بازسازی ساختمان

رنگ های روغنی نقاشی ساختمان نیز از رنگ های سنتی و قدیمی بازسازی ساختمان محسوب می شود نقاشی ساختمان در غرب تهران ولی هنوز برای رنگ آمیزی درب و پنجره های فلزی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود و حتی برای مواردی که به خاطر زیبایی بیشتر قرار است که دربهای فلزی از پوشش های مولتی کالر استفاده شود. رنگ روغنی به عنوان عایقی در برابر خوردگی و زنگ زدگی در آستر کاری ها پتبنه استفاده می شود.
رنگ های روغنی شامل گروه های زیر می باشند :
– رنگ های روغنی براق و مات در فام های مختلف
– جلای الکیدی

رنگ ها و جلا های روغنی بر پایه رزین الکید لانگ تهیه شده و رنگ نما دارای چسبندگی خوبی روی سطوح آهنی، چوبی و دیوارهای داخل و خارج ساختمان می باشند . این رنگ ها دارای انعطاف پذیری و ثبات براقیت قابل توجهی بوده و به مدت طولانی جلا و براقیت خود را روی سطح حفظ می نمایند . انواع بسته بندی : ربعی – کوارت – گالن – حلب رنگ روغنی رنگی است که در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد این نوع رنگ آب گریز بوده و قابل شستشو و برای شل نمودن ان از تینر روغنی استفاده می کنند که بوی بد این رنگ حتی همسایه ها را اذیت می کند. رنگ خشک شده رنگ روغنی روی دیوار تیره تر از رنگ ساخته شده ان می باشد . رنگ های روغنی به سه نوع براق ، نیمه براق و مات تقسیم می شوند.
1- رنگ روغنی براق

رنگ روغنی (نقاشی روغنی) شادرنگ بر پایه رزین الکیدی با توجه به شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده است. دارای براقیت بالا و سرعت خشک شدن مناسب می باشد. با قلم مو، غلطک و پیستوله قابل اجرا می باشد. این رنگ ها بر پایه رزین های آلکیدی نقاشی ساختمان ساخته شده و در انواع فام از سفید تا مشکی قابل عرضه می باشد. دارای براقیت بسیار خوب، مقاومتهای مناسب در برابر شرایط جوی و رطوبتی بوده و از ثبات نوری قابل توجهی برخوردار است. رنگ فوق قابل استفاده روی سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و گچی جهت مصارف داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. جهت مصرف روی سطوح فولادی اعمال یک لایه آستری الکیدی توصیه می شود. زمان خشک شدن سطحی 3 ساعت و زمان نقاشی ساختمان در غرب تهران خشک شدن عمقی 24 ساعت است.
مزایا و معایب رنگ روغنی براق

از مزایای این نوع رنگ می توان گفت که این نوع رنگ کاملا براق بوده و دارای مقاومت و مانده کاری و پوشش زیاد بوده و بیشتر در بیرون ساختمان علی الخصوص بر روی آهن الات مثل در و پنجره و نرده مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه این رنگ نور را بیشتر منعکس بازسازی ساختمان کرده و ایجاد روشنائی بیشتری در داخل اتاقها می کند معایب استفاده از رنگ روغنی براق این است که موج و ایرادهای گچکاری را نشان می دهد.
2- رنگ روغنی مات

رنگ روغنی (نقاشی روغنی) رویه مات شادرنگ بر پایه رزین الکیدی و استفاده از بهترین مواد داخلی و اروپائی متناسب با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شد است. قابل استفاده بر روی سطوح گچی و سیمانی می باشد. بوسیله پیستوله، غلطک و قلم مو قابل رنگ نما  استفاده می باشد. بعد از خشک شدن دارای حالت پوست تخم مرغی و بسیار زیبا و بادوام میباشد. این رنگ ها بر پایه رزین های آلکیدی ساخته شده و در انواع فام از سفید تا مشکی قابل عرضه می باشد. دارای مقاومتهای مناسب در برابر شرایط جوی و رطوبتی بوده و قادرند سطوح مات بسیار زیبایی را بوجود آورند. رنگ فوق قابل استفاده روی سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و گچی بوده و جهت مصارف داخل یا خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. جهت نقاشی ساختمان در غرب تهران مصرف روی سطوح فولادی اعمال یک لایه آستری آلکیدی توصیه می گردد. زمان خشک شدن سطحی 3 ساعت و زمان خشک شدن عمقی 16 ساعت است.
مزایا و معایب رنگ روغنی مات

مزیت این رنگ این است که این نوع رنگ به علت مات بودن نور را منعکس نمی کند و به همین خاطر ایرادات گچکاری را تا حدودی نشان نمی دهد معایب استفاده از رنگ روغنی مات این است که مثل رنگ براق صد در صد قابل شستشو نبوده و به راحتی  پتینه توان لکه های روی دیوار را پاک نمود و به همین خاطر جاهای که دستمال کشیده شده دقیقا معلوم می باشد . پوشش کمتر و بوی زیاد ان نسبت به رنگ براق یکی دیگر از معایب رنگ روغنی مات می باشد .

