بازسازی ساختمان

سنگ مرمر در بازسازی ساختمان

اما شاید در بین تمامی سنگ های کابینت، مدل های نقاشی ساختمان مرمری در بین زیباترین ها قرار بگیرند. مرمر ظاهری کلاسیک دارد بازسازی ساختمان اما همیشه و همه جا به زیبایی خود را نمایش می دهد. برای آنهایی که عاشق آشپزخانه های سفید هستند، مرمر رنج وسیعی از مدل ها را پیش روی شما قرار می دهد که در هیچ مدل دیگری مثل آن وجود ندارد. با اینکه مرمر از گرانیت نرم تر است و خط و خش و لک را براحتی جذب می کند اما بازهم اندکی از گرانیت گران تر است. بنابراین اگر می توانید از سنگ کابینت خود مراقبت کنید مرمر بهترین انتخاب است اما اگر وقت و حوصله مراقبت را ندارید، در این صورت گرانیت و کوارتز جایگزین بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

اما اتاق سوم به معنای واقعی کلمه اغوا کننده است. از مبلمان مخملی فوق العاده با کیفیت اتاق گرفته تا حاشیه طلا کاری شده دیوارها و همچنین آینه طلایی منبت کاری شده به شکل گل و برگ، همگی نشان از ظاهر فوق لوکس این اتاق خواب دارند. شاید تاج تخت خواب بسیار بلند این اتاق در نگاه اول کمی عجیب بنظر برسد اما با دقت بیشتر متوجه خواهید شد که خود این تاج بگونه ای نقش دیوار تاکیدی پشت تخت خواب بازسازی ساختمان را نیز ایفا می کند. تاج تخت با الگوهای هندسی تزیین شده و خطی طلایی به دور حاشیه آن کشیده شده است، کنار تخت خواب پتینه نیز پاتختی های کاملا ساده و شیک قرار گرفته اند تا فضای اتاق اندکی حس مدرن نیز به خود بگیرد.

آشپزخانه اول را می شود بهترین گزینه برای آنهایی دانست که بدنبال دکوراسیون فوق مدرن هستند. آشپزخانه شیک زیر طرحی تمام سفید دارد اما از رگه هایی رنگ زرد نیز در دکوراسیون آن استفاده شده که ظاهر کلی آنرا بسیار جذاب تر نشان می دهد. همچنین کابینت های گلاس آشپزخانه به درخشش بیشتر فضا و مدرن تر شدن دکوراسیون آشپزخانه کمک بسیار زیادی کرده است. رنگ خاکستری پشت کابینت ها و همچنین کانترهای آشپزخانه مانند میز اپن ترکیب بسیار مناسبی با رنگ سفید و رگه های زرد ایجاد کرده که در همان نگاه اول همگان را مجذوب خود خواهد کرد.

برای افرادی که بدنبال خانه های کوچکتر هستند مدل های میکرو که طرحی کپسولی دارند بازسازی ساختمان گزینه مناسبی به شمار می روند. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید این کپسول ها اندازه کوچکی دارند و در بزرگترین مدل ها نهایتا به ۹ متر مربع برسند. اما نکته جالب در مورد این خانه خودکفا بودن آن از لحاظ انرژی است، سقف این خانه ها با سلول های خورشیدی پوشانده و همینطور پنجره های شیشه ای نیز از جنس صفحه های خورشیدی هستند که انرژی برق لازم و کافی را برای ساکنین فراهم می کند.

بازسازی ساختمان

هر کدام از دیوارهای آورده شده در زیر شاید در وهله اول غیر عملی و دور از دسترس بنظر برسند اما دقیقا برعکس این موضوع درست، این دیوارها در عین اینکه بسیار شیک و لوکس بنظر می رسند تکنیک استفاده از آنها نیز در تمام محیط های مسکونی با هر شرایطی در دسترس بوده و قابل اجرا است. برای نمونه در شکل اول آپارتمانی را مشاهده می کنید که دیوارهای آن با پنل های چوب طبیعی نقاشی ساختمان پوشیده شده و نمایی روستیک به دکورسیون داخلی داده است. این کار علاوه بر حفظ کلاس دکوراسیون، فضای کوچک آپارتمان را از آن چیزی که هست بزرگتر نشان می دهد.

پیرامون مطالب پیشین درباب منازل لوکس، اینبار می خواهیم به  رنگ نماسراغ یک آپارتمان فوق لوکس در تهران برویم که همان المان های معماری باشکوه روز را در کشور خودمان اجرا کرده است. همانطور که در مطالب پیشین به وفور بیان کردم، خانه های لوکس و فاخر همیشه نکاتی برای آموزش در خود دارند که همه ما بدون در نظر گرفتن قدرت مالی، می توانیم نهایت استفاده را از آنها ببریم. این آپارتمان لوکس در کنار بازسازی ساختمان شخصیت ویژه اش که بازتاب کننده خصوصیات مالکش است، ایده هایی را نیز در خود دارد که برای طراحان و دکوریتورهای حساس به هزینه، مفید واقع خواهند شد.

کاغذ دیواری ها به دلیل سادگی و سرعت در نصب و هزینه کم انتخاب بسیاری از خانه دارها برای تزیین مکان های مختلف خانه هستند. با وجود طرح های بسیار گوناگون، از مدل های ساده گرفته تا طرح های پیچیده و لوکس، کاغذ دیواریها امروزه گوی سبقت را از رنگ آمیزی دیوارها گرفته و کاری را انجام می دهند که هیچ روش دیگری نمی تواند همانند آنرا انجام دهد. مثلا کاغذ دیواری برای پوشاندن ناصافی ها و خرابی های نقاشی ساختمان روی دیوار بسیار عالی عمل می کنند در صورتی که رنگ نمی تواند این خرابی ها را کامل بپوشاند.  البته مدل های متنوع و بسیار پتینه زیاد کاغذ دیواریها می تواند هر کسی را دچار شک و تردید کند. با استفاده از بررسی مدل های کاغذ دیواری ۲۰۱۷ و شناخت بیشتر آنها می توان همانند یک فیلتر خیلی از مدل ها را کنار گذاشته بازسازی ساختمان و فقط طرح هایی مشابه با نمونه های مطابق با مد روز را انتخاب کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com