بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان اتاق غذاخوری

بازسازی ساختمان داتیک

اگر اتاق نشیمنی مشترک با سایر اتاق های خانه مانند آشپزخانه یا اتاق غذاخوری دارید مدل زیر بسیار مناسب است. شاید در ابتدا متوجه نکته اصلی بازسازی ساختمان این ست مبل راحتی زیبا نشوید اما همینکه به پشت آن نگاه می کنید شلف ها و قفسه هایی می بینید که برای نگهداری لوازم پخش شده در اطراف اتاق نشیمن یا پر کردن این فضا با کتاب و لوازم دکوراتیو بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین اگر اتاق نشیمنی با پلان باز دارید، که آپارتمان های امروزی عمدتا به همین روش طراحی می شوند، چنین مدلی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

برای آنهایی که سرویس ظرف های بسیار زیبا و شیکی در اختیار دارند، پنهان کردن آنها در کابینت های آشپزخانه کاری سخت و ناراحت کننده است به همین خاطر مناسب دیدم طرحی که در زیر مشاهده می کنید را به شما عزیزان معرفی کنید. استفاده از شلف ها و قفسه های باز در قسمت بالای کابینت های آشپزخانه یک ایده مناسب و البته بسیار زیبا برای دکوراسیون آشپزخانه های جدید است. در این  طرح کابینت های کشویی و مرسوم در قسمت پایینی قرار گرفته اند اما قسمت بالای آشپزخانه شلف ها و قفسه های باز و سرتاسری نصب شده که برای بنمایش گذاشتن ست بازسازی ساختمان ظروف زیبا و لوکس بسیار مناسب و ایده آل هستند.

شاید فکر کنید خانه های متحرک فقط در کاروان ها و تریلرها خلاصه می شود اما اینگونه نیست. خانه هایی که در زیر مشاهده می کنید باید بوسیله کامیون های باربری جابجا شوند اما برخلاف ظاهرشان وزنی بسیار سبک دارند. ظاهر سیمانی و بتنی این خانه در حقیقت چیزی جز پنل های چوبی با طرح بتن و سیمان نیست. قسمت درب ورودی این خانه نیز بجای قرار گرفتن درب های معمولی از درب های کشویی و شیشه ای استفاده شده است. داخل خانه نیز تماما از چوب استفاده شده که شامل اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و دستشویی نیز می باشد.

بازهم در آشپزخانه می مانیم، شاید کابینت های منزلتان دیگر رنگ و روی اولیه خود را ندارند یا اینکه کلا دلتان را زده اند. خوب مسلما عوض کردن  کل ست کابینت حتی در مدل های ام دی اف نیز هزینه بسیار بالایی خواهد داشت. بنابراین برای تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه بهتر است تنها بروی عوض کردن درب کابینت ها، عوض کردن دستگیره ها یا حتی گزینه کم خرج تر، رنگ کردن درب  رنگ نما کابینت ها بسنده کنید،  نقاشی ساختمان شکل های بازسازی ساختمان زیر همگی کابینت های قدیمی بودند که با یک رنگ ساده و یا تعویض فقط درب و دستگیره به کلی متحول شده اند.

برخی از گیاهان آپارتمانی که در داخل خانه قرار می گیرند برای کاشت در بالکن های سایه دار شمالی نیز مناس هستند. چنین گیاهانی در کنار فیل گوش و نعنا خیلی خوب می تواند فضای خصوصی مورد نیاز در بالکن منزل را ایجاد کنند. گونه هایی مانند پیچک و هوستا (گل زنگوله ای شکل) برای تزیین بالکن با گیاهان زینتی و نیاز به مراقبت کم بسیار مناسب هستند. خصوصا گیاه هوستا که بخاطر رشد زیاد و شاخ پتینه و برگ های الگودار و با شکوه بسیار پر طرفدار است. هوستا هنگام نگهداری باید در سایه باشد و به خاک مرطوب با آبیاری کم نیاز دارد.

بازسازی ساختمان

کاخ علی قاپو لایه های متعدد معماری زمان های مختلف را نشان می دهد. ساختمان در چند طبقه ساخته شده  و ۴۸ متر ارتفاع دارد. البته طبقات کاخ نسبت به جهت دید تفاوت خواهد داشت اگر از جلو نگاه کنید ۲ طبقه بنظر خواهد رسید، از پشت ۵ طبقه و از طرفین بنا ۳ طبقه دیده می شود. مکان ورودی مکعبی است سپس به یک هال ورودی از جنس سنگ مرمر می رسد و توسط پلکان هایی بازسازی ساختمان با نقش و نگارهای بسیار زیبا به طبقات فوقانی راه پیدا می کند. آخرین طبقه برای تکمیل ساختمان برجی شکل افزوده شده و به نام سالن موسیقی شناخته می شود. جالب است بدانید که ساخت این بنای تاریخی  و تکمیل آن چیزی بین ۷۰ تا ۱۰۰ سال طول کشید. ابتدا سازه اصلی ساخته شد و سپس توسط جانیشنان شاه عباس طبقات بعدی به آن اضافه می شد. برای مثال ساخت ایوان و اضافه کردن ۱۸ ستون چوبی به آن، در دوره پایانی اتفاق افتاد. شاه عباس صفوی  پتینه  از این کاخ  نقاشی ساختمان برای سرگرم کردن مهمانانش استفاده می کرد.

پارچه های ابریشمی اصل به دلیل طبیعی بودن، نسبت به محیط اطرافشان عکس العمل نشان می دهند، مثلا در فصل تابستان کاملا خنک و سرد می مانند و در فصل زمستان گرم می شوند، به همین خاطر پرده های ابریشمی بعنوان یک عایق خوب بازسازی ساختمان حرارتی نیز بکار می روند. در کنار تمام این مزیت ها، پارچه های باریشمی بسیار سبک بوده که پروسه نصب و حمل آنها را بسیار راحت می کند. بازسازی ساختمان ابریشم می تواند تا ۲۰ درصد وزن خشک خود رطوبت جذب کند و به همین خاطر رطوبت هوا را در حالت معتدل نگه میدارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com