بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و رنگ پلاستیک

این به این معنا نیست که رنگ های پلاستیک قابل شستشو باشند. علت پیشنهاد همکاران بازسازی ساختمان ما برای استفاده از رنگ پلاستیک این است که قابلیت اجرای سریع دارد و زود تر خشک می شود. همچنین نسبت به رنگ روغنی بوی کمتری دارد و این قضیه برای اکثر افراد مهم است. استفاده از رنگ پلاستیک قابل شستشو در ادارات و سازمان ها مناسب است چرا که مدت زمان اجرای پروژه کاهش میابد و سرعت عمل بیشتری در کار حاصل می شود. رنگ های روغنی براق از استحکام و بهداشت بیشتری نسبت به رنگ های روغنی مات دارد. امروزه برای رنگ آمیزی مصنوعات چوبی کمتر از رنگ روغنی استفاده می‌شود. زیرا این رنگ ها مدت زیادی را برای خشک شدن نیاز دارند. این رنگ ها قابل استفاده با قلم مو، پارچه بدون پرز، پیستوله و غلطک می‌باشد. در صورت نبودن تینر روغنی از بنزین و نفت به عنوان رقیق کننده می‌توان استفاده نمود. رنگ روغنی چیست؟

مروزه با توجه به میزان درامد مردم کمتر به نقاشی ساختمان به عنوان یک کار هنری نکاه می کنند. چون  کار عالی نیاز به صرف زمان و هزینه مناسب می باشد. کمتر کسانی هستند که کار خاص می خواهند. مردم هم عادت دارند بهترین کار را با پتینه کمترین هزینه بخواهند که در عمل چنین خواسته ای متناقض می باشد و قابل  اجرا نیست. قیمت رنگ روغنی

ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است. زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد. حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد.

هنگام اجرای کنیتکس مواد رنگی دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در صورت‌ تماس با چشم با آب فراوان شستشو داده شود. در هنگام اسپری از استنشاق گرد رنگ خودداری گردد.‌ وسایل رنگ‌امیزی پس از کار با آب شستشو شود. از یخ‌زدگی رنگ و بازسازی ساختمان نگهداری در آن در دمای بالاتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد خودداری شود.

اصولا این گونه کارها توسط افرادی که مکان مشخصی برای ارائه خدمات خود ندارند اجرا می شود. پیگیری امر برای دریافت خسارت کار بی ثمری است. بنابراین به تمامی صاحب کاران گرامی توصیه می شود که با تحقیقات و اطمینان پتینه نسبت به مجری کار دست به انجام رنگ آمیزی ساختمان و بنای خود با رنگ هایی همچون کنیتکس، رولکس و رنگ های پاششی غیر صنعتی دیگر بزنند.

حوه محاسبه قیمت نقاشی ساختمان سال ۹۶ به اینصورت است که اگر بخواهیم متراژ رنگ امیزی یگ واحد را بدست بیاوریم، متراژ زیر بنای ان واحد را در ۳ ضرب نموده و متراژ رنگ امیزی ساده آن را بدست می اوریم. برای مثال اگر شما یک واحد صد متری داشته باشید، متراژ تقریبی آن ۳۰۰ متر مربع متراژ ساده دیوارها و سقف های ان واحد خواهد بود. ولی اگر ساختمان مورد نظر دارای ابزار دور سقفی باشد، ابزارهای مورد نظر به صورت متر طول محاسبه خواهد شد. یعنی هر متر طول به میزان نصف قیمت دیوار اضافه می شود. همچنین چهارچوب ها به صورت عددی و یا متر طول محاسبه می شود. این پوشش به دلیل بهره مندی از طیف بالای رنگی و امکان اجرای آن به صورت طرح های مختلف (مانند اشکال هندسی و اشکال طبیعی مانند گل، درخت و در نقاشی ساختمان می تواند در فضاهای آموزشی مانند مهدهای کودک، مدارس و دانشگاهها مورد استفاده قرار گیرد و ضمن ایجاد فضایی آرامش بخش، محیطی زیبا و جذاب را بوجود آورد.

برای پاسخ به این سوال باید گفت رنگی است که حلال آن آب بوده و براحتی و بدون هر گونه زیرسازی خاصی قابل اجراست. یعنی بر روی سطوح  سیمانی، گچی و .. قابل اجرا می­ باشد. لازم به توضیح است که رنگ پلاستیک بر روی سطوح گچی بعد از مراحل زیر سازی شامل رنگ روغنی و بتونه کاری اجرا می­ شود.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین انواع رنگ در صنعت نقاشی ساختمان است. در صنعت نقاشی ساختمان در موقعیت­ های فورس ماژور برای مشتری از رنگ پلاستیک استفاده می­ شود چرا پتینه که سرعت عمل اجرای این نوع رنگ بسار بالاست و زمان خشک شدن آن خیلی کم است. رنگ پلاستیک چیست؟

همچنین باید در نظر داشت که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و کسانی که به دنبال کار ارزان قیمت هستند. می توانند به روزنامه های کثیر الانتشار مراجعه نمایند و یا با نقاشان نما تماس بگیرند. در ضمن تماس با دلالان در این زمینه نیز بی تاثیر نیست. اما توجه داشته باشید سپردن کار خود به افرادی از این دست باعث کاهش کیفیت کار شما خواهد شد چرا که این افراد تحصص لازم در این زمینه را ندارند. ثانیا  بازسازی ساختمان در صورت نیاز به تعمیرات شما به هیچ وجه نمی توانید پتینه بار دیگر با این افراد تماس بگیرید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com