بازسازی ساختمان

مراقبت خانه و بازسازی ساختمان

مورد دیگر که قبل از خرید مدل پرده حریر جدید با پارچه های ابریشمی باید به آن توجه داشته باشید طریقه نگهداری بازسازی ساختمان و مراقبت از آنهاست. اگرچه آب به خودی خود ابریشم را خراب نمی کند اما بروی سطح ابریشم اثر می گذارد طوریکه لکه هایی همیشگی توسط آب روی پارچه ایجاد می شود. بنابراین ابریشم نباید با آب شسته یا تمیز شود، یک راه جایگزین و ساده استفاده از خشکشویی است. البته می توانید از مواد شیمیایی که بدون نیاز به هیچگونه رطوبتی پارچه را تمیز می کند مانند اسپری تمیز کننده خشک نیز استفاده کنید.

شکل زیر یک هتل پنج ستاره در کشور مالدیو را نشان می دهد که پتینه توسط معماری ژاپنی طراحی و اجرا شده است. این هتل اولین هتل پنج ستاره دنیاست که تمام نیاز انرژی برق خود را از پنل های خورشیدی دریافت می کند و به همین خاطر توانسته در یکی از حزیره های بکر اقیانوس قرار بگیرد که هیچ برق کشی در آن وجود ندارد. این هتل می تواند تا ۱۰۰ مهمان را در هر زمانی پذیرا باشد. جالب اینجاست که پنل های خورشیدی طوری با معماری سازه در هم آمیخته که اولا به سادگی نمی توان متوجه آنها شد و دوما پس از آشنایی متوجه خواهید شد که خود این پنل های بازسازی ساختمان خورشیدی نقش یک عنصر دکوری و زیبا را نیز ایفا می کنند.

بازسازی ساختمان

قدم های اصلی در تعویض کاشی شکسته همین مواردی بودن که در بالا ذکر کردیم البته این موارد زمانی صحیح است که پروسه تعویض به خوبی پیش رفته و به کاشی های اطراف یا ملات کاشی های اطراف صدمه ای وارد نشود. ممکن است در حین پروسه تعویض کاشی شکسته، متوجه ترکی در لایه زیرین شوید که تا پشت کاشی دیگر نیز رفته باشد. اگر ترک خیلی بزرگ باشد باید رد آنرا تا نقاشی ساختمان جایی که ادامه دارد گرفته و تمام کاشی های منطقه را تعویض کنید زیرا کاشی هایی که روی این ترک قرار گرفته اند دیر یا زود لق شده و از جای خود در می آیند.

استخر خانه نیز از طراحی بسیار جالبی بهره می برد. این استخرها که به تازگی مد شده و در خانه های لوکس و ویلایی قرار داده می شوند، به استخرهای بی انتها مشهور شده اند چرا که لبه و مرز آنها هنگامی که در آب قرار می گیرد مشخص رنگ نما بازسازی ساختمان نیست. استخر نیز طوری قرار گرفته که خط دیدش به آسمان شهر می خورد و همین عامل باعث می شود فکر کنید هر لحظه امکان دارد از لبه استخر به بیرون پرت شوید. رنگ آبی درخشان استخر نیز ظاهری کاملا شبیه به اقیانوس آرام را تداعی می کند گویی که در حال شنا کردن در آن هستید.

آپارتمانی که ابتدا به معرفی آن می پردازیم به لطف استفاده از پلانی باز و ترکیب اتاق نشیمن و آشپزخانه و غذاخوری با یکدیگر، فضایی باز و جادار در خانه ایجاد کرده است. تم خانه رنگی کاملا روشن دارد و دیوارهای و کابینت های تمام سفید در کنار کفپوش چوبی روشن به بزرگتر دیده شدن فضا و صد البته شیکی و تمیزی فضا کمک بسیار زیادی کرده است. استفاده از چنین ترکیبی در دکوراسیون نوعی احساس بی وزنی پتینه را در بیننده بوجود می آورد نقاشی ساختمان اما اضافه کردن رنگ های سیاه و خاکستری تعادل را به تم خانه برمی گرداند و رنگ قهوه ای پرده ها نیز گرمای مورد نیاز دکوراسیون خانه بازسازی ساختمان را تامین می کند. اتاق کار خانه هم همان تم کلی خانه را در خود حفظ کرده و با اضافه کردن میز و قفسه ای مدرن نگاه ها را به خود جذب خواهد کرد.

مساحت کف خانه با احتساب تمامی سه طبقه ۲۰۴ متر است، یعنی اگر این خانه قرار بود یک طبقه باشد مساحتش فقط ۶۸ متر می شد که به لطف استفاده از فضاهای عمودی این میزان به ۲۰۴ متر رسیده است. باغچه بزرگ و دلباز این خانه نیز درست در قسمت مرکزی قرار گرفته که از یک طرف به اتاق نشیمن و از طرف دیگر به آشپزخانه و اتاق غذاخوری متصل می شود در انتهای ساختمان نیز اتاق خواب قرار گرفته است. در قسمت مرکزی خانه که باغچه قرار گرفته، راه پله های چوبی-فلزی طبقه همکف را به طبقه اول و دوم خانه وصل می کند. در طبقه اول اتاق خواب بهمراه اتاقی برای پذیرایی و سرویس بهداشتی تعبیه شده و در طبقه دوم تراسی بزرگ با استخر و جکوزی و اتاق خوابی اضافه قرار گرفته است. در شکل های زیر قسمت های بازسازی ساختمان مختلف این خانه زیبا را مشاهده خواهید کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com