بازسازی ساختمان

انجام نقاشی ساختمان در شمال تهران بزرگ

همانطور که در بخش آلودگیهای بازسازی ساختمان صوتی ذکر شد صوت های ناهنجار یکی پتینه از آلاینده های نقاشی ساختمان در شمال تهران محیط زیست می باشد از زوایای دیگر عدم استفاده از مواد نفتی و مواد فرار در ساختار بلکا که چه در زمان اجرا و چه در موقع تولید، و چه در موقع تولید، پسابی در این زمینه تولید نمی کند که باعث عدم حساسیت مصرف کنندگان و سلامتی محیط زیست می شود. چرا که مسئله آلودگی مواد نفتی به صورت تاثیرات دراز مدت یا کوتاه مدت نمایان می شود. کاهش در انتقال نور که موجب ممانعت عمل فتوسنتز گیاهان می شوند حاصل پسابهای نفتی می باشد. ترکیبات هیدرو کربنی اشباع شده با نقطه جوش بالا و آروماتیکها می توانند اثرات فجیعی بر روی انواع گوناگون موجودات داشته باشند. سرنوشت ترکیبات آلی که وارد زنجیره غذایی نقاشی ساختمان موجودات شده اند ( ورود در زنجیره غذایی از طریق آبیاری سبزیجات امکان پذیر می باشد ) مطالعه شده است.

نتایج نشان می دهند که هیدرو کربن صنعتی زمانی که یک بار به درون نقاشی ساختمان در شمال تهران بدن یک موجود زنده رفته باشند نیز پایدار می مانند. یکی دیگر از آلوده کنندگان محیط زیست فلزات سنگین می باشند. فلزات جزو مفید ترین مواد و اولین عناصری هستند که توسط انسان شناخته شدند و مهم ترین نقش را در توسعه تمدن ایفا کرده اند. امروز یک فلز اورانیوم راه حلی برای مبرم ترین مشکل بشر یعنی کمبود انرژی شناخته شده است که بسیار رنگ نما ارزشمند است ولی در کنار آن هر چه در صنایع دیگر امکان استفاده کمتر از این فلزات سنگین که بطور کل cu-v-sn-ni-mg-pb-cn –cd-ba هستند، باشد آلودگی های زیست محیطی به حداقل خواهد رسید با این هدف بلکا بدون استفاده از حتی یک فلز سنگین تهیه می شود که از این بابت تامین کننده سلامت مصرف کنندگان می باشد. یکی از موارد مطرح در جوامع مدرن بشری باز یافت محصولات پس از پایان دوره مصرف می باشد که از این جهت نیز بلکا به راحتی به چرخه طبیعت باز می گردد.
نحوه اجرای بلکا – پتینه یا پوشش های سلولزی در ساختمان و خانه

مخلوط کردن مواد بلکا پتینه – رومالین به مقدار مورد نیاز مواد بلکا را از کیسه خارج نموده و در درون ظرفی مناسب بریزید.

حدود پنج برابر وزن مواد، آب (ترجیحاً آب گرم) اضافه کنید تا یک بازسازی ساختمان خمیر سفت ایجاد شود.

مخلوط کردن مواد بلکا پتینه – رومالین خمیر بلکا را خوب هم زده، به طور کامل به مدت حداقل 10 دقیقه ورز دهید..

مخلوط کردن مواد بلکا پتینه – رومالین پس از 30 دقیقه، مجدداً خمیر بلکا را خوب ورز دهید…

بازسازی ساختمان

مخلوط کردن مواد بلکا پتینه – رومالین اکنون مواد آماده‌ی اجرا نقاشی ساختمان در شمال تهران با ماله‌ی مخصوص بلکا می‌باشد و می توانید آن را بر روی دیوار بکشید

مخلوط کردن مواد بلکا پتینه – رومالین برای استفاده‌ی بهینه از بلکا، لازم است آن را با ضخامت مناسب بر روی سطوح اجرا نمایید. برای این منظور، توصیه می شود در هر متر مربع حدود 280 گرم بلکا (خشک) و به ضخامت حدود 2 میلی متر اجرا شود.

