بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و رنگ ها

مسئله روشنائی و استفاده از نور  طبیعی  در طراحی رنگ پتینه و رنگ کاری ساختمان بسیار مهم است ولی بازسازی ساختمان نحوه کنترل نور ، انتخاب نوع رنگ و مصالحی که نور را از خود عبور می دهند به خلاقییت و قدرت طراح در ایجاد هما هنگی بین  روشنائی ونقاشی ساختمان ( انتخاب رنگ مناسب ) بستگی دارد.بخش نقاشی ساختمان شرکت   آماده ارائه خدمات رنگ کاری ساختمان وطراحی وبازسازی دکوراسیون و رنگ کاری صنعتی در ایران و کشورهای همسایه می باشد.

رنگ اکریلیک را می‌توان با روش‌های زیادی مانند رنگ روغن استفاده کرد. گرچه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک به واسطه رنگ‌های روشن خود شناخته شده اند، ولی بسیاری از این رنگ‌ها شبیه رنگ روغن هستند و می‌تواند هم مانند رنگ روغنی بدون آنکه از رنگ روغنی تشخیص داده شود، استفاده گردد.

با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ‌ها روبه افزایش است. بطوریکه به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روغنی الکیدی می‌باشند. رنگ ترافیک که عموماً برای خط کشی خیابانها پتینه استفاده می شود هم از رزین آکریلیک پایه حلالی استفاده می شود. این پوشش به دلیل بهره مندی از طیف بالای رنگی و امکان اجرای آن به صورت طرح های مختلف (مانند اشکال هندسی و اشکال طبیعی مانند گل، درخت و در نقاشی ساختمان می تواند در فضاهای آموزشی مانند مهدهای کودک، مدارس و دانشگاهها مورد استفاده قرار گیرد و ضمن ایجاد فضایی آرامش بخش، محیطی زیبا و جذاب را بوجود آورد.

رنگ روغنی براق: این نوع نقاشی از نظر دوام و ماندگاری نسبت به رنگ روغنی مات بیشتر  است. به همین خاطر در مواردی که بیشتر در معرض نور آفتاب قرار دارن و همچنین درب­های آهنی را باید با استفاده از رنگ روغنی براق نقاشی نمود. رنگ روغنی چیست؟

رنگ روغنی مات: از این نوع رنگ در داخل ساختمان و بر روی پتینه سطوح گچی و بیشتر روی کارهایی که از نظر زیرسازی ایراد دارد و قابلیت ترمیم آن مشکل است انجام می­ دهند تا شکل و ایراد کار با رنگ آمیزی روغنی مات بر طرف گردد. رنگ روغنی چیست؟

برای زیرسازی سطوح در نقاشی ساختمان رنگ روغنی از روغن الیف مخصوص بتونه و روغن زیرسازی جهت اجرا بر روی گچ استفاده می­ شود. بعد از زوغن­ کاری کامل سطوح دیوار­های گچی باید با استفاده از بتونه نقاط فرو رفتگی دیوارها را بتونه کاری کرد. نحوه ساختن بتونه پتینه در این لینک آموزش داده شده است.

سپس آستر دوم روی سطح اجرا می­ شود و بعد از خشک شدن رنگ نهایی با به اصطلاح رنگ رویه قابل اجرا خواهد شد. اگر به هر دلیلی رنگ رویه کدر بود و یا لکه ­هایی روی آن نمایان شد باید رنگ رو دوباره اجرا شود تا در نهایت سطح سیقلی به مشتری تحویل داده شود. پس از اتمام این مراحل اجرای رنگ روغنی به پایان می رسذ.

رضایت مشتری مهمترین هدف ما است و جهت میل به این هدف مهم، ما مسیر ارائه کار با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب را انتخاب نموده ایم. مشتریان گرامی از لحظه شروع کار تا اتمام آن ناظر عملکرد ما خواهند بود و تمامی پتینه مراحل کار با میل و نظر آن ها پیش خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید یا با شماره های ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

برای نگهداری کنیتکس و هنگام اجرای کنیتکس مواد رنگی دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در صورت‌ تماس با چشم با آب فراوان شستشو داده شود. در هنگام اسپری از استنشاق گرد رنگ خودداری گردد.‌ وسایل رنگ‌امیزی پس از کار با آب بازسازی ساختمان شستشو شود. از یخ‌زدگی رنگ و نگهداری در آن در دمای بالاتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد خودداری شود.

قیمت کنیتکس با توجه با کیفیت جنس و ضخامت اجرای ان متفاوت است. به طوری که بعضی از نقاش نما ها با مخلوطی از مواد دست ساز اقدام به ساخت رنگ کنیتکس کرده و ان را اجرا می کنند که در پایان دوام این اجرای کنیتکس بسیار پایین تر از استانداردهای رنگ و رزین کنیتکس خواهد بود. برای اجرای کنیتکس در نقاشی ساختمان سطح زیر کار باید عاری از هرگونه آلودگی، گرد و غبار، رطوبت و سفیدک باشد. قسمت های پوسته شده را باید با روش های مکانیکی و یا استفاده از واترجت لایه برداری کرد. جهت اعمال بر روی سطوح پتینه سیمانی و بتونی تازه باید حداقل ۲۰ روز از زمان بازسازی ساختمان اجرا گذشته باشد. این محصول به علت دارا بودن دانه بندی نیاز چندانی به زیرسازی ندارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com