بازسازی ساختمان

بازسازی آشپزخانه قدیمی ساختمان

تصور کنید که یک آشپزخانه قدیمی دارید که میخواهیم نما وپلان آن راعوض کنیم پتینه که اول درب ودیوارهای اضافی برداشته بازسازی ساختمان تاجای آن اوپن قراردهیم وبعدجاهای کلیدوپریزهاولوله کشی رامشخص کنیم وسیم کشی لازم برای برق رادرداخل دیوارهاوجاهای مشخص شده انجام میدهیم ولوله های ظرفشویی وماشین لباس شویی ولوله کشی های مربوطه را تغییر می دهیم.بعداز آنها عایق کاری آشپزخانه انجام می شود،بعدازآن کاشی کاری دیواروکف را انجام می دهیم برای چسباندن کاشی دیوار وکف دوروش وجودارد  باچسب کاشی ویاملات میچسبانیم وبعد آرک آشپزخانه را گچبری ویا با سیستم کناف انجام می دهیم وبعدنوبت رنگکاری ودرانتهانصب کارهای کابینت وظرفشویی را انجام می دهیم .

تلویزیون‌ها. اتاق‌های نشیمن معمولا فقط برای پذیرایی از مهمانان طراحی می‌شوند، اما برخی از خانه‌ها فقط یک اتاق نشیمن دارند و باید تلویزیون نیز در این فضا قرار داده شود. از آن‌جایی که تلویزیون‌ها دارای ابعاد بسیار زیادی هستند، چیدن مبلمان کنار آن‌ها بازسازی ساختمان به نوع تلویزیون و کاربرد آن بستگی دارد. با توجه به این‌که این روزها تلویزیون‌ها معمولا 42 تا 50 اینشرکت آدا بازسازی اتاق نشیمن،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی ساختمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفیچ هستند، شما باید مبلمان خود را در فاصله 3 متری از آن‌ها قرار دهید. به ارتفاع تلویزیون‌ها نیز دقت کنید. میز تلویزیونی باید دارای ارتفاعی بین 38 تا 51 سانتی‌متر باشد. این روزها نصب تلویزیون در بالای شومینه، مانند عکس بالا، بسیار رایج شده است. در این مورد، تلویزیون باید 122 تا 152 سانتی‌متر از سطح زمین فاصله داشته باشد تا شما هنگام تماشای تلویزیون کمی سر خود را به بالا بگیرید. بهتر پتینه است تلویزیون‌ها در مسیرهای حرکت در اتاق قرار نداشته باشند تا کسی مزاحم تماشای تلویزیون نشود.

بازسازی و دکوراسیون حال وپذیرایی بین اتاقها در یک خانه قدیمی با یک تغییر دکوراسیون ونورپردازی و نصب آینه ها و…وبا میز وصندلی و با رنگ سفید ورنگ آمیزی دیوار ها  با رنگ آبی زیبایی خاصی به این فضای قدیمی داده است.

اما برای استفاده بهتر و هنرمندانه‌ تر از نقاشی پتینه باید این  را به خوبی بشناسیم بازسازی ساختمان و همین طور از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن و طریقه اجرای نقاشی پتینه به اندازه کافی آگاه باشیم.
خمیر پتینه کاری جهت اجراء نیاز به مهارت خاصی دارد. این خمیر از چنین قابلیتی برخوردار است که پس از اجراء سطح مورد نظر کاملا صاف شده و فضای آرام بخشی را ایجاد نماید.

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا می توان به جای این خمیر از ماده دیگری استفاده کرد؟ جواب این سوال بله، است. برای ایجاد بافت روی سطوح مختلف علاوه بر خمیر تکسچر می توان از بتونه مخصوص روغنی (نقاشان) در نقاشی ساختمان استفاده کرد. چون بتونه روغنی (نقاشی) به مراتب بهتر و با کیفیت تر از خمیر های دیگر می باشد. علت کیفیت بهتر این بتونه وجود ریزین مخصوص در ترکیب بتونه روغنی است. بتونه روغنی نسبت به سایر موارد مشابه که در فروشگاه ها عرضه می شود، کم هزینه تر و مقرون به صرقه تر است چرا که هم در وقت و هم در هزینه نقاشی ساختمان صرفه جویی می گردد.

با توجه به مزایای بر شمرده برای پتینه و تصاویر نمونه کار های انجام شده، به نظر می رسد استفاده از پتینه کاری در ساختمان اهمیت بیشتری پیدا کرده باشد. اینطور نیست؟ خانه رنگ با اجرای با کیفیت پتینه کاری در محیط زندگی شما و با ضمانت دو ساله ترمیم آن کیفیت بسیار خوبی را برای شما عزیزان فراهم خواهد آورد.

همچنین باید در نظر داشت که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و کسانی که به بازسازی ساختمان دنبال کار ارزان قیمت هستند. می توانند به روزنامه های کثیر الانتشار مراجعه نمایند و یا با نقاشان نما تماس بگیرند. در ضمن تماس با دلالان در این زمینه نیز بی تاثیر نیست. اما توجه داشته باشید سپردن کار خود به افرادی از این دست باعث کاهش کیفیت کار شما خواهد شد چرا که این افراد تحصص لازم در این زمینه را ندارند. ثانیا در صورت نیاز به تعمیرات شما به هیچ وجه نمی توانید بار دیگر با این افراد تماس بگیرید.

هدف از این مقاله اطلاع رسانی به مشتریان گرامی و هشدار دادن به آنها در مورد یک اصطلاح پرکاربرد در نقاشی ساختمان یعنی رنگ پلاستیک قابل شستشو می باشد. به طور کلی رنگ های پلاستیک در نقاشی ساختمان به دو دسته تقسیم پتینه می شوند. رنگ های تمام پلاستیک و رنگ های نیم پلاستیک.

رنگ های تمام پلاستیک از کیفیت بهتری برخوردار هستند. ولی این که شما فکر کنید رنگ های پلاستیک قابل شستشو هستند امری کاملا اشتباه است، رنگ های پلاستیک به طور کلی قابل شستشو نیستند. اگر کسی به شما پیشنهاد رنگ پلاستیک قابل شستشو داد بازسازی ساختمان بدانید که منظور او احتمالا همان رنگ های تمام پلاستیک بوده که کیفیت بهتری نسبت به رنگ های نیم پلاستیک دارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com