بازسازی ساختمان

بازسازی سقف های خانه

فراموش نکنید رنگ های پلاستیک بهترین گزینه برای استفاده سقف های خانه و ساختمان هستند. پس سعی کنید بازسازی ساختمان از این نوع رنگ ها برای دیوارهای ساختمان استفاده نکنید چون بعد از نقاشی دیوارهای خانه با رنگ پلاستیک متوجه می شوید که رنگ دیوار با کوچکترین جای دستی کثیف شده و رد دستمال باقی می ماند و تمیز نمی شود.

در مقاله رنگ اکریلیک چیست؟ به معرفی این رنگ پرداخته شده است. مشکل اصلی رنگ ها سرب است. سرب به مقدار کم تا مدتی می‏ تواند بدون ایجاد عارضه‏ ای در بدن باقی بماند ولی با بالا رفتن تدریجی غلظت آن در نسوج بدن، نشانه ‏های اولیه مسمومیت به شکل احساس ضعف وخستگی، درد شکم و اسهال، تحریک پذیری وعصبانیت، ‏اختلال در یادگیری، سردرد و اضطراب و بدخوابی و کم خونی  پتینه ظاهرمی‏ شود. ‏هرچه رنگ دیوار قدیمی‏تر باشد، احتمال وجود سرب در رنگ آن بیشتراست. رنگهای اکرولیک که پایه آب هستند بدون بو و فاقد سرب هستند.

یکی از آلودگی های زیست محیطی که برای انسان نیز بسیار مضر است آلودگی صوتی می باشد. بخصوص صداهای مداوم که ناشی از بازگشت امواج صوت پس از برخورد با سطوح به وجود می آیند. مزایای رنگ بلکا

این صداها حساسیت گوش را نسبت به انواع صداها تقلیل می دهد اگر مدت ده دقیقه در محیطی که این صداها موجود باشند حضور داشته باشیم نیاز به استراحتی به مدت بیست دقیقه در محیطی کاملاً آرام داریم تا اثر آن را پتینه جبران نماییم. مزایای رنگ بلکا

در آزمایشات متعدد مشخص شده است که الیاف سلولزی حداقل (در حد صفر) اشکال را از نظر بار الکتریسیته ساکن ایجاد می نمایند. دلیل این پدیده به جذب رطوبت توسط الیاف سلولزی و پنبه ای مربوط می شود. از مدتها قبل فهمیده شده بود که الیاف، رطوبت موجود در هوا را به خود جذب می کنند از این نقطه نظر جذب رطوبت باعث می گردد.

از تشکیل الکتریسیته ساکن در الیاف جلوگیری به عمل آید. با توجه به ساختار بلکا که تشکیل شده از رزین های سلولزی و الیاف پنبه ای و پگیمنت معدنی، هیچکدام از اجزا تشکیل این محصول دارای الکتریسیته ساکن نمی شود و در نتیجه ما شاهد رگه های جذب گرد و غبار در سقفها و بالای شوفاژها نمی باشیم. نقاشی با رنگ پلاستیک در صنعت نقاشی ساختمان از تنوع بسیار زیادی برخوردار است پتینه و درجه کیفی آنها معمولا توسط شرکت تولید کننده روی محصول درج می شود. با این حال تشخیص کیفیت این رنگ ها و همچنین قابل اطمینان بودن رنگ های پلاستیک موضوعی است که باید از یک نقاش حرفه ای سوال کنید.

اصولا پتینه (patine) در فضاهای مختلفی مانند سقف­ ها، دیوارها، لابی­ ها، ابزارهای روی سقف و دیوار پشت تی وی، درب­ های اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق مستر، ستون­ ها، سقف سرویس ­ها سقف آشپزخانه، چارچوب­ ها، پنجره­ ها و بسیاری نقاط دیگر کاربرد دارد که متناسب با نیاز و سلیقه مشتری در فضاهای مختلف توسط خانه رنگ قابل اجراست. بنابرین می توان گفت یکی از ابزار های مهم در دکوراسیون بازسازی ساختمان داخلی است.

نقاشی با رنگ پلاستیک (plastic color) بسیار لذت بخش است. پتینه فقط باید دقت شود که رنگی را که می خواهید آماده کنید غلیظ یا رقیق نباشد. در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطوح پخش نمی شود. پس از خشک شدن اثر قلم یا غلطک نقاشی برروی دیوار به جا می ماند. همچنین در صورت رقیق بودن بیش از حد، برای آنکه اثر رنگ قبلی از اصلا دیده نشود شاید مجبور باشید تا ۷ سری سطوح را نقاشی کنید که آن موقع از انجام رنگ آمیزی خود را سرزنش خواهید کرد.

در قسمت های دیگر سایت کنیتکس به توضیح مفصل پرداخته شده است. خانه رنگ با ارایه مقالات مختلف در هر زمینه از نقاشی ساختمان پیش زمینه لازم برای مطالعه و یادگیری شما دوستان گرامی را فراهم کرده است.

از جمله طرح های موجود برای پتینه کاری در بازار می توان به پتینه کاری طرح کاه گل، طرح چوب، طرح سنگ، طرح برجسته، طرح ابر و باد که در قسمت نمونه کار های ما تمام این موار موجود می باشد و می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. حال بازسازی ساختمان این موضوع در آموزش پتینه کاری پیش می آید که:

برای پتینه کاری از کجا شروع کنیم؟
مواد اولیه پتینه کاری چیست؟
برای پتینه کاری و مشاوره با چه کسی تماس بگیرم؟
برای آموزش پتینه کاری از چه منبعی استفاده کنم؟

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com