بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و وسایل رنگی

رنگ‌های خنثی، انتخاب هوشمندانه‌ای برای یک آشپزخانه کوچک است که در آن وسایل رنگی و متضاد زیادی وجود دارد. اگر مجموع بازسازی ساختمان وسایل و لوازم آشپزخانه شما در مدل‌های متفاوت و مربوط به دوره‌های مختلف است، رنگ‌های خنثی همه چیز را به هم مربوط و آشپزخانه کوچک و شلوغ شما را بزرگ‌تر و خلوت‌تر نشان می‌دهد.

شما به اتاق نشیمن  نیاز دارید که بتوانید دور مبلمان آن به راحتی حرکت کنید و هم‌چنین مسیر بدون مانعی به فضاهای نشیمن و خروجی‌های اتاق داشته باشید. مسیر حرکت باید 77 تا 91 سانتی‌متر عرض داشته باشد. شما می‌توانید میز پذیرایی را در فاصله 30 سانتی‌متری لبه نشیمن‌ها قرار دهید. مبلمان دیگر باید حداقل 61 سانتی‌متر با هم فاصله داشته باشند تا بتوان بین آن‌ها به راحتی حرکت کرد. نکته مهم دیگر قوس گفتگو است. مبلمان را به گونه‌ای در کنار هم قرار دهید که افراد هنگام گفتگو صدای یکدیگر را به راحتی بشنوند. 244 سانتی‌متر در این مورد ایده‌آل است؛ اتاق‌های بزرگ‌تر را باید به قسمت‌های مختلف تقسیم کرد.

7- میزهای پذیرایی. میزهای پذیرایی معمولا نقاط کانونی فضا هستند، زیرا در اکثر اوقات در مرکز اتاق قرار می‌گیرند. نه تنها این میزها باید ظاهری زیبا داشته باشند، بلکه باید کاربردی نیز باشند. میزهای گرد یا بیضی‌شکل را راحت‌تر می‌توان جابه‌جا کرد، اما بازسازی ساختمان میزهای مربع و مستطیل‌شکل به فضای بیش‌تری نیاز دارند. همان‌طور که اشاره شد، شما می‌توانید این میزها را تا فاصله 30 سانتی‌متری  پتینه از نشیمن‌ها قرار دهید. آن‌ها را حداکثر در فاصله 46 تا 51 سانتی‌متری از صندلی‌ها و کاناپه‌ها قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی به خوراکی‌های روی میز پذیرایی دسترسی داشته باشند. در فضاهای کوچک از میزهای پذیرایی با 107 سانتی‌متر طول و در فضاهای بزرگ از میزهای پذیرایی با 168 تا 183 سانتی‌متر طول استفاده کنید.

بازسازی خانه های قدیمی شامل (تعمیرات، تغییرات در دکوراسیون داخلی ودیوار های جدا کننده واستفاده از مصالح موجود به نحو احسن و…) در هر صورت خیلی ها به این فکر افتاده اند که در منزل خود تغییراتی ایجاد نمایید.با توجه به آیتم های زیادی بازسازی خانه و بازسازی ساختمان از طراحی گرفته تا اجرا لازم وضروری است از کارشناسان خبره در این زمینه کمک بگیرید بعضی ها فکر می کنند که این پتینه کار باعث افزایش هزینه می شود در صورتی که عکس این تفکر اثبات شده زیرا این افراد به شما کمک می کندهزینه های اجرای راکاهش داده وتهیه مصالح باقیمت مناسب را فراهم نمایید .

در رنگ کاری ساختمان  به عنوان مثال رنگ کاری اتاق ها   استفاده از مصالحی که بتواند خصوصیات رنگی و بافت موردنظر ما را بر آورده سازد بسیار مهم ودر عین حال قدرت اعمال نفوذ بر تغییرات کالبدی فضا را نیز داراست .کارهای که برای تعدیل و تقسیم بندی  دیواره های رنگی انجام می گیرند می تواند به عنوان ایده ای برای تعیین کالبد فیزیکی فضا نیز عمل کند . وجنبه های کاربردی طراحی  را  با بازسازی ساختمان معیارهای زیبا شناختی همراه سازد.

حتی در مورد کاغذ دیواری‌ها که شامل ترکیب چند رنگ و نیز نقوش مختلف پتینه هستند باز هر مشتری ناچار به انتخاب یکی از طرح‌ها و مدل‌هایی بود که کارخانه‌ سازنده به بازار ارائه کرده بود اما پوشش‌های جدیدتر این قابلیت را دارند که هر کس بتواند سلیقه و نوع تفکر و حس خود را روی آن اعمال کند
یکی از این پوشش ها رنگ های دکوراتیو ( رنگ دکوراتیو ) یا به اصطلاح رنگ پتینه می باشند  به این ترتیب خانه هر کس همان طور رنگ‌آمیزی و تزئین می‌شود  که او می‌اندیشیده و می‌پسندیده‌ است و نیازی به انتخاب کردن از بین الگوهای از پیش تعیین شده نیست

آن را به ماده رنگی تبدیل کرده که حداکثر مقاومت را در برابر تکانه های سازه ها پتینه از جمله سازه های بتنی از خود نشان میدهد

و تا جای ممکن از ایجاد ترک و  شکاف در سطح تحت پوشش خود جلوگیری میکند.ویژگی که در رنگ های صنعتی به مراتب ضعیف تر از کنیتکس عمل میکند.
چسبندگی، ثبات رنگ و مقاومت کنیتکس در مقابل اسیدها و بازها و رطوبت بسیار عالی است.

قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و ….است.
بافت ویژه این رنگ و مات و کم‌ جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند.
از آن جایی که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، بازسازی ساختمان برای محیط‌های پرترافیک و یا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد پتینه و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com