بازسازی ساختمان

هزینه بازسازی ساختمان قدیمی

هزینه بازسازی بستگی به تغییرات دیوار های جداکننده وجابه جایی پتینه سرویس بهداشتی ومتریال مورد بازسازی ساختمان استفاده متفاوت است برای برآورد هزینه های آن باید ازکارشناسان بازسازی آپارتمان کمک بگیرید معمولا از 250000تومان است اما حجم بازسازی و سایر آیتم های دیگر، نظیر اجرای دکوراسیون داخلی و … تا سقف متر مربعی ۴۵۰ هزار تومان و بیشتر نیز قابل ارتقا است تا 450000تومان متغیر می باشد.  کارشناسان بازسازی ساختمان های قدیمی ، معمولا مواردی نظیر اجرای کفپوش،کابینت، نقاشی، آهنگری، کاغذ دیواری، لوله‌کشی، گچ‌کاری، سقف کاذب، پارکت، شومینه، لمینت و … نیروی اجرای دارند وهزینه های دست مزد وقیمت مصالح به روز هستند می توانند به راحتی برآورد هزینه نمایند.

در بازسازی آشپزخانه توجه به وسایل، کابینت‌ها، اشیاء روی اپن، پوشش بین کابینت‌های بالا و پایین، پوشش کف همه باید در نظر گرفته شود. و رنگ مناسب انتخاب شود.در صورتی که آشپزخانه کوچک باشد، انتخاب رنگ مناسب حساس‌تر می‌شود. دریک نگاه رنگها می توانند ابعاد فضا را تغییردهد ازاین خاصیت برای آشپزخانه استفاده کرده وحجم وابعاد آن را با رنگ  کوچک وبزرگ نشان می توان نشان داد.

انتخاب رنگ‌های روشن برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است چون ظاهر شاد بازسازی ساختمان و تازه‌ای به آشپزخانه تنگ و کوچک شما می‌دهد. در عین حال انتخاب این رنگ‌ها نشان می‌دهد شما خود را محدود به رنگ سفید یا کرم نکرده‌اید.رنگ آشپزخانه را با بزرگ‌ترین وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید. مثلا در صورتی که رنگ وسایل شما نقره‌ایست، برای تک رنگ بودن از خاکستری و برای ایجاد تضاد از لیموئی روشن استفاده کنید.

مقاوم سازی و بازسازی ساختمان های قدیمی این افتخاررا دارد ، بتواند مقاوم سازی پتینه طبق آیین نامه مقررات ملی ساختمان وبازسازی را بر اساس خواسته مشتری همراه با ارائه مشاوره از سوی طراحان دکوراسیون ومهندسین معمار مجرب این گروه انجام دهد،بعداز بازسازی ساختمان قدیمی به یک آپارتمان مدرن وبروز تبدیل می شود.

اگرسالن پذیرای کوچک دارید رنگ روشن به دیوار بمنظور افزودن بر فضای اتاق نشیمن کوچک، مثل آویختن پرده ها از بلندای  دیوار و پهن کردن یک کف پوش یکسره در سراسر اتاق نشیمن، فضا را می توان منبسط تر نشان داد به طوریکه اینگونه بازسازی ساختمان احساس می شود که اتاق نشیمن بزرگ و آفتاب گیرتر شده است.
2- اگر امکان دارد میز ناهار خوری به جای اینکه وسط اتاق باشد، به سمت پنجره بکشانید . برای ایجاد حس یک کافی شاپ کنار خیابانی دنج، از یک فانوس بزرگ بیرونی استفاده کنید. قرار دادن آنها در یک جای کوچک باعث ایجاد محیطی رمانتیک در  شب ها می شود.

باتوجه به تغییرات سریع علوم ساختمان وتغییرات آیین نامه ها  وتحول در طراحی دکوراسیون داخلی ،بازسازی ،نوسازی ومقاوم سازی ،اهمیت ویژه ای برخوردار است . شرکت آدا با اتکاء به تجربه کشورهای پیشرفته دایره بازسازی و مدرن سازی ساختمان را بسیار گسترده بر عهده گرفته است. در صورت تمایل متقاضیان، مبله ساختمان در ابعاد وسیع شامل گاز، لباسشویی، مبل، پرده، کابینت و در یک کلام تمامی وسایل پتینه مورد استفاده در یک ساختمان صورت می‌گیرد ،که هزینه آن بسته به برند مبلمان متفاوت می باشد .نورپردازی و تزئین دیوارها نیز از جمله مواردی است که در قالب دکوراسیون داخلی اعمال می‌شود. علاوه بر این با مهندسین با تجربه وفعال در زمینه ساختمان ودکوراسیون داخلی مشا وره واجرا می نماید.

برای این کار لازم نیست هزینه زیادی را متقبل شوید و به تعویض کلی کابینت ها بپردازید بلکه می توانید درب کابینت ها راعوض کنید وهمچنین اگر کابینت های فعلی شما از جنس چوب است می توانید با یک رنگ آمیزی ساده و استفاده از جلا دهنده جلوه آن ها را نو و زیبا کنید.قدم بعدی تعویض نمای کانتر آشپزخانه است که بسته به رنگ جدید کابینت ها و چیدمان آشپزخانه می توانید از جنس های متنوعی برای کانتر جدید واستفاده ازکاشی های جدید برای کف و دیوار آشپزخانه است.
سرویس بهداشتی نیز ار دیگر قسمت هاییست که فضای آن خیلی زود تکراری و کسل کننده می شود.
تغییر جلوه سرویس بهداشتی کار بسیار آسانی است و براحتی می توان آن را نو و جدید کرد.برای مثال با نصب کاشی های جدید برای کف و دیوار ها به کلی جلوه سرویس بهداشتی تغییر می کند. فراموش نکنید که برای سرویس بهداشتی نیز می توانید از کاشی هایی پتینه برای دیوار ها و کف استفاده کنید که قابلیت چسبیده شدن روی کاشی های قبلی را دارند.

در بازسازی خانه یکی دیگر از آیتم ها کف خانه است  اگر شما فکر می کنید بازسازی ساختمان کف پوش خانه قدیمی است و راضی نیستید می توانید ازمشاوره شرکت آدا کمک گرفته و بهترین متریال با توجه به بودجه تان انتخاب کنید مانند،سنگ ،سرامیک ،پارکت ،لمینت ترک وآلمانی و…فراموش نشود که هرکدام ازاین متریال مزایا ومعایبی دارد .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com