بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و مصالح قدیمی

احتیاج نیست شما در بازسازی خانه ویلایی تمام مصالح قدیمی پتینه را دوربریزید می توانید آنها را در جای مناسب بازسازی ساختمان استفاده کنید  مثلا آجرهای شومینه آجری قدیمی را می توانید استفاده کرد.وحتی ازاین آجرها در قسمت‌های مختلفی از خانه می توان استفاده کرد و نشانی از تاریخ این خانه را در ساختار آن نمایان کرد.درخانه ویلایی قدیمی گاهی اوقات ورودی اصلی مهمانان را وارد یک راهرو باریک می کند و سپس وارد راه‌پله و ناگهان وارد آشپزخانه، و فضاهای نهارخوری و نشیمن می‌شدند. این نقشه که فضاها به‌شدت نزدیک هم طراحی شده باعث می‌شود تا خانه کوچک به نظر برسد.

گاهی لازم وضروری است باتوجه به عمرساختمان های مسکونی وتجاری واداری که قبل از بازسازی مقاوم سازی شود امریست مهم که این بخش شرکت آدا زیرنظردکتر هریسچیان دکترای سازه ازدانشگاه سوری انگلستان اداره می شود . ساختمانهای قدیمی ناپایدارشما نه تنها قابل سکونت بلکه به یک ساحتمان مدرن وبروز وباور نکردنی تبدیل میشود .

چراغ‌های پایه‌دار. از چراغ‌های پایه‌دار غافل نشوید. یک یا دو چراغ پایه‌دار می‌تواند فضا پتینه را به طور یکنواخت روشن کند. این چراغ‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و شما باید نوعی از آن‌ها را انتخاب کنید که با چیدمان کلی فضا هماهنگ باشند. فضایی را برای آن‌ها در نظر بگیرید که 25 تا 31 سانتی‌متر قطر و 137 تا 213 سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد.

اصل اول : قبل از هر کاری باید هدف و بودجه خود را مشخص کنیم یعنی اینکه در این امر ما چه کارهایی می خواهیم انجام دهیم و چه بودجه ای را برای این کار در نظر گرفته ایم و نیز باید شرایط منزل خود را در نظر بگیریم. یکی از مهمترین بخش های بازسازی خانه،فضای داخلی آن است برای افراد تکراری وخسته کننده است. استفاده بهینه از فضا موجود وتغییرات آن باتوجه به هزینه وخواست مشتری توسط طراحان معمار، پتینه سه بعدی دراختیار مشتری قرار می گیرد با لحاظ نمودن نظر مشتری طراحی برای اجرای آماده می شود.

نصب سرامیک باتوجه به نظر کارفرما،تعمیرات وتغییرات بازسازی ساختمان سرویس بهداشتی،انجام گچ بری وایجاد نورمخفی ،ساخت و نصب کابینت ،نقاشی ساختمان ، لوله‌کشی، نصب پکیج و نصب شیرآلات ، طراحی و دکوراسیون داخلی ، فضاسازی بهینه، طراحی نما درصورت تمایل متقاضیان، مبله ساختمان در ابعاد وسیع شامل گاز، لباسشویی، مبل، پرده، در یک کلام تمامی وسایل مورد استفاده در یک ساختمان صورت می‌گیرد ،که هزینه آن بسته به برند مبلمان متفاوت می باشد .نورپردازی و تزئین دیوارها نیز از جمله مواردی است که در قالب دکوراسیون داخلی اعمال می‌شود. علاوه بر این  با تجربه وفعال در زمینه ساختمان ودکوراسیون داخلی مشا وره واجرا می نماید.

علت اصلی و اساسی این امر عدم توانایی افراد در ساخت و تهیه بتونه روغنی نقاشی است. اکثر افراد غیر متخصص در نقاشی ساختمان به دلیل عدم توانایی در ساخت بتونه روغنی ( بتونه مخصوص نقاشی ساختمان)، از خمیر تکسچر استفاده می کنند که این امر باعث افزایش قیمت نقاشی ساختمان شده و متضرر اصلی و نهایی آن مشتری است. گروه هنری نقاشی ساختمان خانه رنگ همواره سعی بر آن دارد که با استفاده از بتونه روغنی بجای خمیر تکسچر ، علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب تری برای مشتری ارایه دهد.

ممکن است این سوال پیش بیاید که در چه مکان­ هایی می­ توان از پتینه استفاده کرد. کاربرد پتینه کاری در نقاشی ساختمان کجاست؟ این سوال به خوبی توسط خانه رنگ پاسخ داده شده است.

از دیگر پتینه کاری می توان گفت که پتینه را در منازل مسکونی، پتینه بیمارستان­ ها، شرکت­ ها، مدارس، سالن­ های کنفرانس بسته به طرح­ های مناسب محل می­ توان اجرا کرد. چرا که پتینه ماندگاری و زیبایی بیشتری نسبت  بازسازی ساختمان به رنگ­ های روغنی و پلاستیک دارد.

رکیب رنگ پلاستیک  به آب حدوداً هر ۱۰ کیلو گرم رنگ به  حداقل ۶ کیلو آب نیاز دارد. رنگ پلاستیک دارای غلظتی بالاست که برای حل شدن کامل آن با آب حدوداً دو ساعت زمان نیاز است. پس از ترکیب رنگ با آب محلول را خوب هم بزنید سپس از صافی (جوراب زنانه یا پارچه صدفی ) عبور دهید. لرد های باقی مانده را به سطل اصلی  بگردانید و این عمل را آنقدر انجام دهید تا  پتینه رنگ کاملا باز شود. سپس رنگ آمیزی را با رنگ صاف شده آغاز کنید.

از دو مادهٔ شیمیایی مختلف تشکیل شده. این دو ماده را با نام رزین وسخت‌کننده یا فعال‌ساز یا هاردنر می‌شناسند. رزین از تکپارها یا بسپارهایی با زنجیر کوتاه که در انتهایشان یک گروه اپوکساید قرار دارد تشکیل می‌شود. هاردنر از دو نوع سیکلو آمینی برای چسب ها و کفپوش های اپوکسی بدون حلال و پلی آمید برای رنگ های اپوکسی حلال دار تشکیل می‌گردند که نیاز است برای خشک شدن با رزین بخوبی بازسازی ساختمان مخلوط شود و طی زمان مشخصی پیوند تکمیل شده و خشک می‌گردد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com