تذکر 1 : بلکا بر روی سطوح گوناگون (رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، سیمان، رنگ نما گچ، گچ و خاک، شیشه، چوب، فلز و …) قابل اجرا می باشد.

تذکر 2 اگر سطح زیر کار، رنگ پلاستیک، چوب، فلز و یا گچ کشته باشد باید قبل از اجرای بلکا، روی سطح را با رزین یا حتی با رنگ روغنی رقیق شده پوشانده، پس از خشک شدن کامل آن، شروع به اجرای بلکا نمایید.
مزایا و معایب استفاده از پوشش های سلولزی (بلکا) در سقف و دیوار :

1 – جهت اجرا نیازی به زیرسازی اولیه ندارد از این رو در وقت و هزینه صرفه بازسازی ساختمان جویی شده و برخلاف انواع دیوارکوب PVC و MDF فضای خالیی بین پوشش و دیوار اصلی ایجاد نخواهد شد .

2 – بلکا به دلیل پوشش دادن سطوح بطور کامل ٬ نوعی عایق صوتی و حرارتی پتینه به شمار می رود .

3 – به دلیل خاصیت آنتی استاتیک مواد اولیه بلکا ( پتینه – روپاد – رومالین )٬ این پوشش ها گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند

4 – به جهت استفاده از مواد با کیفیت ٬ پایداری زنگ نقاشی ساختمان در شمال تهران و طرح خود را به مرور زمان از دست نمی دهند

5 – از آنجا که این مواد مستقیما بر روی دیوار قرار می گیرند در برابر ضربه نقاشی ساختمان مقاومت خوبی داشته و در سطوح آن ترک خوردگی به وجود نخواهد آمد .

6 – در صورت کنده شدن به راحتی قابل ترمیم و بازسازی می باشد.

7 – جهت اجرای پوشش بلکا نیازی به تخلیه محل نبوده و به دلیل استفاده از مواد کاملا طبیعی در ترکیبات آن با محیط زیست سازگار بوده و هیچگونه حساسیت و آلرژیی ایجاد نمی کند .

8 – در اجرای بلکا به راحتی می توان از ترکیب رنگ های مختلف استفاده نموده و طرح های زیبایی بوجود آورد .

لازم به ذکر است که مواد اولیه پوشش های سلولزی ارائه شده بازسازی توسط شرکت کیمیا دکور طبق استانداردهای بین المللی سلامت و بهداشتی کشورهای آلمان ٬ استرالیا و روسیه تهیه می شوند .

از آنجا که این پوشش ها از تنوع بالای طرح و رنگ برخوردارند به راحتی میتوان با مبلمان و سایر اثاثیه تناسب رنگ ایجاد نمود
ویژگی های الیاف سلولزی ( بلکا )

بلکا بر روی گچ، خاک و گچ ( شمشه کشی شده )، چوب، فلز، رنگ روغن، نقاشی سیمان، شیشه و … قابل اجرا می باشد. لازم به توضیح است در ساختمان های در حال ساخت استفاده از بلکا بر روی خاک و گچ موجب افزایش سرعت اجرای پروژه و کاهش هزینه، به واسطه حذف کامل مراحل ساختمان گچ کاری و رنگ می شود .

بلکا رطوبت محیط را جذب کرده و باعث پتینه تعدیل رطوبت محیط میگردد . رطوبت جذب شده در شرایط معکوس به محیط باز گردانده می شود

بلکا به دلیل خاصیت ارتجاعی، ترک هایی که معمولاً در اثر نشست ساختمان بعد از نقاشی ساختمان در شمال تهران ساخت روی دیوارها و سقف ایجاد می شود را پوشش داده و از معرض دید برای همیشه حذف می نماید .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com