بازسازی ساختمان

مزیت رنگ در بازسازی ساختمان

روکابینتی های بتنی را هم می شود در دسته نقاشی ساختمان مدل های سنگی بحساب آورد. مزیت بزرگ بازسازی ساختمان سنگ های بتنی، رنگ های بسیار متنوع آنهاست. بتن را می شود تقریبا به هر رنگی که فکرش را کنید درآورد همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید روکابینتی بتنی به رنگ فیروزه ای درآمده که در زمینه چوبی کابینت ها جلوه بسیار زیبا و آرامش بخشی در دکوراسیون ایجاد کرده است. البته بتن نسبت به سنگ های معمولی مانند گرانیت و مرمر قیمت بالاتری دارد. برای ضد لک شدن بتن نیز از نوعی روکشی مانند واکس و اپوکسی استفاده می کنند تا لکه های غذا جذب بتن نشوند. اگر بتن این روکش محافظ را نداشته باشد، هر لکه کوچکی به محض اینکه خشک شود دیگر پاک نخواهد شد.

برخی از طرح های پارکت و کفپوش چوبی در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی رازی در خود دارند که عده زیادی از آن بی خبرند، اینکه این کفپوش ها چوب واقعی نیستند! مدل کاشی طرح پارکت را می شود یکی از بهترین جایگزین ها برای کفپوش های چوبی دانست زیرا هم قیمت تمام شده پایین تری دارند و هم ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی، که برای بسیاری از افراد اصلا قابل تشخیص نخواهد بود. البته کاشی های طرح چوب به خودی خود زیبا هستند اما زمانی که طرح های واقعی چوب، حتی با بافت و گره های متفاوت، روی این کاشی ها اجرا می شود، این مدل کاشی ها بازسازی ساختمان بی نهایت زیباتر و شیک تر می شوند. مطمئنم اطرافیان شما زمانی که متوجه شوند این کفپوش ها، چوب واقعی نیستند، به شدت شگفت زده خواهند شد.

هر مکانی از خانه نیاز به کاغذی متفاوت و متمایز دارد. مثلا مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید مخصوص راهروهای باریک و طولانی طراحی شده و می بینید که چقدر خوب و زیبا در چنین مکان هایی جواب می دهد. خطوط پیچیده این کاغذ دیواری نمایانگر واقعی یک طرح کلاسیک و سنتی است. کاغذ دیواری آورده شده در شکل دوم کاغذ طرح گل گلی را نشان می دهد که کار با آنها اندکی سخت است. اما در اتاق زیر این طرح بسیار زیبا کار شده و رنگ های سفید و طلایی آن بسیار عالی با محیط اتاق ترکیب شده اند.

بازسازی ساختمان

وقتی قصد بازسازی و نوسازی خانه قدیمی خود را دارید با استراتژی مشخصی جلو بروید. تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه و کمترین دردسر از الویت هایی است که برای هر خانواده ای مهم است. اما هر چقدر هم که قصد صرفه جویی داشته باشیم نقاشی ساختمان باز هم امکان دارد در میانه راه خیلی از برنامه هایی که برای تغییر دکوراسیون خانه خود داشتیم کنسل کرده تا از بودجه در نظر گرفته شده فراتر نرویم. در این مطلب بازسازی ساختمان برای اینکه چنین مشکلاتی در میانه راه برای ما پیش نیاید، به معرفی روش ها و مکان هایی مناسب برای شروع تغییر دکوراسیون در خانه خواهم پرداخت که هزینه اجرایی نسبتا پایینی دارند.

ابتدا با گل ها شروع می کنیم. گل های کمی هستند که در بخش بالکن شمالی قابل استفاده اند. از بین گل هایی با عمر سالانه می توانید تمام گونه های بگونیا، حنا (امپاتیانس)،  گل گوشواره ای، زبان در قفا و گل تورنیا را در بالکن شمالی خود بکارید. بین گل های چند ساله و همیشه سبز هم گل هایی مانند پیچ تلگرافی، زنبق یا سوسن سفید، بنفشه و نردبان بعقوب برای کاشت بسیار مناسب هستند. عکس های کنیتکس زیر گل های سالانه و چند ساله و همیشه سبز را به ترتیب نام برده شده در بالا نشان می دهند.

تاریخ ایران بسیار پیچیده و البته جذاب است طوریکه علاوه بر محققان داخلی بسیاری از محققان برجسته خارجی نیز به تجزیه و تحلیل این گذشته پربار پرداخته اند. در این بین تنها بناهای خاطره انگیز بجا مانده از فرهنگ غنی گذشته است که بازسازی ساختمان می تواند این داستان را به تصویر بکشد. این فرهنگ بقدری عمیق بوده که همچنان در باورها و عقاید مردم امروزی ایران نیز ریشه دارد. بناهای باستانی ایران فرصتی بسیار مناسب برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ ایرانیان فارق از آنچه در اخبار و تلویزیون های سرتاسر جهان نشان داده می شود فراهم می کنند.

پرسپولیس که در ۶۰ کیلومتری شمال شیراز قرار گرفته است بین سال های ۵۵۰ تا ۳۳۰ قبل از میلاد مسیح پایتخت حکومت بزرگ هخامنشیان بوده است. پرسپولیس شامل سازه های باستانی متعددی است، ستون های عظیم، دو عدد کاخ و باغ بزرگ، و مقبره ای که باور می شود متعلق به کوروش بزرگ باشد. تمام این سازه ها مساحتی بالغ بر ۱٫۶ کیلومتر مربع را پوشش می دهد. یکی از این نقاشی ساختمان محوطه ها به نام دروازه ملل شناخته می شود، جایی که کاشفان بین المللی از سرتاسر دنیا اسم هایشان بروی دیوارهای این مکان حک کرده اند. این مکان هم اکنون توسط بازسازی ساختمان موانع شیشه ای محافظت می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com