بازسازی ساختمان

انتخاب طرح برای بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان مدل مبل راحتی زیر را می توان بعنوان بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن های باریک اما طویل و دراز دانست. این مبل های راحتی که طرحی فوق مدرن دارند برای دکوراسیون های تماما کمینه گرا و مینیمال بسیار مناسب و ایده آل هستند. مبل راحتی ال شکل زیر دو تکه بوده که بزرگترین تکه آن حالت L دارد و تکه دیگر دونفره و کوچک است که بنا به سلیقه و اندازه اتاق نشیمن می تواند به صورت چیشن های متفاوت مثلا کنار (برای تشکیل شکلی واحد و بهم چسبیده)  یا روبروی قطعه اصلی قرار بگیرد.

در اینجا به معرفی ۵ مکانی می پردازیم که خارج کردن آنها از لیست و یا جایگزین کردن وسایل دیگر، برای تغییر دکوراسیون بهترین گزینه است زیرا اولا هزینه ایجاد تغییر در چنین مکان هایی بسیار بالا بوده و دوما با گذر زمان ایده های جدید، بهتر و در دسترس تری  بازسازی ساختمان برای آنها موجود خواهد شد. در نتیجه شاید صبرکردن یا استفاده از مواد جایگزین دیگر با هزینه پایین تر برای تغییر در دکوراسیون چنین مکان هایی عاقلانه ترین کار باشد.

تعویض کابینت ها، فضای کانتر و صفحه روکابینتی آشپزخانه قسمت هایی هستند که معمولا سنگین ترین خرج ها را بروی دست خانه دار می گذارند. احتمالا شما هم با دیدن روکابینتی کوارتزی و مرمری ترغیب می شود از آنها استفاده کنید اما به طور کلی مواد طبیعی (سنگی و چوبی) با در نظر گرفتن هزینه نصب بسیار گران تمام خواهند شد. در عوض بجای نصب مدل های چوبی و سنگی خوب است سراغ مواد لمینیتی بروید. مدل های لمینیت ساده با رنگ خنثی مانند سفید، خاکستری یا قهوه ای، خیلی خوب برای سال های سال و شاید دهه ها کارایی و زیبایی آشپزخانه تان را تضمین می کنند. مزیت دیگر لمینیت این است که به طرح های مختلفی در می آید که بسیار شبیه مواد طبیعی مانند چوب و سنگ هستند.

حتما می دانید که وقتی صحبت از بالکن شمالی می شود، انتخاب گل و گیاه نسبت به بالکن های جنوبی محدودتر است، در نتیجه برای اینکه چنین فضایی را زیبا نشان دهید باید از گل ها و گیاهانی استفاده کنید که سایه دوست هستند. بالکن شمالی نهایتا بازسازی ساختمان دو ساعت در طول روز، نور مستقیم خورشید را دریافت می کند و باقی ساعات در سایه بوده و نور پراکنده اطراف را می گیرد، به همین خاطر نیازمند گیاهانی هستید که بتوانند در محیط اغلب سایه دوام بیاورند.

همانطور که در بالا ذکر کردم این خانه برای یک خانواده سه نفره طراحی شده است. عکس زیر اتاق خواب فرزند دختر این خانواده را نشان می دهد که بسیا زیبا و دوست داشتنی طراحی شده است. البته اگر جنسیت کودک را ذکر نمی کردم حتما شما هم با دیدن تم صورتی اتاق خواب درست حدس می زدید. این اتاق خواب پر است از عناصری که به دکوراسیون شخصیت و وقار خاصی می دهد، نقاشی ساختمان طوری که نه خیلی بچگانه بنظر برسد و نه خیلی رسمی. تمام وسایل نیز خیلی مرتب چیده شده اند و همه چیز سر جای خود قرار دارد. کفپوش سفید رنگ باعث شده فضای اتاق بزرگ و جادار دیده شود.

بازسازی ساختمان

اما اتاق خواب والدین به شیوه ای کاملا متفاوت نسب به اتاق خواب فرزندشان طراحی شده است. در این اتاق دیگری خبری از رنگ های شاد با تم زنانه نیست بلکه فقط تم های تیره و مردانه حکمرانی می کنند. در وهله اول شاید  رنگ نما فضای اتاق خیلی بزرگ بنظر برسد اما بخاطر قرار دادن آینه قدی در یک طرف دیوار، توهم باز بودن فضا به بیننده منتقل می شود. رنگ خاکستری تیره تم اصلی و تک رنگ این اتاق را تشکیل پتینه می دهد بازسازی ساختمان اما برای اینکه فضا راحت و آرامش بخش نیز جلوه کند از پنل های رنگ روشن چوبی نیز استفاده شده است.

و در نهایت می رسیم به حمام و سرویس بهداشتی نقاشی ساختمان این خانه لوکس و  زیبا که بخوبی نشان می دهد در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شیک و البته راحت و آرامش بخش نیز نباید از اتاق های پنهان خانه مانند حمام و دستشویی نیز غافل شد. درب ورودی حمام و دستشویی خاکستری تیره است اما همینکه وارد محیط می شوید رنگ های شاد زرد و سفید خودنمایی می کنند. ترکیب این رنگ های شاد با رنگ های سنگین و تیره خیلی خوب تعادلی بین نظر والدین و همینطور فرزند خانواده ایجاد کرده است. به همین خاطر می گوییم که این خانه برای یک خانواده طراحی شده است بازسازی ساختمان زیرا سعی شده در مکان های عمومی آن نظر تمامی اعضا لحاظ شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com