بازسازی ساختمان

هزینه مناسب بازسازی ساختمان

کار مناسب همسوست با هزینه مناسب. این منطق ماست. ما خوب میدانیم که نقاشی یک هنر پتینه است بازسازی ساختمان انسان ازهنر لذت می برد. با نقاشی خانه هایتان با رنگ های با کیفیت و توسط  نقاشان حرفه ای اگویی یک اثر هنری به خانه هایتان می آورید. افتحار بزرگ ما خلق هنر ماست. ما با دریافت هزینه ی مناسب و بهره گیری از توانایی بالای خود در رنگ آمیزی و استفاده از رنگ های زیبا با کیفیت بالا رضایت مشتری را بدست می آوریم. قیمت رنگ روغنی

دیوار ­ها در دو جهت چپ و راست باید بتونه کاری شوند تا نا همواری­ های رو دیوار بر طرف شده و سطح آماده مرحله اولیه نقاشی یعنی آستر زدن شود. مرحله بعد از آستر لکه­ گیری است که با گرفتن موج­ های جامانده از گچ ­کاری تا حد امکان برطرف می­ شوند.

از قرار دادن ظروف محتوی کنیتکس روغنی زیر مستقیم تابش نور آفتاب خودداری شود. قبل از اجرای کنیتکس روغنی به روی نماهای داخلی و خارجی چنانچه سطح مورد نظر هر گونه خلل و فرجی دارد توسط بتونه مخصوص برطرف شود. همچنین توصیه پتینه می گردد قبل از اجرای کنیتکس روغنی بر روی نماهای داخلی و خارجی آلودگی حاصل از عوامل جوی حتماً پاک سازی شود.

در نقاشی ساختمان برای سطوحی همچون نمای ساختمان، پارکینگ ها راه پله ها، سوله ها و در بعضی موارد در داخل ساختمان استفاده می شود.  کنیتکس به دلیل ضخامت اجرا قدرت پوشش خرابی زیر کار را تا حد زیادی داشته و از مقاومت خوبی در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی بر خوردار است. کنیتکس را می توان بر روی دیوار سیمانی که هنور در حالت سیمان آستر هستند هم  اجرا کرد و از هزینه اضافی سیمان رویه جلوگیری کرد. از دیگر پتینه کاری می توان گفت که پتینه را در منازل مسکونی، بیمارستان­ ها، شرکت­ ها، مدارس، سالن­ های کنفرانس بسته به طرح­ های مناسب محل می­ توان اجرا کرد. چرا که پتینه ماندگاری و زیبایی بیشتری نسبت به رنگ­ های روغنی و پلاستیک دارد.

جایگزین مناسبی برای دیگر رنگ­ ها ساختمانی مانند بلکا و مولتی کالر می­ باشد. بازسازی ساختمان زیرا پتینه به خاطر بافتی که دارد عایق مناسبی در برابر رطوبت می­ باشد. همچنین با مزایایی که قبلا در مورد پتینه کاری گفته شد می­ توان پتینه را به عنوان یک رنگ برتر در صنعت نقاشی ساختمان نام برد. کاربرد پتینه کاری در دوراسیون بسیار فراتر از تصور است.

این رنگ بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب یا تینر خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. نوع اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات نمای کنیتکس روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد.

رنگ پلاستیک که در نقاشی ساختمان بوسیله قلم مو اجرا شود دارای جای (رش) قلم می شود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمی پسندد و رنگ پلاستیک که بوسیله غلطک یا اسپری اجرا شود. حالت مخملی زیبا و شکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار می گیرد.  پتینه رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو، نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد. در صورتی که سطح کار ناصاف و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل)، باید سطح کار روغن الیف درجه ۱ (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس ۱ یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود. هزینه روغن زدن و بتونه کشی جداگانه محاسبه شود.

در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است. از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده پتینه و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌راحتی قابل اجرا می‌باشد.

این رنگ بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب یا تینر خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. نوع اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات نمای کنیتکس روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد. قابل توجه است که هر کیلوگرم رنگ (kenitex) نوع سوپر ۵/۱ م.م، ممتاز ۳۰/۱ م.م، را پوشش می دهند. kenitex در سه دانه بندی بازسازی ساختمان پلی تکس (۰۴نرم)، ریز (منظم ۰۵)، (متوسط ۰۶) عرضه می گردد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com