بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان سنگ گرانیتی

وقتی صحبت از سنگ می شود اولین مدلی که به ذهن ما خطور می کند پتینه سنگ های گرانیتی هستند بازسازی ساختمان که امروز تقریبا در تمامی خانه های قدیمی و جدید مورد استفاده قرار می گیرد. با اینکه از گرانیت استفاده وسیعی می شود اما طرح های زیبای سنگ گرانیت به هیچ عنوان قدیمی نشده و همچنان در هر آشپزخانه ای که قرار می گیرند آنرا لوکس و باکلاس نشان می دهند. همانطور که در مدل زیر مشاهده می کنید در قسمت اپن آشپزخانه از سنگ گرانیت مرغوب و با گره های طبیعی زیاد به صورت دو طبقه استفاده شده که سریعا نگاه ها را به خود جذب می کند.

اولین اتاقی که به معرفی آن می پردازیم طرحی مینیمال دارد اما جزئیات به کار رفته در آن بقدری دقیق و زیبا هستند که هر کدام به توصیفی چندین سطری نیاز دارند. اولین مورد کفپوش چوبی اتاق است. کفپوش ها الگویی به نام هرینگ بون دارند که شبیه استخوان ستون فقرات ماهی است و به همین خاطر این نام را به آن داده اند. دیوار پشت تخت خواب نیز رنگ صورتی بسیار کم رنگ دارد که حسی زنانه و بسیار لطیف در فضا ایجاد کرده است. این رنگ کاملا با کفپوش های چوبی اتاق همخوانی دارد. میز تلویزیون قرار گرفته روبروی تخت و لامپ ایستاده کنار آن نیز کاملا ساده بوده بازسازی ساختمان تا توجهات بیشتر به سمت دیوار و کفپوش های چوبی اتاق جلب شود.

همچنین برای افرادی که بدنبال خلاقیت هستند و از مدل های موجود در بازار که طرح هایی محافظه کارانه و اغلب با رنگ های خنثی دارند زده شده اند، مبل هایی با طراحی جالب و متفاوت مانند شکل های زیر برای اتاق نشیمن جایگزینی بسیار مناسب خواهد بود. اگر از مچ نبودن این مبلمان به دکوراسیون اتاق نشیمن خود هراس دارید تنها با اضافه کردن کوسن، کاور و بالش های رنگارنگ، ظاهر مبلمان را به دکوراسیون نشیمن خود نزدیک کنید. این کار باعث هماهنگی بیشتر رنگ مبلمان با تم دکوراسیون نشیمن می شود و از طرفی توجهات را از مبلمان راحتی شیک خانه دور نمی کند.  نقاشی ساختمان قطعا قدم گذاشتن در چنین اتاق هایی بسیار لذت بخش تر و جالب تر از نشیمن های معمولی و ساده خواهد بود.

درست مقابل مدل های مناسب برای اتاق نشیمن های کوچک، نمونه های زیر دقیقا برای اتاق هایی با فضای وسیع و مساحت زیاد طراحی شده اند. ست های مختلف مبل راحتی زیر در عین اینکه ارتفاع نشیمن گاهشان بلند است، دسته مبل کوتاهی دارند که همین عامل باعث ظاهر یگانه آنها شده است. کوسن ها و بالشتک های مبل راحتی زیر کاملا با پَر، پُر شده اند اما روکش آنها کاملا قابل تعویض است مثلا بجای پارچه می توانید از روکش چرمی نیز استفاده کنید. فریم چوبی مبل در عین اینکه پنهان است اما بسیار محکم و با دوام طراحی شده و پایه های مبل را در خود پنهان کرده تا سبکی امروزی به شکل مبل بدهد.

اما آشپزخانه دوم درست در مقابل مدل اول قرار می گیرد. اگر به رنگ نما سبک کلاسیک علاقه خاصی دارید یا اینکه دکوراسیون منزل تان به سبک قدیمی و کلاسیک است، این آشپزخانه با طرح زیبای کابینت هایش می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. اما چیز دیگری که در این آشپزخانه بیش از همه چیز خودنمایی می کند، طرح ویژه دیوار پشت ظرفشویی است. کاشی های کوچک با رنگ مشابه چوب، طرحی شبیه چوب در این مکان ایجاد کرده اند که علاوه بر کارایی بیشتر، ظاهری بسیار شیک تر به فضای آشپزخانه داده است.

بازسازی ساختمان

اما بزرگترین خانه متحرک این پست متعلق به نمونه زیر است که مساحتی برابر با  ۴۱ متر مربع برای زندگی فراهم می کند. البته همانطور که از ارتفاع خانه مشخص است، این خانه دو طبقه بوده و بهمین خاطر با احتساب فضا هر دو طبقه، مساحتی ۴۰ متری پیدا کرده است. برای نقاشی ساختمان ایجاد فضای خصوصی بیشری نمای ورودی خانه با پنل چوبی متحرکی پوشیده می شود که به راحتی باز و بسته می شود برای مثال در شب های می توانید این پوشش را باز کنید و در طی روز برای دریافت نور بیشتر آنرا جمع کنید.

جالب تر اینجاست که با استفاده از این کفپوش ها دیگر لازم نیست نگران خط و خش های احتمالی یا لکه های پاک نشدنی روی کفپوشتان باشید. این خط و خش ها ممکن است بر اثر حرکت مبلمان یا بازیگوشی بچه ها بروی کفپوش های چوب طبیعی  بازسازی ساختمان ایجاد شود اما وقتی از کفپوش های کاشی و چینی استفاده می کنید دیگر تمامی این احتمالات از بین خواهد رفت چرا که این کفپوش ها در برابر خط و خش و البته لکه مقاوم هستند. احتمال وقوع لکه ها و برآمدگی ها بر اثر رطوبت بروی چوب معمولا در محیط های مرطوبی پتینه مانند آشپزخانه اتفاق می افتد که با حضور کاشی های طرح چوب به علت اینکه ضد لک و ضد آب هستند این مشکل نیز کاملا برطرف می شود.
اصول بازسازی ساختمان,قرارداد بازسازی ساختمان,عکسهای بازسازی ساختمان,بازسازی درب ساختمان,بازسازی رومالی ساختمان,طراحی بازسازی ساختمان,کادر بازسازی ساختمان,سوال بازسازی ساختمان,کتاب بازسازی ساختمان,بازسازی داخل ساختمان,بازسازی ساختمان قم,تزییناتی و بازسازی ساختمان,بازسازی آسان ساختمان,نمای ساختمان بازسازی,بازسازی ساختمان کاتالوگ,”کتاب بازسازی ساختمان”,بازسازی ساختمان گلستان,دکوراسیون بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان وسائل,فن بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان اصفهان,پمپ بازسازی ساختمان,بازسازی ساختمان الیکا
بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com