بازسازی ساختمان

کابینت و بازسازی ساختمان قدیمی

بازسازی ساختمان شاید اسم سنگ های کوارتزی را شنیده باشید اما از نزدیک آنها را مشاهده نکرده باشید. سنگ کابینت کوارتزی از جمله مدل هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و برای آشپزخانه های مدرن به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اگر شما هم قصد نوسازی یا طراحی آشپزخانه جدیدی را دارید حتما سعی کنید از سنگ های کوارتزی، مانند آنچه در شکل های زیر می بینید بهره ببرید. سنگ کوارتزی نیاز به مراقبت بسیار کمی دارد و همچنین مانند گرانیت، مقاومت آن نیز بسیار بالاست. از طرفی نصب آنها نیز بسیار آسان و کم هزینه تمام خواهد شد.

اتاق دوم از همان لحظه ای که واردش می شوید به شما آرامش می دهد، نورپردازی لطیف، دلباز بودن فضا و جزئیات زیبای این اتاق در بدو ورود نگاه هر بیننده ای را مجذوب خواهد کرد. اما جالب ترین قسمت این اتاق، دیوارهای آن است. دیوارها بافتی دارند که شبیه یک رنگ ناتمام و در حال ریزش و کنده شدن بنظر می آیند، لامپ های اتاق نیز به زیبایی بافت زیبای دیوار را نمایش می دهند. همچنین رنگ سفید تخت خواب و فرش رنگ روشن زیر آن تضاد بسیار زیبایی با رنگ خاکستری دیوارها ایجاد کرده است.

اولین مدلی که به معرفی آن خواهم پرداخت ساخت کشور ترکیه بوده و ظاهری کاملا مدرن و هنری دارد طوری که نمونه مشابه آنرا بسیار کم در بازارهای امروزی مشاهده کرده اید. این مبل با اشکال هندسی متفاوت و پیچ های نقاشی ساختمان دکوری بزرگی که در طراحی خود دارد دیزاین و طراحی منحصر بفردش را در همان نگاه اول به بیننده معرفی می کند. خطوط طراحی صاف و ساده این مبل، بیانگر سبک کاملا مدرن آن است. همچنین بکار بردن چوب طبیعی در کنار رنگ تیره پارچه، چهره آنرا جذاب تر نشان می دهد.

حس تمیزی و پاکیزگی را به نهایت خود می رسانند. آشپزخانه های سفیدی که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد مطمئنا نظر شما را به خود جلب خواهند کرد و شاید تصمیم بگیرید ظاهری شبیه به آنها را در خانه خود ایجاد کنید. پتینه رنگ سفید انواع متفاوتی دارد از سفید خامه ای گرفته تا کابینت های سفید براق و برفی که همگی در مدل های زیر آورده شده اند. حتما می دانید آشپزخانه های سفید علاوه بر ایجاد بازسازی ساختمان حسی از پاکیزگی و تمیزی، از لحاظ تزیین و زیباسازی نیز بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند، رنگ سفید از جمله رنگ های خنثی است که با طیف وسیعی از رنگ ها مچ شده و ترکیبی بسیار زیبا و مناسب در ظاهر دکوراسیون بوجود می آورد. در شکل های زیر به معرفی تعدادی از جدیدترین آشپزخانه های سفید طراحی شده در مکان های مختلف می پردازیم.

تعدادی از سرامیک های کف در ابعاد بزرگ آورده شده اند که با طراحی منحصر بفرد خود دکوراسیونی بشدت زیبا و لوکس پدید آورده اند.سرامیک های مزایای زیادی دارند شاید بزرگترین مزیت چنین سرامیک هایی در کف منزل، بزرگتر نشان دادن فضای داخل خانه باشد. به همین خاطر توصیه اول طراحان به افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند استفاده از سرامیک کف بزرگ در رنگ های روشن است. سرامیک بزرگ نه تنها محیط خانه های کوچک را مرتب و تمیز نشان می دهد بلکه شکل مستطیلی و مربعی آنها نگاه ها را به همراه خود به انتهای اتاق خانه می کشاند و طول بیشتری نقاشی ساختمان به فضای داخل خانه می دهند.

بازسازی ساختمان

دیوارهای سرتاسر شیشه ای این اجازه را به افراد داخل خانه می دهد که دائما ارتباط چشمی خود را با فضای سبز و تازه بیرون حفظ کنند و بعلاوه نمایی بسیار زیبا در ظاهر سازه ایجاد می کند که از خصوصیات اصلی معماری مدرن و مینمالیستی شناخته می شود. شاید دیوارهای شیشه ای مانع خوبی برای حفظ حریم شخصی نباشد اما همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید برای اطراف حیاط هر کدام  بازسازی ساختمان از ویلاها دیواری بلند در نظر گرفته شده تا دید رهگذران به داخل خانه را مسدود کند. اگر شما هم بدنبال ایده های نو و پتینه خلاقانه در معماری مدرن می گردید، نمونه های آورده شده در زیر می تواند باب میل شما باشد.

در کنار رنگ آمیزی بسیار زیبای خانه، استفاده از کمدها و قفسه های نگهداری متعدد، تمام فضاهای این خانه حتی گوشه ها را نیز کاربردی کرده است. با وجود فضای ذخیره سازی زیاد، دکوراسیون منزل همیشه مرتب و شیک باقی می ماند که خود در رفت و آمد و دلبازی خانه نقش مهمی ایفا می کند. رنگ آبی اقیانوسی در اتاق نشیمن در ترکیب با کوسن های زرد، حس زیبایی از فصل تابستان در کنار ساحل را در بیننده زنده می کند و حتی تابلو نقاشی قرار گرفته در این مکان نیز با تم لطیف مبلمان خانه هماهنگ شده است. کنیتکس قفسه کتاب قرار گرفته در کنار تلویزیون رنگ های متنوعی بازسازی ساختمان  را وارد دکوراسیون خانه می کند که البته رنگ خود کتاب ها نیز هوشمندانه انتخاب شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com