بازسازی ساختمان

نقش مستقیم رنگ در بازسازی

ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است. زیرا تغییرات غیر مجاز در بازسازی ساختمان غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد. حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد. تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرف سازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمت های کار یا پوسته شدن کار شود.

اما همانطور که گفته شد این یک متراژ تقریبی می باشد و از واحدی به واحد دیگر که به همان نسبت متراژ داشته باشد متفاوت خواهد بود. چون ممکن است یک واحد کمد دیواری نداشته و یک خوابه باشد. ولی در مقابل واحد دیگر دو خوابه بوده و پتینه در هر خواب آن یک کمد دیواری وجود داشته باشد(به تعداد مختلف). پس ملاحظه می کنید که این یک راه حل تقریبی بوده و همه جا نمی توان برای بدست اوردن متراژ دقیق، از آن استفاده نمود. درب، دیوار و سقف ها متر مربع محاسبه می شوند. ولی نرده ها با توجه به ساده  و فرفوژه بودن می تواند به صورت متر مربع و یا متر طول باشد. و رنگ آمیزی درهای آهنی، پارکینگ و در حیاط به صورت عددی و یا توافقی انجام می گیرد.

اصولا این گونه کارها توسط افرادی که مکان مشخصی برای ارائه خدمات خود ندارند اجرا می شود. پیگیری امر برای دریافت خسارت کار بی ثمری است. بنابراین به تمامی صاحب کاران گرامی توصیه می شود که با تحقیقات و اطمینان نسبت به مجری کار دست به انجام رنگ آمیزی ساختمان و بنای خود با رنگ هایی همچون کنیتکس، رولکس و رنگ های پاششی غیر صنعتی دیگر بزنند.

یکی از قدیمی ترین نوع رنگ در نقاشی ساختمان بوده و در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد. حتی کیفیت بعضی از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولی بخاطر سود جویی بعضی افراد بی تجربه برای سود شخصی در بازار هر نوع رنگی به خصوص پتینه در مورد رنگ پلاستیک (plastic color) بی کیفیت را به فروش می رسانند. تنوع این رنگ ها در بازار بسیار زیاد است. معمولا بر روی محصولات شرکت های مختلف درجه  بازسازی ساختمان کیفی رنگ مشخص شده است، ولی اینکه چه مقدار قابل اطمینان است موضوعی است که باید از یک رنگ فروش یا نقاش معمتد سوال کنید.

نقاشی ساختمان با کنیتکس (kenitex) سوراخ ها و ترک های موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان می کند. خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول با حلال های مخصوص تولید گردیده و از آب و تینربه عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد.

در این قسمت از آموزش پتینه کاری باید خدمت دوستان عرض کنیم که قبل از شروع هر پروژه نقاشی ساختمان بخصوص پتینه کاری، شما به مواد اولیه پتینه کاری نیاز خواهید داشت. ابتدا باید بدانید چه موادی نیاز است و در وحله دوم باید بیاندیشید که از کجا این مواد را خریداری کنید. پس قبل از شروع هر کاری باید به فکر تهیه مواد اولیه از منبع قابل قبول و با کیفیت باشید.

در رنگ روغنی برای رقیق کردن و سهولت کاربرد از رقیق کننده رنگ استفاده می شود و معمولا یک حلال هیدرو کربنی نظیر ترپنتین است که به روغن تربانتین شهرت دارد. استفاده از این رنگ در نقاشی ساختمان باعث شده است که شستشوی سطوح براحتی انجام پذیرد. رنگ روغنی براق برپایه رزین آلکید با کیفیت مطلوب، براقیت بالا انعطاف پذیر وقابلیت کاربرد آسان می باشد.بافت ویژه رنگ مولتی کالر و مات و کم‌جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند. بخاطر اینکه که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، برای پتینه محیط‌های پرترافیک و یا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.

نقاشی ساختمان با کنیتکس (kenitex) سوراخ ها و ترک های موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان می کند. خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول با حلال های مخصوص تولید گردیده و از آب و تینربه عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. در این قسمت از آموزش پتینه کاری باید خدمت دوستان عرض کنیم که قبل از شروع هر پروژه نقاشی ساختمان بخصوص پتینه کاری، شما به مواد اولیه پتینه کاری نیاز خواهید داشت. ابتدا باید بدانید چه موادی نیاز است و در وحله دوم باید بیاندیشید که از کجا این مواد پتینه را خریداری کنید. پس قبل از شروع هر کاری بازسازی ساختمان باید به فکر تهیه مواد اولیه از منبع قابل قبول و با کیفیت باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com