رنگ قرمز و رنگ نارنجی اشتها را افزایش وحس زنده بودن و شکوه را برای آشپزخانه به ارمغان می آوردند در حالی که رنگ های سرد مانند بازسازی ساختمان آبی و نیلی اشتها را کاهش می‌دهد.رنگ قرمز باعث می‌شود افراد در آشپزخانه جمع شده، اشتهای آن‌ها برای خوردن غذا بیش‌تر می شود . برعکس رنگ آبی حضور افراد را برای خوردن غذا کمتر می‌کند.

حفظ وبازسازی خانه های قدیمی برای انسان های امروزی یک نمای سنتی دارد.خانه هایی که ساخت آن ها به چندین سال میرسدنیازبه بازسازی برای نمای بهتروکارایی بیشترداردآشپزخانه ای که قسمتی ازمحیط خانه است واحتیاج به بازسازی داردبایدمراحله مختلفی راطی کند.آشپزخانه های قدیمی به علت داشتن دیوارها ومحدودبودن فضاباعث میشودنورطبیعی به محیط وارد نشود.

البته نمای بیرونی می تواند نسبت به آب وهوایی منطقه متفاوت باشد مثلا برای مناطق کویری می توانیم ازنماهای سنتی کاه گل فرآوری شده استفاده نمایم وبرای شمال ومناطق باران خیز ازنما های ضد آب مانند رنگ نانوعایق (حرارتی،رطوبتی،صوتی،ضدقارچ،ضدجلبک) استفاده کنیم و…

رنگ و فرم وسایلی که بچه‌ها از آنها استفاده می‌کنند در تعیین و شکل‌گیری شخصیت پتینه آنها نقش مهمی دارد. با توجه به تفاوت سلیقه دختران و پسران، رنگ و فرم مورد استفاده برای کودکان دختر و پسر نیز تفاوت می‌کند. دختران بیشتر به رنگهای صورتی و لیمویی و پسران به رنگ‌های آبی روشن و خاکستری علاقه‌مند هستند. در کنار این رنگها، معمولا کودکان از دیدن رنگهای متضاد نیز خوشحال پتینه و به بازسازی ساختمان سمت آنها جذب می‌شوند وبا استفاده از رنگ‌های شاد در رنگ‌آمیزی اتاق کودک‌ و با استفاده از تکنیک‌های نقاشی روی دیوار، می‌توانید اتاق او را به یک سرزمین افسانه‌ای تبدیل کنید .

4- قفسه‌ای بدون در و با اندازه‌ای قابل تنظیم در اختیار کودک بگذارید تا چیزهایی مثل اسباب‌بازی، ماکت ماشین و هواپیما، کتاب و دفتر، وسایل ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم نقاشی و چیزهایی از این قبیل را در آن نگهداری کند. چنین قفسه‌ای می‌تواند پتینه یک مکان دردسترس و مناسب در دکوراسیون اتاق کودک محسوب شود.

پایین بودن عمر مفید ساختمان‌ها ساخت ساز بی کیفیت در کشور ما باعث شده است خریداران بعداز چند سال وحتی ساختمان نوساز را بازسازی کنند .
پایین بودن عمر مفید ساختمان‌ها در کشور ما باعث شده است که شغلی به نام بازسازی ساختمان از رونق بسیار خوبی برخودار شود. بعضی از سازندگان ساختمان آنقدر مصالح نامرغوب کار می کنند که خریداران بعد از مدت کوتاهی ناچار به بازسازی آپارتمان می گردند ودسته دیگری از مردم بازسازی ساختمان وآپارتمان خودرا به خاطرتغییرات در کاربری آن ویا کابردی کردن فضا ها انجام می دهند در پتینه هر صورت ساخت ساز غیراصولی باعث بازسازی زود رس می شود شاید چنین رویه ای کمتر جایی از دنیا حاکم باشد.

اصل دوم : بررسی امکانات موجود مثلا بررسی تمامی لوله های آب، رادیاتورها، سیستم برقی و سیم کشی را چک کنیم آیا تعویض شود یا نه چون ممکن است در قسمت هایی از آن ها پوسیده شده باشند.آیا در بازسازی خانه های قدیمی سرویس های توالت، حمام، آشپزخانه از نظر عایق سالم هستند یا نه اگر سالم باشد هزینه بازسازی کاهش می یابد.این ها مکان مهمترین قسمت های یک منزل هستند.البته نا گفته نماند بازسازی خانه وساختمان به ارزش ملک ، قیمت آن، ارزش افزوده پیدا خواهد کرد و در بازار مسکن می توانیم آن را با قیمت بازسازی ساختمان بالاتری به فروش برسانیم و سود بیشتری ببریم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com