بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و کاربرد رنگ

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین پتینه انواع رنگ در صنعت نقاشی ساختمان است. در صنعت نقاشی ساختمان در موقعیت­ های فورس ماژور برای مشتری از رنگ پلاستیک استفاده می­ شود چرا که سرعت عمل اجرای این نوع رنگ بسار بالاست و زمان خشک شدن آن خیلی کم است. رنگ پلاستیک چیست؟

در مورد قیمت رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان و سایر مسایل مربوط به نقاشی ساختمان با رنگ اکرولیک رنگ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با مشاوره و بازدید از منزل و محل کار شما قیمت مناسب با بهترین کیفیت و ضمانت اجرا را برای شما به ارمغان خواهند آورد. به یاد داشته باشید که قیمتی که توسط گروه هنری خانه رنگ ارایه می شود رقابتی ترین قیمت نقاشی ساختمان بوده و گروه های دیگر به ندرت یارای رقابت با ما را خواهند داشت. قیمت رنگ اکریلیک

تمام طرح های سفید رنگ به یک پوشش زیرین نیاز دارد.  بلکا چیست برای سایر رنگها زمینه های مناسب با آن رنگ مورد نیاز می باشد، زیرسازی باید الزاماً با مواد ما آستر شود چرا که محتوای آب بلکا ممکن است مواد پتینه قابل حل موجود در زیرسازی را حل کند و مواد در طول مدت خشک شدن به درون بلکا نفوذ کند. این امر ممکن است ایجاد طبله و تغییر رنگ در پوشش بلکا کند. بلکا چیست

سطح زیر کار باید عاری از هرگونه آلودگی، گرد و غبار، رطوبت و سفیدک باشد. قسمت های پوسته شده را باید با روش های مکانیکی و یا استفاده از واترجت لایه برداری کرد. جهت اعمال بر روی سطوح سیمانی و بتونی تازه باید حداقل ۲۰ روز از زمان اجرا گذشته باشد. این محصول به علت دارا بودن دانه بندی نیاز چندانی به زیرسازی ندارد.

ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است. زیرا تغییرات بازسازی ساختمان غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد. حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد. تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن پتینه موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرف سازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمت های کار یا پوسته شدن کار شود.

رنگ پلاستیک که در نقاشی ساختمان بوسیله قلم مو پتینه اجرا شود دارای جای (رش) قلم می شود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمی پسندد و رنگ پلاستیک که بوسیله غلطک یا اسپری اجرا شود. حالت مخملی زیبا و شکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار می گیرد. رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو، نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد. در صورتی که سطح کار ناصاف پتینه و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل)، باید سطح کار روغن الیف درجه ۱ (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس ۱ یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود. هزینه روغن زدن و بتونه کشی جداگانه محاسبه شود.

یکی از قدیمی ترین نوع رنگ در نقاشی ساختمان بوده و در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد. حتی کیفیت بعضی از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولی بخاطر سود جویی بعضی افراد بی تجربه برای سود شخصی در بازار هر نوع رنگی به خصوص در مورد رنگ پلاستیک (plastic color) بی کیفیت را به فروش می رسانند. تنوع این رنگ ها در بازار بسیار زیاد است. معمولا بر روی محصولات شرکت های مختلف بازسازی ساختمان درجه کیفی رنگ مشخص شده است، ولی اینکه چه مقدار قابل اطمینان است موضوعی است که باید از یک رنگ فروش یا نقاش معمتد سوال کنید.

رنگ مولتی کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است. فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت پتینه رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از ۴۰ ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

در قسمت های دیگر سایت کنیتکس به توضیح مفصل پرداخته بازسازی ساختمان شده است. خانه رنگ با ارایه مقالات مختلف در هر زمینه از نقاشی ساختمان پیش زمینه لازم برای مطالعه و یادگیری شما دوستان گرامی را فراهم کرده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com