بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و نکاتی برای رعایت

در بازسازی ساختمان ،بازسازی آشپزخانه مهمترین آیتم بازسازی بشمار می رود و در بازسازی آشپزخانه مهم ترین نکته پتینه که باید رعایت کنیم اینست که کابینت و دیگر فضاهای نگهداری وسایل و مواد غذایی به اندازه کافی داشته باشیم تا خانم خانه تمام وسایل مورد نیاز پخت پز را درآن قرار دهد بدین ترتیب، درهنگام کار در آشپزخانه دست رسی به لوازم ومواد غذایی به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

اگر وسایل آشپزخانه کوچک شما قدیمی است و می‌خواهید کم‌تر به چشم آیند، از رنگ‌های جدید استفاده کنید. رنگ‌های ،رنگ کاپوچینو ،خاکستری، نارنجی  و بنفش رنگ‌های مد روز هستند که جلوه خاصی به آشپزخانه می‌دهند البته در این انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه، کابینت‌ها و رنگ اصلی خانه را نیز در نظر بگیرید. از رنگ‌های جدیدی استفاده کنید که جلوه‌ای تازه و خاص به آشپزخانه قدیمی و کوچک شما بدهند.

خشی از فعالیتهای شرکت خدماتی  مربوط به بازسازی آپارتمانهای قدیمی وبازسازی ساختمان به شرح زیر می باشد
1-تخریب،بنایی،دیوارچینی،تیغه چینی مقاوم سازی ساختمان و…
2-تغییرنماساختمان،نماسازی با نمای مدرن سبک مانند نمای مونولیت ، نمای کاه گلی مدرن ، ترکیب آجروسنگ ترکیب آجر با نمای مونولیت ،نمای سنگی ،کامپوزیت و نمای عایق  و…
4-  انواع  کاشی کاری،سرامیک کاری سرویس ها اشپزخانه،ونصب موزاییک
5-تبدیل سرویس (توالت ایرانی)به فرنگی و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

6-رفع نم سرویس ها،رفع نم پشت بام با عایق های نسل جدید پتینه و…
7-تاسیسات ساختمان از قبیل لوله کشی اب سردوگرم ،نصب پکیج وشوفاژ و نصب ابگرمکن،سیستم گرمایشی،سیستم سرمایشی،لوله کشی گاز

روی یک سری دکور تزئنی نور یک چراغ را بتابانید، رنگهای پررنگ و طرحهای شلوغ  پس بازسازی ساختمان زمینه کاملی برای این نمایش خواهند شد،  در حالی که رنگها و طرح های آرام، برای پس زمینه ظروف رنگی مناسب تر هستند.
4- گاهی جهت کاهش هزینه نیاز نیست کابینت ها را عوض کنید می توانیداز رنگ استفاده کنید تا آشپزخانه یتان را از حالت عبوس در آورید. رنگ یکدست و کامل دیوارها، بافت سنگین آنها را به حداقل می رساند. کابینتها را با روکشهایی با رنگ نیمه شفاف در دو سطح رنگی مزین نمایید.
5- دربازسازی اتاق نشیمن درک ابعاد مبلمان و ارتباط آن با اتاق می‌تواند در خلق فضایی راحت و کاربردی به شما کمک زیادی کند.  اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که برای ایجاد هماهنگی میان نسبت‌های موجود در اتاق به پتینه  نسبت‌های مبلمان نیاز دارید. به یاد داشته باشید مبلمان کوچک به اندازه مبلمان بزرگ راحت و کارآمد هستند.

در زیر بازسازی یک خانه قدیمی با در خواست مشتری بدون اینکه  دیوارهای آشپز خانه سنتی برداشته شود بازسازی شده ملاحظه خواهید کرد که چقدر متفاوت وزیبا شده در این بازسازی نصب سرامیک گرفته تا نصب کابینت ، نورپردازی ،دکوراسیون پرده و… وهرکدام از اجزا ،متناسب با فضا طراحی واجرا شده

اگر چندین  سالی در خانه یا آپارتمان سکونت دارید برای لذت بردن از فضای داخلی ودکوراسیون خانه احتیاج به یک سری تغییرات وبازسازی دارید . طراحی و تغییرات مدرن،خانه یا آپارتمان شما را به یک مسکن قابل سکونت و زیبا تبدیل می کند. در واقع با صرف هزینه‌ای کمتربا مشاوره ،طراحان وکارشناسان شرکت آدا این امکان فراهم است که خانه‌ای سنتی و قدیمی شما را امروزی و زیبا کرده.

علاوه بر نصب کاشی های جدید برای دیوار و کف می توانید تجهیزات سرویس بهداشتی خود را از قبیل توالت, توالت فرنگی, روشویی و شیرآلات و هم چنین آینه را نیز تعویض کنید که در این صورت دکوراسیون سرویس بهداشتی شما کاملا تغییر می کند بازسازی ساختمان و متحول می شود.شرکت آدا بازسازی خانه،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی آپارتمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفی

یکی دیگر از فضاهایی که دربازسازی خانه می تواند تاثیر زیادی در روحیه و جلوه پتینه کلی خانه داشته باشد حیاط و ورودی خانه است.
اگر باغچه ای دارید به چمن کاری آن بپردازید و گل های زیبا و جدید در آن بکارید. خواهید دید که با انجام همین تغییرات جرئی به چه میزان خانه شما تغییر می کند و در بدو ورود به خانه احساس تازگی و طراوت خواهید کرد.ورودی خانه خود را نیز با قرار دادن گل و گیاهان سبز و شاداب آذین بندی کنیدونمای خانه را رنگ آمیزی کنید.

تزئین ساختمان : مانند نقاشی داخل ساختمان که استفاده از رنگ های مناسب برای هر قسمت خانه می تواند زیبایی خانه را دو چندان کند با استفاده از رنگ ها می توان فضای خانه را کوچک یا بزرگ وبا متمرکز کردن به یک نقطه انجا م داد پتینه و تزئین نمای ساختمان چون تنوع رال رنگ بسیار زیاد است وهم چنین در بین نما ها کمترین هزینه را دارد بنابراین بهترین گزینه بازسازی ساختمان برای تزئین نمای ساختمان می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com