3-رنگ روغنی نیمه مات

این نوع رنگ در مخلوط نمودن رنگ براق و رنگ مات به نسبت مساوی بدست نقاشی ساختمان می اید. این نوع رنگ پوشش معمولی داشته و نسبت به رنگ براق کمتر و نسبت به رنگ مات بیشتر نور را منعکس می کند. این نوع رنگ نسبت به رنگ براق کمتر و نسبت به رنگ مات بیشتر قابل شستشو می باشد.
4- رنگ استخری

رنگ استخری بر پایه رزین های اکریلیک ترمو پلاست ساخته می شود جهت سطوح استخرهای شنا و همچنین استخرها و حوضچه های پرورش ماهی مناسب می باشد. این رنگ به طور معمول در فام آبی عرضه می گردد و در صورت سفارش قابل بازسازی ساختمان  عرضه در هر فام دیگری نیز می باشد. از چسبندگی مناسب روی سطوح بتونی برخوردار است و مقاومت رطوبتی فوق العاده آن باعث دوام بیشتر آن، درون آب می گردد.
مواد تشکیل دهنده رنگ روغنی

 

نقاشی ساختمان

در این نوع رنگ‌ها ، رنگ دانه را در یک روغن خشک شونده که استر گلیسیرین با اسیدهای چرب نظیر اسیدهای اولیک و یا لینولنیک می باشد حل می کنند. این روغن‌‌ها در هوا اکسیده شده و به ترکیبات سیر شده تبدیل می شوند و لایه‌ای سخت مقاوم و محافظ تشکیل می دهند که از نفوذ آب در رنگ دانه جلوگیری می کنند.
رقیق کننده :

برای رقیق کردن و سهولت کاربرد رنگ به کار می رود و معمولا یک حلال هیدرو کربنی نظیر ترپنتین است که به روغن تربانتین شهرت دارد.
خشک کننده :

یکی از اجزای رنگ‌های روغنی است که در حقیقت نقش کاتالیزور در تسریع اکسیداسیون و خشک شدن رنگ ها را دارد و معمولا مخلوطی از اکسید های سرب ، منگنز و کبالت در ( روغن برزک) بصورت استر مصرف می شود. رنگهای پوششی (رنگ روغنی) ترکیبی از رنگدانه‌ها، رنگدانه یارها، حلال، روغن اسکاتیف، روغن برزک و … می‌باشد رنگهای روغنی به وسیله تینر روغنی رقیق می‌شوند و رنگها هوا خشک هستند این رنگها دردو نوع مات و براق به بازار عرضه می‌شوند و قابل استفاده با قلم مو، پیستوله و غلتک می‌باشند رنگهای روغنی حدود 12 ساعت زمان لازم رنگ نما دارند تا به طور نهایی خشک شوند و برای خشک شدن سطحی در حدود 4 تا 6 ساعت زمان لازم است. البته دمای هوا تاثیر زیادی دارد. رنگهای روغنی در قوطی‌های 2/1 و 4/1 و 1/4 و20 لیتر به بازار عرضه می‌شوند. (توضیح اینکه رنگ در بازار به صورت عامیانه به کیلو سنجیده می‌شود ولی واحد حجمی آن به لیتر می‌باشد) . در گذشته برای مات کردن رنگهای روغنی براق، مقداری مل الک شده داخل آن ریخته و آن را خوب مخلوط می‌کردند که اینکار علاوه بر زبری رنگ باعث گرانروی آن می‌شد. که برای از بین بردن زبری و گرانروی آن مقداری تینر روغنی و روغن الف به آن اضافه میکردند. رنگهای روغنی براق از استحکام و بهداشت بیشتری نسبت به رنگهای پتینه روغنی مات دارد. امروزه برای رنگ آمیزی مصنوعات چوبی کمتر از رنگ روغن استفاده می‌شود زیرا این رنگها نقاشی ساختمان در غرب تهران مدت زیادی را برای خشک شدن نیاز دارند. این رنگها قابل استفاده با قلم مو، پارچه بدون پرز، پیستوله و غلطک می‌باشد. در صورت نبودن تینر روغنی از بنزین و نفت به عنوان رقیق کننده می‌توان استفاده نمود.
به طور کلی هر کیلو رنگ روغنی ۴ متر مربع را پوشش می دهد و با توجه به نوع کار و قیمت رنگ متغیر می باشد. برای مثال فرایند خدمات به شرح زیر می باشد: روغن زیر کار + ماستیک (بتونه کاری) + سمباده کاری با پوسته آب + رنگ آمیزی توضیح: هزینه هانقاشی ساختمان  ثابت نمی باشند. شما برای اینکه از قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و همچنین قیمت انواع رنگهای روغنی آشنا شوید کافیست نقاشی ساختمان در غرب تهران با ما تماس حاصل نمایید تا ما قیمت انواع رنگ و نیز نقاشی ساختمان را به شما اطلاع دهیم
کاتالوگ رنگ روغنی

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ رنگ روغنی در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را بازسازی ساختمان انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید قرار است به زودی کاتالوگ های روغنی در سایت قرار داده شود، در صورت تقاضای شما کاتالوگ روغنی در اولویت بالاتری قرار می گیرید و سریع تر در سایت قرار داده می شود

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com