بازسازی ساختمان

سطوح زیر کار در بازسازی ساختمان

مصرف و کاربرد اپوکسی بستگی به میزان تخلخل و ناهمواری سطوح زیر کار می باشد. اما بازسازی ساختمان این میزان برای پوشش یک مترمربع با ضخامت ۹ میلیمتر بین ۲۰ الی ۲۲ کیلوگرم خواهد بود.
نحوه اجرای کفپوش های اپوکسی بدین صورت می باشد. سطح زیر کار می‌بایست عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار، ذرات سست و ناپایدار، روغن و غیره باشد. بنابراین تمامی سطوح می‌بایست خشک یا نیمه مرطوب باشند همچنین آب پتینه اضافه نباید روی سطح باشد.

قیمت کفپوش اپوکسی (epoxy color) با توجه به نوع رنگ ساختمانی و متراژ ساختمان و نوع زیر کار ساختمان پس از بازدید توسط نقاش ساختمان تعیین می شود. البته اکثر نقاشان با توجه به هزینه ای که دریافت می کنند کارهای خود را درجه بندی می کنند. درجه یک – درجه دو و کار درجه سه. امروزه با توجه به میزان درامد مردم کمتر نقاشی کار درجه یک انجام می دهد چون کار عالی نیاز به صرف زمان و هزینه مناسب می باشد. مردم هم عادت دارند بهترین کار پتینه را با کمترین هزینه بخواهند که در عمل چنین خواسته ای متناقض می باشد و اجرا هم نمی شود.

رنگ اکریلیک یکی از رنگ‌های پر استفاده است که کمترین آلودگی را دارد. این نوع رنگ قابلیت حل شدن در آب را دارد و از آنجایی که نوعی پلاستیک پلیمر است، هنگامی که خشک می‌شود انعطاف، نفوذناپذیری در برابر آب و دوام خود راحفظ می‌کند؛ به طوری که می‌توان لایه‌های بعدی رنگ را بدون تاثیر بر لایه‌های زیرین روی آن اضافه کرد. اکریلیک چیست؟

در این مرحله از آموزش پتینه کاری به مواد اولیه پتینه کاری پرداخته شده است. مواد اولیه به نوع بازسازی ساختمان طرح پتینه کاریی که می خواهید اجرا کنید بستگی دارد. برای مثال اگر در ساختمان خود می خواهید از پتینه ورق طلا استفاده کنید، باید ورق طلا تهیه نمایید. همینطور در مورد پتینه کاری از نوع ورق نقره نیز همین کار را باید انجام دهید. اما لوازمی مانند رنگ، دستمال مخصوص پاک کردن و ایجاد بافت و شابلون مخصوص برای انواع طرح ها و یک سری ابزار برای ایجاد و بافت طرح پتینه کاری نیاز است. برای مثال در پتینه طرح چوب می بایست از وود براش (wood brush) مخصوص طرح چوب استفاده شود. تمامی موارد گفته شده باید از فروشگاه های معتبر خریداری شوند.

هر یک از عناوین فوق در حوزه آموزش نقاشی ساختمان زیر منو آموزش سایت به صورت کامل توضیح داده شده اند. بسته به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و مطالعه فرمایید. همچنین شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در هر صورت ایجاد هر گونه پرسش و مشکل در مورد انواع نقاشی ساختمان کارشناسان در قسمت خدمات ما آماده پاسح گویی ۲۴ ساعته به شما عزیزان می باشند.

برای آموزش نقاشی ساختمان باید گفت، مراحل کلی که در نمام انواع نقاشی به کار می روند:

۱- تمیز کردن سطوح ۲-اجرای روغن الیف ‌۳- اجرای بتونه ۴- پوست زنی (سمباده زنی) ۵- آستر اولیه ۶- لکه گیری ۷- سمباده کاری مجدد ۸- آستر دوم ۹- آستر سوم ۱۰- رنگ رویه.

اما جزییات هر یک از انواع نقاشی ساختمان باید به طور مفصل توضیح داده شود. این بخش می تواند شامل موارد زیر باشد. امروز در این مقاله قصد داریم تا یکی از بهترین ابزار های تریینات داخلی در حوزه نقاشی ساختمان یعنی پتینه کاری رو براتون آموزش بدیم. در صفحه پتینه کاری و در زیر شاخه های آن توضیحات مفصلی راجع به قیمت پتینه کاری و کاربرد آن خدمت شما ارایه دادیم. در این قسمت به آموزش پتینه کاری خواهیم پرداخت. این آموزش میتونه برای فعالان در حوزه نقاشی ساختمان و همچنین افرادی که برای اولین بار قصد انجام پتینه کاری رو دارند مفید باشه.

از جمله طرح های موجود برای پتینه کاری در بازار می توان به پتینه کاری طرح کاه گل، طرح چوب، طرح سنگ، طرح برجسته، طرح ابر و باد که در قسمت نمونه کار های ما تمام این موار موجود می باشد و می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. حال این موضوع در آموزش پتینه کاری پیش می آید که:

برای پتینه کاری از کجا شروع کنیم؟
مواد اولیه پتینه کاری چیست؟
برای پتینه کاری و مشاوره با چه کسی تماس بگیرم؟
برای آموزش پتینه کاری از چه منبعی استفاده کنم؟

در این قسمت از آموزش پتینه کاری خانه رنگ در آینده اقدام به معرفی فروشگاه های مجاز بازسازی ساختمان خواهد کرد. ولی شما می توانید جهت مشاوره در این زمینه با متخصصین ما از طریق صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com