بازسازی ساختمان

سبک مدرن در بازسازی ساختمان

طراحان سبک مدرن روز به روز طرح های خلاقانه و نقاشی ساختمان بسیار جالبی طراحی می کنند که کاملا  بازسازی ساختمان جدید و بدیع بنظر می رسند. مدلی که در زیر مشاهده می کنید با طراحی مدولاری که دارد زیبایی و کارایی را در یک پکیج کامل ارائه می دهد. هر کدام از مدل های زیر سریعا می تواند  به یک تخت خواب راحت و گرم و نرم تبدیل شوند. البته مدل های غیر تخت شو نیز از همین طرح وجود دارند که طبیعتا قیمت کمتری دارند و در نتیجه برای افرادی که نیازی به این ویژگی ندارند، گزینه مناسب و ایده آل تری خواهند بود.

اگر بدنبال طرح و پلان آشپزخانه تنگ و باریک خود هستید مدل موجود در زیر می تواند نمونه بسیار خوبی برای الهام گیری در دیزاین داخلی باشد. آشپزخانه باریکی که مانند طرح های قبلی، تماما به رنگ سفید درآمده تا همانطور که گفتیم تا حد زیادی بر مشکل کوچکی فضا غلبه کند. با دقت در شکل زیر به این موضوع پی خواهید برد که یک فضای بسیار کوچک حتی برای آشپزخانه، پتینه چقدر زیبا و کاربردی می تواند طراحی شود طوریکه حتی از دکوراسیون های لوکس و مدرن امروزی چیزی کم نداشته باشد.

بازسازی ساختمان

برای همه ما مطمئنا اولین چیزی که بعداز شنیدن خانه های متحرک به ذهنمان خطور می کند، کاروان و تریلرهای کشیدنی پشت ماشین ها هستند. مدل هایی که در زیر مشاهده می کنید نیز از ابتدایی ترین نوع های خانه متحرک هستند. رنگ نما این کاروان ها با داشتن چند جفت چرخ همه جا کشیده می شوند و برای کمپ زدن در حومه شهر یا سفرهای طولانی بسیار مناسب هستند. وجود پنجره های کشویی شیشه ای بازسازی ساختمان اجازه می دهد از طبیعت اطراف نیز بهره لازم و کافی را ببرید. مساحت این خانه های چیزی بین ۱۵ تا ۲۰ متر مربع است.

فاکتورهای زیادی در انتخاب کمد کفش و لباس مناسب وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها فضا است. ابتدا باید مشخص کنید چه مقدار فضا برای قرار دادن کمد کفش و لباس در راهروی ورودی خانه وجود دارد. انتخاب کمد کفش ولباس بزرگ ممکن است بر فضا غلبه کند و راه ورود و خروج مهمانان و اهالی خانه را مشکل کند اما در عین حال کمد باید در خود فضای مناسبی برای نگهداری کفش ها و لباس های مهمانان و اهالی خانواده داشته باشد. اگر فضای زیادی در اختیاردارید و از طرفی خانواده پرجمعیتی هم هستید پس انتخاب مدل جاکفشی بزرگ بهترین گزینه است پتینه در صورتی که برای خانواده کم جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می کنند مسلما داشتن کمدی بزرگ بی فایده است.فاکتورهای مهم دیگر توجه به مواد بکار رفته در ساخت اینگونه کمد ها در کنار قیمت آنهاست مثلا نوع چوب بکار رفته در کمد از قبیل چوب گیلاس، گردو، افرا، بلوط و … می تواند تاثیر زیادی هم بروی قیمت هم بروی چهره بازسازی ساختمان و ماندگاری کمد بگذارد. داشتن آینه برای مرتب کردن لباس هم فاکتور مهم بعدی است که علاوه بر دوچندان کردن زیبایی محیط کارایی بسیار زیادی هم دارد.

منازل مسکونی امروزی بخصوص آنهایی که از نعمت وجود حیاطی بزرگ بهره مند هستند از پلانی باز استفاده می کنند تا ساکنین خانه بتوانند آزادنه بین محیط های داخلی و بیرونی خانه، بدون کوچکترین مشکلی رفت و آمد کنند. این کار باعث می شود اعضای خانواده از بهترین خصوصیات هر دو محیط به صورت همزمان لذت ببرند. البته ویلاهایی که در این پست آورده شده اند علاوه بر این مورد بر موضوع دیگری نقاشی ساختمان نیز تاکید دارند و آن استفاده از دیوارهای شیشه ای و بتنی در دکوراسیون داخلی است.

مسجد نصیر الملک یا مسجد صورتی در شیراز یکی دیگر از بناهای تاریخی با معماری فوق العاده است. برای دیدن این مسجد باید صبح زود در اتاق یا شبستان ساکت آن بنشینید و نظاره گر رنگ هایی باشید که پنجره های رنگارنگ شیشه ای همزمان با طلوع خورشید در تمام فضای داخلی پخش می کنند. این فضای روحانی به بازدید کننده اجازه می دهد برای لحظاتی هم که شده به خودش فکر کند، و در افکار و اندیشه درونی خود با آرامش کامل غرق شود. مسجد نصیر المک در سال ۱۲۵۷ شمسی ساخته شد و همچنان بعداز گذشت نزدیک به ۱۴۰ سال، ارزنده ترین بازسازی ساختمان مسجد ایران از لحاظ کاشی کاری و مقرنس کاری است.

درست مانند روال قبلی سایت اتاق، بررسی این خانه را با اتاق نشیمن و پذیرایی آغاز می کنیم که محلی برای گردهم آمدن اعضای خانواده و همچنین مهمانان است. فضای این اتاق بسیار گرم و دعوت کننده طراحی شده و بخاطر وجود قالی رنگارنگ جلوی مبلمان و همینطور پانل های چوبی کف و دیوار، فضا تمی تک رنگ گرفته و بسیار دنج و گرم خودنمایی می کند. دیوار و مبلمان خاکستری رنگ نیز خیلی خوب خود را در این اتاق روشن و رنگین نشان می دهند. میز تلویزیون و قفسه قرار گرفته بالای آن نیز خیلی ساده اما شیک و جالب بازسازی ساختمان طراحی شده اند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com