بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان و توافق خدمات

در قدم اول حذف تمام موارد که در بازسازی آپارتمان به توافق رسیده مانند برداشتن دیوار ها،کندن کلیه مسیرلوله کشی و… بازسازی ساختمان وبرداشتن نخاله ها وجاور زدن مداوم در طول اجرای کار می باشد چون بازسازی درساختمان های قدیمی انجام می گیرد،وهمسایه ها ساکن هستند ،باید گرد وخاک ،موجب آزار واذیت دیکران نباشد. رضایت آنها از اولویت های اصلی شرکت بازسازی می باشد.قدمهای بعدی بسته به حجم بازسازی متغیراست ، دیوار چینی وتغییرات، لوله کشی آب سرد وگرم ،فاضلاب ،برق کاری ، عایق کاری ،کچ گاری، نقاشی ،نصب کابینت وکارهای چوبی و… آب وفاضلات رفع نم وچکه ، شوفاژ، گاز ،رادیاتور , نصب شیرالات و راه اندازی پمپ

امروزه به آشپزخانه بیش از گذشته در خانه اهمیت داده میشود که اهل خانه در آن بیشترین ساعاتی باهم به سر می برند، این مکان دیگر تنها جای برای تهیه غذا نیست و حتی آشپزخانه هایی که بزرگ ترند، به مرکز خانه تبدیل شده اند. خانواده برای استراحت در آنجا جمع می شوند، از مهمانان ودوستان خود در آن پذیرایی می کنند، تکالیف شان را انجام می دهند و غذا می خورند. آشپزخانه محیطی خودمانی، ساده و صمیمی است، اما از آنجا که زمان زیادی را در آنجا سپری می کنیم، دوست داریم تا حد امکان جلوه ی آن دلنشین و جذاب باشد.

با همکاری افراد فنی و متخصص که باچندین سال تجربه درامربازسازی آپارتمانهای قدیمی بازسازی ساختمان این افتخاررا دارد ، بتواند بر اساس خواسته مشتری همراه با ارائه مشاوره از سوی طراحان دکوراسیون ومهندسین معمار مجرب این گروه ،بعداز بازسازی آپارتمان قدیمی به یک آپارتمان مدرن وبروز تبدیل می شود .

طراح این فضاها را دربازسازی خانه های ویلایی قدیمی کاملا تغییرداده وفضاهای دلخواه امروزه را بوجود می آورد،بعضی اوقات لازم است دیوارهای داخلی را خراب کرده و کار را با یک فضای خالی شروع کنید. به منظور جلوگیری از تغییر لوله‌کشی و کاهش هزینه‌ها می توانیدچیدمان اصلی آشپزخانه حفظ کنید.که پس ازبازسازی فضای اتاق نشیمن دنج و راحت و دیگر، کوچک و تنگ به نظرنخواهد رسید.

دربازسازی اتاق خواب کودک نور اتاق باید ملایم و غیر مستقیم باشد. برای این کار، می‌توانید پتینه از انواع نورهای بازتابی یا پخش‌شونده استفاده کنید تا چشم کودک آزرده نشود. یادتان باشد در مکانی که اختصاص به فعالیت‌های کودک دارد، نوری جداگانه تعبیه کنید و حتماً از نورهای تزئینی هم در دکور اتاق کودکان بهره ببرید. می‌توانید انواع چراغ‌های تزئینی ریز را نیز در جایی از اتاق قرار بدهید تا فضای خاصی را برای بازسازی ساختمان سرگرمی و تفریح کودکان ایجاد کرده باشید.بازسازی اتاق خواب کودکان
6- برای پوشش پنجره‌ای اتاق کودکان، توصیه می‌شود از کرکره‌ها یا شاترها استفاده کنید؛ که هم تنظیم نور و جریان هوا به وسیله آن‌ها به سهولت امکان‌پذیر است، هم چین‌دار و دست و پاگیر نیستند.

گفته می‌شود عمر مفید ساختمان‌ها در کشورهای پیشرفته 100 سال است. اما درایران اگراصولی ساخته شود به طور میانگین این رقم به 20 الی 30 سال کاهش پیدا می‌کند و همین مسأله باعث می‌شود که مالکان با بالارفتن سن ساختمان، برای بازسازی آن به تکاپو بیفتند و اگر از بازسازی ساختمان صرف‌نظر کنند، ناگزیرند با مشکلات متعددی نظیر گرفتگی لوله‌ها و.. دست و پنجه نرم کنند.قیمت بازسازی ساختمان
قیمت بازسازی کامل یک ملک هرمترمربعی حدود ۲۵۰ هزار تومان است . ناگفته پتینه نمانداین قیمت حداقل و پایه است و این رقم بستگی به مصالح  مورد استفاده و نیز حجم بازسازی و سایر مؤلفه‌های دیگر، نظیر اجرای دکوراسیون داخلی و … تا سقف متر مربعی ۴3۰ هزار تومان و بیشتر نیز قابل ارتقا است.

در بازسازی خانه های قدیمی ومسکونی چند مورد وجود داردکه تغییر در آن ها باعث می شود که ما فضای بهتر و مفید تری داشته باشیم:
1.    خانه ای داشته باشیم که معماری خوبی داشته باشد و استفاده بهینه از فضا ها و از همه فضا ها به خوبی استفاده کنیم.
2.    آشپزخانه قلب خانه است که میتوانیم با عوض کردن یا ترمیم کردن کابینت ها مانند رنگکاری یا تعویض درب هاوکانترو نمای ورودی آشپزخانه آن را کاربردی و زیبا کنیم.

وقتی چند سالی درخانه ای زندگی می کنید برخی قسمت های آن فرسوده و  پتینه خراب می شود و هم چنین ساکنین آن خانه نیاز به تنوع و تحولی در خانه احساس می کنند.اگر سیستم لوله کشی خانه آسیب ندیده ونیاز به تعویض ندارد بازسازی خانه را ازآشپزخانه شروع می کنیم.شرکت آدا بازسازی خانه،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی آپارتمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفی
از آنجایی که آشپزخانه از مهم ترین قسمت های خانه است و رفت و آمد در آن بازسازی ساختمان زیاد بوده و تقریبا تمام افراد خانواده مقداری از زمان خود را در آن سپری می کنند، از این رو دکوراسیون آن از اهمیت زیادی بر خوردار است و باید به نحوی باشد که برای افراد تازگی داشته باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com