بازسازی ساختمان

ساخت و ساز و بازسازی ساختمان

به دلیل ساخت وساز با کیفیت پایین عمر مفید ساختمان‌ها در کشور ما پایین است .واین امرباعث شده است بازسازی ساختمان از رونق بسیار خوبی برخودار شود.گفته می‌شود عمر مفید ساختمان‌ها در کشورهای پیشرفته 100 سال است. اما درایران به طور میانگین این رقم به 20 الی 30 سال کاهش پیدا می‌کند و همین مسأله باعث می‌شود که مالکان با بالارفتن سن  ساختمان، برای بازسازی آن به تکاپو بیفتند و اگر از این مسأله صرف‌نظر کنند، ناگزیرند با مشکلات متعددی نظیر گرفتگی لوله‌ها و.. دست و پنجه نرم کنند. اما نکته اینجاست برای اینکه یک ملک فرسوده قابلیت سکونت پیدا کند، باید حتما بازسازی کامل درمورد آن صورت گیرد.

در بازسازی ساختمان توجه به رواشناسی رنگ ها مهم بوده و رنگ آشپزخانه یکی از شاخص ها  اصلی در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های هر خانه است که فعالیت های بسیاری در آن انجام می شود. بنابراین، پتینه با اطمینان خاطر می توانید از رنگ های روشن و درخشان که احساس و انرژی را با خود به همراه می آورند، در آن استفاده کنید.استفاده از چند رنگ، آن جا که تقابل هایی میان رنگ ها پدید آید، می تواند منظره ی آشپزخانه را مدرن کند.

کته قابل توجه که شرکت  را از دیکر شرکت های بازسازی ساختمان متمایز می کند حضور مهندسین خوش فکر باسابقه درخشان در امرساختمان سازی و بازسازی ساختمان در مناطق یک ،دو وسه تهران این امکان را فراهم کرده بهترین تغییرات،تعمیرات ونقشه های اجرای ارایه نمایند .
نکته: گاهی لازم وضروری است باتوجه به عمرساختمان های مسکونی وتجاری واداری که قبل از بازسازی ساختمان مقاوم سازی شود امریست مهم که شرکت زیرنظردکتر هریسچیان دکترای سازه ازدانشگاه سوری انگلستان  مقاوم سازی ساختمانهای قدیمی ناپایدار را با توجه به آئین نامه های مربوطه طراحی می نماید.

خیلی از شما در خانه های ویلایی زندگی می کنید و یا بازسازی ساختمان ویلایی در حومه شهر تهران دارید که خیلی از عمرش می گذرد و ظاهر غیر قابل تحملی پیدا کرده است  بازسازی خانه های ویلایی ذوق سلیقه خاص می طلبد  باید عاشق بازسازی خانه ویلایی باشید.

تا ازیک خانه ویلایی ویرانه به یک خانه ویلایی دلربا تبدیل کرد. درمدت نه چندان زیاد می توان بازسازی زیبا و تمام ایده‌های مورد علاقه خود رادر طراحی نمای ویلا و دکوراسیون داخلی  پیاده کرد.برای نمای بیرونی اگرآجربود تخریب و درآوردن آجرهای اصلی، و استفاده از آجرهای باچندین طیف رنگ به شما کمک می کند تا به این خانه ویلایی شما زندگی تازه‌ای ببخشد.

اتاق خواب محل استراحت وآرامش است ، طراحان دکوراسیون می‌گویند آرامش آدم‌ها از اتاق خوابشان شروع می‌شود. چون اتاق خواب هر شخص یعنی فضای خصوصی‌ زندگی‌است، که اگر متناسب با نیازهای روحی و جسمی‌ او بازسازی  شده باشد، پتینه باعث می‌شود آدم با آرامش بیشتری درآن حضور پیدا ‌کند.

دربازسازی اتاق خواب کودکان  قبل از اقدام به طراحی دکوراسیون باید توجه کرد.
که برای چه ‌کسی (برای چه سنی) بازسازی می کنید.بازسازی اتاق خواب کودکان
درباره روحیات و خلقیات صاحب اتاق چه می‌دانید؟
چه سبکی را با سلیقه او مناسب و هماهنگ می‌دانید؟
1- بهتر است محل استقرار اتاق کودک در نمای جنوبی ساختمان باشد تا نور خورشید به میزان کافی به اتاق او بتابد .
برای چیدمان و بازسازی اتاق‌ خواب کودکان ، سهم کودکان را در بازسازی ساختمان این تنوع نادیده نگیرید. بچه‌ها هم نیاز به کمی تنوع در نقاشی ،دکوراسیون وچیدمان اسباب و وسایل اتاق خود دارند.

ما قیمت بازسازی بسیار متغیراست وبه عوامل زیر بستگی دارد
1-     آیا تاسیسات قابل استفاده است یا نه؟
2-    آیا می توان کابینت های قدیمی را بازسازی کرد؟
3-    تا چه اندازه از مصالح قدیمی می توان استفاده کرد.
4-    چگونه با کمترین تغییرات کابردی ترین بازسازی را انجام دهیم؟
اگرشرکت بازسازی کادر اجرای وطراحی مجرب ودلسوز داشته باشد می تواند بامدیریت صحیح هزینه های بازسازی راکاهش وبارمالی کمتری به صاحب ملک تحمیل گردد.برای تعیین قیمت بازسازی از شرکتی مشاوره بگیرد که کادر پتینه اجرای وطراحی خبره وکاربلد در زمینه بازسازی دارند واین شرکت ها به شما کمک می کنند که کمترین تغییرات با بیشترین کاربری را دربازسازی داشته باشید

با جایگزین کاشی های مدرن وزیبا سرویس حمام و توالت مد روز داشته باشیم.
4.    اتاق نشیمن وسالن پذیرایی را زیبا سازی کنیم مثلا کف آن را عوض کنیم و سقف ها را نورپردازی وگچ بری کنیم و دیوار های آن را با کاغذ و رنگ های دکوراتیو جذاب تر کنیم که این شامل اتاق خواب ها هم میشود.
5.    از درب و پنجره های عایق صوت وحرارت واز شیشه های دو جداره استفاده کنیم، هم زیبایی بهتری خواهند داشت و هم از هدر رفتن گرما جلوگیری می کنند و ازکار های چوبی  کمد ها و دکور ها را تغییر دهیم که بازسازی ساختمان منزلی زیبا و دوست داشتنی داشته باشیم.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com