بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و جذب مخاطب

از آنجایی که ابریشم خیلی خوب رنگ را بخود جذب می کند، شاهد حضور مدل پرده حریر جدید ابریشمی بسیار متنوعی بازسازی ساختمان در بازار هستیم طوریکه برای هر سلیقه ای حداقل یک طرح درخور و زیبا پیدا خواهد شد. حتما توجه داشته باشید که پرده های حریر با کیفیت، همیشه همراه با آستری مناسب هستند، آستر می تواند به رنگ سفید یا تیره باشد اما آنچیزی که مهم است حفاظت پارچه ابریشم در برار نور آفتاب بوسیله آستر است، پرده های ابریشمی به نور آفتاب حساس هستند اما آستر  با ایجاد مانع بین پرده و پنجره نمی گذارد نور آفتاب مستقیما به پرده برخورد کنند. حتی بعضی پرده ها از آستر دوگانه نیز استفاده می کنند با این تفاوت که یکی از آسترها ضخیم تر است.

اما شاید جاه طلبانه ترین طرح را بشود به ساختمان زیر داد. آقای استفانو بوئری معمار خلاق نقاشی ساختمان پشت این طرح مفهومی است که به نام جنگل عمودی شناخته می شود. این پروژه برای ساخت دو برج در شهر میلان به تازگی استارت خورده است. هر کدام از برج ها ۱۱۲ متر ارتفاع دارند اما این مورد ویژگی مهمی نیست. چیزی که این سازه را یگانه نشان می دهد، کاشتن درخت های واقعی و طبیعی در بالکن بازسازی ساختمان هر کدام از واحدها در هر چهار طرف برج هاست. به طور کلی ۹۰۰ عدد درخت بهمراه ۵۰۰۰ درختچه و ۱۱۰۰۰ هزار گل برای این پتینه پروژه در نظر گرفته شده است. این کار برای تصفیه هوا و کاهش آلودگی شهر نیز بسیار مفید خواهد بود.

پروسه تعویض کاشی های دیوار و کف کاملا مشخص و مستقیم است. ابتدا کاشی ترک دار را برداشته و با کاشی نو تعویض می کنیم سپس با دوغاب های آماده جای آن را مستحکم می کنیم. به نظر ساده می آید اما باید قبل از کار کاملا بدانید چگونه از وارد کردن صدمه های بیشتر به کاشی های اطراف خودداری کنید. ابتدا باید با یک مغار، تیغه برش کاربیدی یا قلم درز، دوغاب اطراف کاشی شکسته را کاملا تراش داده و سپس با وارد آوردن میزان درستی از فشار، با استفاده از یک پیچ گوشتی پهن و چکش کاشی را از جایش درآورید. البته بعضی ها ترجیح می دهند کاشی را کاملا شکسته و خرد کنند تا کاشی های اطراف صدمه ای نبینند.

تکینک محبوب دیگر در رنگ آمیزی دیوار خانه، رنگ آمیزی نواری است. البته در این روش از نوارهای زیادی استفاده نمی شود نهایتا دو نوار پهن اما چیزی که این طرح را جالب می کند محو شدن رنگ ها در یکدیگر و ایجاد حسی رویاگونه در نقاشی دیوار است. در نمونه زیر، ترکیب رنگ روشن آبی با رنگ هلویی دیوار این اتاق خواب را نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل کرده است. ایده های خلاقانه در این زمینه بسیار است. با انتخاب رنگ های همسان و شبیه به هم، به شیوه ای بسیار زیبا می توانید رنگ ها را در یکدیگر محو کنید، مانند شکل زیر.

بازسازی ساختمان

پلان چهارم اما رنگ های متنوع و زیبایی را بنمایش کنیتکس می گذراد. رنگ های آرامش بخش و بسیار زیبای سبز و و بنفش در طراحی داخلی این خانه حضور پر رنگی دارند. اما چیزی که حتی بیشتر از رنگ توجه ما را بخود جلب می کند چیدمان بسیار بازسازی ساختمان دقیق و استفاده بسیار درست از فضاهای این خانه است. این خانه بخصوص برای زوج های جوان می تواند راه حل مناسبی برای کمبود فضا و چیدمان درست لوازم در اختیارشان قرار بدهد. رنگ سبز و بنفش علاوه بر محیط اتاق خواب به زیبایی در قسمت اتاق نشیمن و آشپزخانه نیز اجرا شده تا پیوستگی در دکوراسیون داخلی خانه کاملا بچشم آید.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید فرمود، منظره شگفت انگیزی که این خانه نقاشی ساختمان از شهر به نمایش می گذارد بهترین ویژگی آن شناخته می شود. ساعت ها و حتی روزها می شود ثابت ماند و به این نمای زیبا و پر تحرک، نگاه کرد. جالب است که از تمامی اتاق های خانه می توانید نمای شهر را با چراغ های چشمک زن و خودروهای در حال حرکت مشاهده کنید. همچنین تمامی اتاق های خانه به پاسیوی بزرگی دسترسی دارند که با توجه به هوای خوب کالیفرنیا، پنجره ها می توانند تمام اوقات باز باشند.

در چنین فضای بزرگی، کارهای شگفت انگیز زیادی می شود انجام داد که این پتینه خانه نیز دقیقا همین کار را انجام داده است. در قسمت پذیرایی و نشیمن، وجود شومینه الکتریکی که در طول دیوار سنگی بزرگ خانه قرار گرفته نقش یک نقطه کانونی زیبا و تاثیر گذار را ایفا می کند. مبلمان سیاه رنگ خانه نیز در هر دو قسمت خانه مورد استفاده قرار گرفته اند که البته برای سنگین نشدن بیش از حد فضا، از فرش هایی بازسازی ساختمان با طراحی و رنگ متضاد و گرم استفاده شده تا تعادل در محیط برقرار شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com