بازسازی ساختمان

حمام و اصول بازسازی ساختمان

یکی دیکر از مکان های که باید بازسازی کنید حمام است اگر در بازسازی خانه حمام قدیمی است ممکن است بازسازی ساختمان بخواهید برای تغییر حمام خود نسبت به بودجه خود تغییرات را انجام دهید. مثلا تعویض کاشی، برای زیبایی کار از باند های افقی یاعمودی کارکنید. تعویض کاسه توالت، روشویی، واگر شما می خواهید خیلی به روز رسانی کنید حمام خود را مجهز به کابین دوش و…دربازسازی خانه در نظربگیرید .

فراموش نکنید که در هنگام بازسازی سقف ها به دقت فضا را بررسی کنیم سقف اتاقی مانند اتاق غذاخوری را با نورافکن یا هالوژن هایی که در سقف نصب شده است بازسازی می کنیم تا هنگام میل غذا با روشن کردن این هالوژن ها حالت شاعرانه ای را پتینه ایجاد کنیم.شرکت آدا بازسازی خانه،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی آپارتمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفی

برای انتخاب لوازم متفاوت مانند لامپ های تزئینی برای خلق دکوراسیون دفترکار،می توانید از نمونه دکوراسیون دفتر کارهای اجرا شده الهام بگیرید.معمولا دفتر کارهای شیک وزیبا ترکیبات رنگ قهوه ای تیره در آن حاکم هست،اما درسالهای اخیر رنگهای زنده وپویا ترجیح داده شده است.
ترکیبی از مشکی وقرمز ویا ترکیبی ازلاجورد وسبز در دیوارهای دفترکارومبلمان وقالی ها ،صندلی ها ومانند اینها را می توانید بکار ببرید.برای خلق طرز،خیلی ساده و آمریکایی  از رنگ سفید ورنگهای مایل به سفید می توانید استفاده کنید.

در پاسخ به این سوال که پتینه کاری چیست ؟ باید گفت پتینه کاری نسبت به رنگ های روغنی و پلاستیک که به صورت عمده استفاده می شوند، دلنشین تر می باشد. همچنین این نوع از نقاشی ساختمان باعث پر نشاط تر و زیبا تر شدن فضای زندگی می شود.

در واقع پتینه هنر کهنه کردن و یا به عبارتی رنگ و لعاب دادن به اشیا، اجسام و سطوح، دیوار بازسازی ساختمان و هرچیز رنگ پذیر می باشد. پتینه کاری هنری است که در آن با استفاده از رنگ های مختلف و نیز ابزارهای متفاوت، پتینه بافت های بصری زیبا و متنوعی ایجاد می شود.

پتینه کاری دیوار منازل جز یکی از پرطرفدارترین پتینه ها در سرتاسر دنیاست . به این دلیل که یک دیوار ساده می تواند با صرف کمی وقت و هزینه نه چندان زیاد، به یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل گردد. برای نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک بهتر است نکات زیر را در نظر بگیریم: یکی از مشخصه‌های رنگ اکریلیک این است که به سرعت خشک می‌شود و به همین دلیل هنرمند نقاش در نقاشی ساختمان  می‌تواند لایه‌های پی در پی چندگانه را بدون تداخل رنگ‌ها کار کند. البته اسپری کردن آب می‌تواند کمی زمان خشک شدن رنگ را هم در نقاشی و هم در پالت طولانی‌تر کند.

همچنین رنگ‌های اکریلیک در غلظت‌های متفاوت ارایه می شوند. پتینه رنگ‌های داخل تیوب دارای ویسکوزیتی بالاتر و شبیه رنگ روغن هستند.

آنچه در زمان خرید تیوب‌ها و قوطی‌های بزرگ باید مورد توجه قرار بگیرد، بسته بندی غیرقابل نفوذ آن است برای اینکه مطمئن باشید رنگ در معرض هوا قرار نمی‌گیرد و خشک نمی‌شود.

دیوار پوشیده از بلکا از اتلاف حرارتی ساختمان در فصل زمستان می کاهد. همه ساختمان ها از طریق دیوارها و جداره ها مقداری گرما را ازدست می دهند که بلکا کاملا این فضاها را پر می کند. همچنین بلکا با جلوگیری از برخورد مستقیم بازسازی ساختمان تابش خورشید سرمایش تابستانی پتینه را تامین می کند. هوای گرم بین دیوار بیرونی و هوای ساکن بین الیاف بالا رفته و از میان سوراخ های رو کاری به بیرون جریان می یابد. در نتیجه از میزان بار سرمایشی ساختمان کاسته می شود و هوای تهویه شده مستقیما از طریق دریچه های فرعی به داخل ساختمان وارد می شود. مزایای رنگ بلکا

موجود می­ باشد. نقاشی ساختمان پوشش سلولوزی برای نقاشی ساختمان تشکیل شده از الیاف مصنوعی، سلولز، رزین­ های ساختمانی، آراینده های معدنی، پیگمنت های مقاوم، روان‌کننده ها و سایر افزودنی هایی که به صورت خمیر و با استفاده از ماله های فلکسی گلاس بر روی سطح کار اجرا می شود. بلکا چیست این پوشش دارای خواص بسیاری بوده و در واقع می توان از آن به عنوان بهترین و زیبا ترین جایگزین برای رنگ و کاغذ دیواری نام برد. این نوع محصولات معمولاً به نام پوشش الکا –بلکا – رومالین – پتینه معرفی می شوند.

قیمت نقاشی با توجه به نوع رنگ ساختمانی (روغنی) و متراژ ساختمان و نوع زیر کار ساختمان ( گچ – رنگ – کاغذ دیواری ) پس از بازدید توسط نقاش ساختمان تعیین می شود. قیمت رنگ روغنی
البته تعرفه قیمت نقاشی ساختمان  بسیار متفاوت می باشد  با توجه به ظرافت کار می توان بازسازی ساختمان درجه بندی کرد. درجه یک – درجه دو  و درجه سه  و( مصالح و نوع زیر کار) قیمت رنگ روغنی

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com